Skocz do zawartości

Edwinix

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328 2014

Osiągnięcia Edwinix

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przez bluetooth, powiem Ci szczerze, że srednio widzę różnicę między CIC a NBT na tych zdjęciach :) ale obstawiałbym NBT
  2. tak :P przesuwam, wciskam , na sekunde sie zaznacza nowy utwór ale nie zmienia :) w idrivie to samo
  3. no i klops :( zaktualizowałem przez usb , pokazuje mi komp ze oprogramowanie jest aktualne i nie wymaga aktualizacji a problem nie zniknął. Wciąż próbując zmienić piosenke idrivem lub pokrętłem w kierownicy leci cały czas ten sam utwór, jedynie moge telefonem zmienic.
  4. O kurcze nawet sie nie spodziewalem ze to sie samemu robi przez usb ;) dzisiaj sprawdze i dam Znac ;) dzieki wielki!
  5. Witajcie Mam taki problem ze wariuje mi bluetooth po podlaczeniu z iphonem 7 Czasami w ogole w rozwijcie w idrivie nie widze listy utworow a czasami widze ale nawet jak zmienie piosenke to nie ma zadnej reakcji. To samo jest z pokretlem w kierownicy, moge przelatywac piosenki i widze liste ale jak wybiore inny utwor to wciaz leci ten sam. Po ktorejs z aktualizacji iphona dzialalo ok po jakims czasie znowu wariuje , po ostatniej aktualizacji wciaz nie dziala. Czy moze to byc problem z samym modulem BT czy raczej problem w kompatybilnosci z telefonem albo samym IOSem? Czy posiadacze f30 + iphone tez tak macie ? Jest to dosc irytujace ... Czasami gubi mi rowniez wybor w zakladce MEDIA iphona ( brak ptaszka zaznaczenia ) Autko z USA prod 10.2014 328i
  6. Co do telepania buda przy gaszeniu - masz niesprawna przepustnice ( metalowy element ze sprezynka na zewnatrz przed egr i kolektorem ) mialem to samo. Co do skrzyni , mam w swojej 530D 2004 taki problem ze jak chce ruszyc ostro ze swiatel to autko sie chwile zastanawia zanim ruszy i zacznie sie konkretnie wkrecac. Czy moze to byc skrzynia czy raczej celowac np w zapchany filtr dpfu? Czy one tak po prostu maja ze reaguja z opoznieniem ? Dodam za czasami zapala mi sie "increased emissions" czy to moze swiadczyc o filtrze dpf? Egr wyczyszczony i sprawdzony - dziala Przepustnica wymieniona Filtr pow wymieniony wiec wszystko co mogloby miec wplyw na mieszanke i dpf
  7. Ja bym stawial na czujnik kąta skrętu. Moze tarcza jest brudna i nie czyta. Zdejmij kierownice i przeczysc. Jak nie to kup drugi jak nie pomoze to bedziemy sie martwic dalej ;)
  8. Edwinix

    [e60]

    witam, mam nastepujacy blad - 4477 DDE intelligent battery sensor no communication via BSD interface I dodatkowo dde 4203 glow control unit no comm via BSD. Niestety ńie znalazlem odpowiedzi na te bledy wiec prosba o pomoc. O co chodzi z ta komunikacja przez bsd? Czy wymiana samej klemy ibs wystarczy czy problem lezy raczej gdzie indziej? Czy głow comtrol unit chodzi o swiece czy modul swiec? Bledy zczytane z DIS-a viewtopic.php?f=73&t=117891
  9. Udalo sie naprawic problem przez program serwisowy ;) tj mowiliscie trzeba bylo wykasowac zwarcie
  10. U mnie pomogla wymiana filtra powietrza. Byl zasyfiony i prawdopodobnie to powodowalo zla mieszanke. Zaraz po wymianie kontrolka znikla i poki co po 60km nie wrocila. Mam nadzieje ze juz nie wroci. Tez sprawdzalem egr wyczyscilem ale nie pomoglo. Nawet przepalilem ja po autostradzie nawysokich obrotach i tez nic. Dopiero filterek. Jest upierdliwy w wymianie bo duzo roboty ale polecam sprawdzic ;)
  11. Również mam błąd IBS i glow control module. Akumulator natomiast nie wydaje się rozładowywać, wariują natomiast inne moduły. Radio się zacina, wyskoczył dziś active steering system, heated fuel filter, glow controol module. I pytanie czy to wszystko może wariować przez IBS, czy raczej od reszty wariuje iBS? Zarówno radio jak i steering system raz się świeci raz nie. Ma wahania nastroju i nie wiem od czego mam zacząć :/ Może znacie kogoś kto robi tylko bmw elektronike i jest w stanie coś pomóc?
  12. Mam taki sam problem. Do tej pory wyłączał mi się DSC ale po ustawieniu zbieżności problem ustał. Dzisiaj natomiast wyskoczył mi błąd Active Steering system i nagle musiałęm trzymać kierownicę skręconą o 30° w prawo aby jechać prosto. Po ponownym uruchomieniu silnika problem zniknął. W kompie mam błędy typu "IBS i czujnik kąta skrętu" między innymi :P. Do tego często telepie mi się kierownica ale nie ma stałego objawu. Raz jest jak ruszam, raz jest przy 80-100km/h , raz przy hamowaniu , a czasami w ogóle nie telepie. Czy może na to wpływać czujnik kąta skrętu? Za co w ogóle on odpowiada? Czy po prostu opony są do tzw dup*y i od tego wariuje system kierowniczy i czujniki? Czy np przez IBS wariują czujniki i przez to szaleje cała elektronika? IBS jest na klemie minusowej czy plusowej? Pomóżcie pls ... zaczyna mnie to irytować strasznie. Chciałym rozwiązać problem kierownicy bo jak tak dalej będzie telepać to mi wytrzęsie zawieszenie. Podkreślę, że zrobiłem zbieżność i geometrie i sprawdziłem luzy w zawieszeniu których brak
  13. tylko problem w znalezieniu kogoś kto zajmuje się kodowaniem ... ;/ Macie kogoś z warszawy bądź okolic?
  14. Kupiłem juz jak sie nie palil i potem przejezdzilem 2 tygodnie zanim sie za to zabralem bo nie mialem czasu, co masz na mysli przez LCM ?
  15. hmm no to w takim razie pozostaje mi poszukać kogoś kto ma sprzęt i się na tym zna :) znacie kogoś z warszawy kto zajmuje się elektroniką?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.