Auto jest na gwarancji ale wg ASO na linii pęknięcia jest ślad po uderzeniu kamienia (którego nie było wcześniej i który pojawił się dopiero po tym, jak szyba pękła i odprysł pewnie kawałek szyby), więc idzie z ubezpieczenia. Ciekawe co będzie, jak po wymianie kolejna zacznie też najpierw trzeszczeć, a później pęknie ;) mam identyczny problem, szczerze? dziadostwo jakich mało. W e90 szyba była naprawde konkretna. przejechałem ponad 300tkm i dalej byla oryginalna, gdy dostala kamieniem zrobil się ślad ktory nigdy nie zamienił się w pająka, takicy śladów miałem 3, a tu? 30tkm i miałem pająka na szybie, chwile z tym jeżdzę niestety musze się zmusić na wymiane aczkolwiek odstawiam to w czasie znając „fachowców” a tam masa czujników.. nie zdziwie się jak będzie przeciekać. Jutro wstawie zdjęcie tej szyby, musicie to zobaczyć, niech ktoś sie tam dopatrzy śladu kamienia.