Skocz do zawartości

OlegBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OlegBMW

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć Długo walczyłem z wibracjami/drganiami na kierownicy, które występowały przy prędkości 120-140km/h, przy normalnej jeździe. W moim przypadku okazało się że miałem wymienione tuleje wahaczy reakcyjnych na metalowo-gumowe, zamiast olejowych które występują oryginalnie.
  2. 14.5v -15v oznacza ze bateria jest naładowania poniżej 80%, auto podwyższa napięcie w celu naładowania akumulatora. Okolice 14v oznaczają ze akumulator naładowany w około 80% 13-13.6v oznaczaj podtrzymywanie naładowania akumulatora, poziom akumulatora ponad 80% W moim przypadku akumulator ładuje się Max do 77%, a więc 15v mam cały czas.
  3. Jakie macie napięcie podczas jazdy? Pewnie większość właścicieli starszych f30 ma 14.8-15v?
  4. OlegBMW

    Nowe opony

    Ale obwód jest ten sam.
  5. OlegBMW

    Nowe opony

    BMW 435d Xdrive Przód 225/40 r19 89y Tył 255/35 r19 92Y Chciałem zmienić ROF na zwykłe. Kupiłem opony Vredestein które się różniły indeksem nośności oraz XL Przód 225/40 r19 93Y XL Tył 255/35 r19 96Y XL Po zmianie, przy przyspieszaniu wyczuwałem uślizg skrzyni rozdzielczej Xdrive, więc wróciłem do zestawu zgodnego z tabliczką przy drzwiach. Na jakie opony muszę zmienić żeby nie było problemów z Xdrive ?
  6. W INPIE brak błędów, odczyt z sond jest więc pewnie są,katalizatora niema. Czy można jakoś sprawdzić ten czujnik temperatury w inpie czy miernikiem? Gdzie on się znajduje ? https://drive.google.com/file/d/0B8rXnNGx74g0eTRoRER0UzQxcWs/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B8rXnNGx74g0YlNndS1seHpINzA/view?usp=sharing Dziękuję za wskazówki.
  7. Witam, kupiłem niedawno e36 318is z silnikiem m44. Przy zakupie zwróciłem uwagę na nierówną pracę silnika, ale myślałem ze po wymianie świec oraz kabli wn auto zacznie normalnie pracować. Auto ma swoją moc, bardzo ładnie jeździ ale jak tylko zejdzie z obrotów to odczuwam lekkie drgania, jakby wypadanie zapłonów. Wymieniłem: olej, f.oleju, f.paliwa, f.powietrza, świece, kable wn, przepływomierz, wyczyściłem korkowiec, usunąłem nieszczelności w dolocie wymieniają rurę przepływomierza na nową i wszystkie wężyki. Niestety problem nie został rozwiązany, wciąż są drgania i czuć niespaloną benzynę na biegu jałowym. Chętnie bym podjechał do kogoś kto ma taki sam silnik w Warszawie w celu znalezienia niesprawności. Przeczytałem dużo stron na tym forum ale nie znalazłem odpowiedzi. Bardzo proszę o pomoc forumowiczów.
  8. W tym aucie przede wszystkim masz zrobić porządek z katalizatorami i sondami, bo to one sterują całą pracą tego silnika. Jeśli katy ci padły przy 160tys - zwróć uwagę czy silnik dużo oleju bierze.
  9. Z tym termostatem to sobie odpuść, on działa poprawnie jest sterowany przez komputer, no chyba ze ci się błąd pojawia.
  10. Ja mam 8" ET35 i 20mm dystanse z tyłu, większe będą ocierać. Z przodu nie mam. Ale myślę ze z przodu max 10mm.
  11. To z ciebie mechanik zrobił kretyna xD :mad2:
  12. A tak w ogóle to w naszych autach niema przepływomierza ^^ Wszystkim sterują sondy lambda.
  13. Nie wiem gdzie to jest w INPie, ale po tych wartościach możesz zobaczyć co się dzieje z wtryskiem paliwa przy tym twoim szarpaniu.
  14. Śpimy :search: Sprawdź STFT po odpaleniu, ile masz % na plusie ?
  15. Poważnie ? Czy nasze auta nie są na tyle mądre aby dostosować się do jazdy na gazie? Wystarczy pojeździć przez 3 dni na samej benzynie i wszystkie problemy znikną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.