Z tym kopceniem z kratki to się okazało parą wodną która osiada na chłodnicy. Co do programów mam na przykład carly f. bmw. Tam chyba jest opcja live data. Jakie dane muszę przejrzeć? Sondy lambda? czy przepływomierz? Co do samej przepływki, przepłukam ją jakimś specyfikiem. Zastanawia mnie też czy na lpg będzie też kopcić. Od niedawna posiadam instalację, jeszcze nie sprawdzałem. W kwestii oleju, dzisiaj podczas jazdy (mając teoretycznie stan na dwie kreski) wskoczyło na 5 kresek, czyli pełny. Po kilku minutach powrotnie wskoczyły dwie kreski. Czy możliwe jest, że czujnik jest sklejony jakimś szlamem? Auto jest ze szwecji, przebieg oryginalny 270kkm. Poprzedni właściciel niestety lał castrola i wymieniał go co 25kkm. Obecny olej z tego co mogłem stwierdzić wzrokowo(valvoline) rozpuścił osad ze sprężynek od valvetronica. Także przy następnej okazji zrobię płukankę liqui moly.