radek1832
Zarejestrowani-
Postów
118 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O radek1832
- Urodziny 03.03.1983
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW 320 d E46, rok 2001, silnik 2.0 150KM
-
Lokalizacja
mysłowice
-
Zawód
operator obrabiarek skrawających, obecnie ślusarz pod ziemią-kwk mysłowice-wesoła
Osiągnięcia radek1832
Entuzjasta (6/14)
0
Reputacja
-
juz doszedłem do tego, ściągnąłem tą obudowę z kolumny kierownicy, znalazlem tą kostkę i wlozylem kluczyk do stacyjki, na drugą pozycje i zacząłem ruszać kostką i wskakuje tak jak ma być wszystko czyli kontrolka aku i oleju, czyli taki zestaw jak przy odpalaniu, juz wiem ze to kostka, ale przynajmniej jakos dojadę do domu. dzieki yoshimura01 za podpowiedź i uratowanie calej sytuacji ☺. pozdrawiam
-
ok, kurczę piszą ze czasem wystarczy cos tam podoginać i na chwile to wystarczy, wątpię ,ze jak zamowie kostkę to mi dojdzie do wtorku tutaj do miejsca gdzie jestem na wakacjach, byle jakos zajechać do domu, w domu to ju ogarnę na spokojnie. jak macie jeszcze jakieś pomysly to piszcie, moze ktoś kiedyś mial podobnie i vos wykombinowal , żeby tylko objechać pare km. za wszelkie porady bede wdzięczny ☺
-
juz wiem co to jest ta kostka stacyjki, idzie to na komputerze sprawdzić czy tez domowymy sposobem sprawdzę czy ona dziala?
-
a gdzie szukac tej kostki, jest gdzieś przy stacyjce, czy raczej od spodu auta sie dostsne do niej?? dzieki za podpowiedz ☺
-
witam wszystkich, którzy kochają wszystkie BMW ☺ . chce opisać, swój problem, a szukalem cos na ten temat i nic nie znalazłem. problem jest tego typu ze nie potrafię odpalić swojego BMW e46 320d 136KM. dokladnie wygląda to tak, ze kiedy wkładam kluczyk i przekręcam na pozycje pierwsza, a później drugą to wyskakuje inspekcja olejowa jeszcze aktualna, poniej wskakuje godzina i przebieg, ale nie zaświecają sie kontrolki aku i oleju, jak przy normalnym rozruch, a swieca natomiast kontrolka z trakcji, klocków i ręcznego, ktora praktycznie jest niewidoczna bo sie tylko tak żarzy. kiedy właśnie próbuje odpalić auto, wszystko kreci, rozrusznik sprawny, aku na 100% dobry i nie idzie odpalić auta. dzisiaj rano udali sie raz odpalić, ale juz przez caly dzien nic, zero reakcji, a co ciekawe nie zaświecają się juz zadne kontrolki i przy tej sytuacji tez go nie idzie odpalić, kontrolki pojawiają sie co jakis czas, jak szybko kręcę kluczykiem na zero i znow na pozycje druga. zaznaczam tez ze radio odpala, wszystko, czyli światka działają i to na bank nie jest akumulator. najlepsze jest to, ze jestem nad morzem we Władysławowie i ponad 600 km od domu, jeszcze az tak sie nie martwię bo wyjeżdżam we wtorek, ale po niedzieli zacznie sie nerwowa sytuacja, bo dziecko rozpoczyna szkole i bym musial jakos dowieźć rodzinę do domu. dzisiaj wiedzialem caly dzien z telefonem na intrenecie i nic o takiej sytuacji nie znalazlem, dlatego przepraszam jak cos opisuje nie w tym rozdziale gdzie trzeba, ale pomóżcie mi cos z tym zrobic, ostatnio nic nie robiłem przy prądzie czy alektronice, wiec tam nic nie spieprzyłem. dajcie jakis pomysł, bo nawet nie mam jak auta holować w tych ciasnych uliczkach wladyslawowa , gdzieś tam jest jakis mechanik, ale iles km ode mnie , podejrzewam ze jutro przy sobocie to nie pofatyguje sie do mnie, jak ma oczywiście komputer. pozdrawiam serdecznie i piszcie jak możecie jakieś wskazówki, bo przy aucie dużo robię sam, wiec moze uda mi sie to jakos z wasza pomocą uzdrowić moje BMW :) mój telefon to 515 414 911, jakby cos możecie dzwonić , ale najpierw napiszcie , ze to w tej sprawie, bo raczej nie odbieram ostatnio telefonów, bo pierdzielą mi o jakis promocjach , i innych pierdołach .
-
witam, troche czasu minęło ale problem rozwiązany, była padnięta chłodniczka oleju, na poczatku zrobiłem obejście i jeździłem parę dni bez chlodniczki, nic sie nie działo, wiec kupiłem uzywke, zamontowałem i śmiga do dzisiaj. jeszcze jedno, jezeli ktos podepnie podejrzaną chłodniczkę pod wodę z kranu w celu jej sprawdzenia to może się okazać tak jak u mnie, ze nawet nie wyciśnie się kropelka wody, po pierwsze to w kranach mamy za male ciśnienie, a drugie to to, ze dziurka może być naprawdę bardziej mikro i nawet tego nie zauważymy. także nie ma co się poddawać, czasami lepiej popytać tutejszych specjalistów i jakoś to będzie. pozdrawiam użytkowników BMW.
-
właśnie gdzieś o tym czytałam, nic trzeba tak zrobić i się okaże, wtedy to juz na 100% będę pewny co się stało. dziwne tylko, ze nie znikło chlodziwo, zawsze to woda czy płyn sie przedostaje pierwsze. jak ktos ma jakieś pomysły to piszcie. tak wgl co sadzicie o wymianie uszczelki, ile to wyjdzie i czy dam rady? ogólnie to rozkręcić to spoko, tylko rozrządu się boje. jak to widzicie.
-
witam wszystkich. wiem że takich tematów jest dużo ale moja awaria jest trochę dziwna. otóż mój problem polega na tym, że wczoraj postanowiłem sobie sprawdzić płyny i tak odkręcam wlew zbiorniczka wyrównawczego, a tu olej czarny jak w silniku. pierwsza myśl to uszczelka ale przypomniałem sobie o chłodniczce oleju, no to dawaj rozkopalem auto, wyciągnąłem chłodniczkę i zrobiłem próbę na wodzie na obiegu zamkniętym, myślicie, ze starczyło takie ciśnienie z kranu co mamy, Co O TYM SĄDZICIE????? nie chce też wierzyć,że to uszczelka bo auto jeździ bez zarzutów, najlepsze, ze plynu nie ubywa, auto nie kopci, moc ,przyspieszenie OK. także nie wiem co o tym myśleć, za wszelką cenę nie chce dopuść do myśli, ze to jednak uszczelka pod głowicą, JAKIE SĄ WASZE SUGESTIE Z TYM CO NAPISALEM?????? pozdrawiam wszystkich serdecznie
-
jutro cos zaczne dzialac , jak ogarne temat to wrzuce informacje jak to poszlo
-
silnik 136KM M47 tak wlasnie pomyslalem sobie o tym spawaniu, bo nowa 250PLN, za uzyweke trzeba wywalic 70-100, wiadomo uzywka tak sie rozsypie wczesniej czy pozniej, wlasnie najgorsze miejsce to ta harmonijk, zawsze to tam sie to rozsypuje, a tak jak sie wstawi kawalek zwyklej rurki, to nie bedzie mialo mozliwosci peknac, jedynie sie przepali od temperatury po jakims tam czasie albo i nie,,,,.....
-
-http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b55126b64fde8a9.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dcf9efd0edf5a1e.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b5040ddd085f5acf.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fb74f93ba9f3e16.html http://images65.fotosik.pl/1136/1fb74f93ba9f3e16m.jpg http://images63.fotosik.pl/1133/5430cdbb7551b0a2.jpg http://images63.fotosik.pl/1133/3e9dc5b3bb1c9366m.jpg
-
witam, zalozylem temat, bo jeszcze takiego nie spotkalem, albo nie znalazlem wsrod wszystkich opisow, problem polega na tym, ze zlamala mi sie rurka ta z taka harmonijka, ktora jest przykrecona do chlodniczki spalin, wiadomo nie jestem pierwszy z takim problemem, ale wpadlem na taki pomysl otóż ta rurka jest z chyba ze stali nierdzewnej, mowia tez na TO KAJNER, widac ze jest spawana czy lutowana gazowo i czy da sie odlutowac, czy odspawac sama ta harmonijke, te zeberka -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/554e682f7165a8dc.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f8efc80f3a3396e.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5430cdbb7551b0a2.html i wstawic jakis kawalek zwyklej rurki np, miedzianej bo jest w miare elastyczna i podda sie przy przykrecaniu do chlodniczki, (org jest delikatnie odgieta). spotkaliscie sie moze z takim juz tematem, przerabial to ktos, jak macie jakies podpowiedzi to prosze o pomoc
-
-http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a894cc15a9fbede8.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/253a078f05417474.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/386f26a4cb9d42e0.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3219ab2724a6681f.html
-
tak jak obiecalem, fotki do wgladu: -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a894cc15a9fbede8.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/253a078f05417474.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/386f26a4cb9d42e0.html -http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3219ab2724a6681f.html
-
nie wiem czy dobrze szukam na allegro sa niby te uszczelki, ale 70zeta, to chyba jakas lekka przesada :shock: , kawalek gumy i tyle kasy, to ciekawe ile w serwisie BMW to kosztuje