Skocz do zawartości

Henzir

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 2008r.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Henzir

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czy ktoś z okolic śląska byłby w stanie pomóc i użyczyć kabelka + aplikacji bimmercode? Chciałbym sobie zakodować żarówki LED, a szkoda mi do tego celu specjalnie kupować kabla i aplikacji 🙂 Chodzi o F30 z 2013r
  2. U mnie weszło 5,75l. 430i xdrive.
  3. Ja mam z maja 2024 i wyświetla mi komunikat "Funkcja ze względów prawnych zostanie ponownie aktywowana podczas następnej jazdy". Można wyłączyć trzymając "SET" na kierownicy przez 3 sekundy, ale jest to upierdliwe, że za każdym razie włącza się na nowo.
  4. Masz na myśli całkowite wyłączenie tego systemu czy czasowe? Bo ja mogę wyłączyć czasowo, ale uruchamia się ponownie przy ponownym odpaleniu samochodu a czasem nawet w trakcie jazdy. Da się to jakoś bardziej trwale wyłączyć?
  5. W warunkach handlowych dilerzy zazwyczaj wpisują, że jeżeli nie weźmiesz ich finansowania to tracisz jakąś część rabatu na samochód. Mnie przedstawili ofertę z BMW na tragicznych warunkach, ale jak im pokazałem kilka ofert rynkowych to zeszli do ich poziomu, a nawet nieznacznie poniżej. Dlatego dobrze jest rozpytać na rynku a później podesłać do BMW swoje oferty, wtedy da się negocjować.
  6. Cześć, mam od kilku miesięcy F30 325d silnik n47 z 2013r z przebiegiem około 154tys. Dość trochę się już naczytałem na ten temat i zastanawiam się nad jego sprzedażą, bo widzę że szykują się inwestycje. Mam prośbę o wypisanie czego mogę spodziewać się przy takim przebiegu - chodzi oczywiście o naprawy pow. 1000 zł. I nie chodzi mi o części które normalnie się zużywają w trakcie eksploatacji (jak np. oleje, filtry, hamulce). Raczej o najczęstsze problemy z tym samochodem (jak np. rozrząd). Z tego co sam się rozeznałem to przy moim przebiegu muszę myśleć o: - wtryskiwacze (już mam z nimi problemy) koszt około 4000 zł nowe (4 sztuki). - rozrząd (pewnie z 5000 zł) - sprzęgło + dwumasa (koszt części około 3000 zł) - czy przy takim przebiegu statystycznie trzeba już zakładać wymianę? - turbiny? Pomijam amortyzatory, wymieniłem komplet, więc to można odpisać z listy. Z góry dzięki za pomoc. Pomoże mi to podjąć decyzję czy auto raczej sprzedać czy zostawić 🙂
  7. Pewnie chodzi o to, że ten filtr ma dwa rodzaje, zwykły i z węglem aktywnym który podobno filtruje również pyłki, smog itd.
  8. Rozumiem, dzięki.
  9. Raczej myślałem o kołach na zimę. Zostały mi z E87 z nowymi oponami. Kwestie wizualne pomijam.
  10. Panowie szybkie pytanie, czy do F30 z 2013r 325d da się założyć felgi 6Jx16EH2 z oponami 185/60 r16?
  11. Dzięki wielkie za odpowiedź. Faktycznie nie ma co kombinować, skoro wcześniej Castrol się sprawdził to czemu go dalej nie stosować. Według strony castrol wychodzi, że mam lać EDGE 0W30 LL lub EDGE 5W30 LL. Będą ok? https://www.castrol.com/pl_pl/poland/home/car-engine-oil-and-fluids/motor-oil-and-fluids-finder.html?page=recommendedProducts&id=94959
  12. Przeczytałem kilka ostatnich stron tego tematu i nadal nie wiem jaki olej wybrać. Prosiłbym o prostą poradę, dla zwykłego użytkownika, bez wdawania się w szczegóły na temat np. składu chemicznego 😉 Dotychczas do E87 z 2008r lałem cały czas Castrol Edge Titanium FST 5W30 i dobiłem 300 tys nawet bez wymiany rozrządu, ale to pewnie fart (ja zrobiłem około 100tys). Wymiany co roku lub około 10-12tys. Teraz kupuję 325d z 2013r, to chyba ten sam silnik N47. Czy zatem w tym przedziale cenowym (około 200 zł za 5l) nadal lać Castrola czy w tych pieniądzach można wziąć coś lepszego? Wiem że ravenol rup/rep jest polecany, ale to już inna półka cenowa, zostańmy przy okolicach 200-250 zł/5l. Może ewentualnie Motul 8100 x-clean albo Mobil 1 ESP? Ostatecznie mógłbym wziąć Ravenol 5W30 o ile faktycznie warto dopłacić do 270 zł/5l. Drugie pytanie, czy klasa lepkości 5W30 dla tego samochodu też będzie ok? Z tego co piszecie, to dużo osób taką stosuje, ale nie wiem czy dla tego konkretnie silnika będzie w porządku. I ostatnie pytanie, 5l czy 6l?
  13. Mam ten sam, tylko na dwa rowery (924). Również sobie chwalę i polecam 👍
  14. No i jak z tym wysypem, ktoś odebrał czy wszystkim przesuwają? 🙂
  15. Henzir

    Hak w G26

    Mnie powiedzieli dokładnie tak samo, więc dołożyłem hak na etapie produkcji i wyszło poniżej 5 tys.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.