Skocz do zawartości

piodi

Zarejestrowani
  • Postów

    211
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O piodi

  • Urodziny 10.09.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90

Osiągnięcia piodi

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Na moje oko to problem z wtryskiwaczami.
  2. Lepiej już diesela kupić niż to ścierwo N43. Silnik N46 był do 2007 roku, nie ma szans znaleźć go w wersji poliftowej.
  3. Moim zdaniem problemem może być cewka lub wtryskiwacz. Bardziej to pierwsze.
  4. Ten silnik nie ma VLALVETRONICA.
  5. To jest normalna praca moim zdaniem, tak pracuje układ wtryskowy. Oby Ci się sprawował, ale wiele opinii wskazuje że N43 to jeden z najgorszych silników w BMW :/
  6. Jeżeli auto jedzie prosto, a kierownica jest skręcona w prawo lub w lewo to tylko mechaniczna regulacja pomoże.
  7. Przy dobrze wykonanej regulacji powinieneś mieć idealnie na prosto.
  8. Moim zdaniem są to fragmenty ślizgów łańcucha rozrządu.
  9. Ja nie polecam tej jednostki.
  10. Uważam że lepiej kupić używany silnik z gwarancją, niż remontować obecny. Nikt nie złoży tak jak fabryka. Obecny można na części sprzedać.
  11. Te dwa ostatnie to błędy katalizatora, które mogą być wywołane na przykład lejącymi wtryskiwaczami. Wg mnie najlepsze lekarstwo to jak najszybsze pozbycie się tego auta, bo te silniki to padła jakich mało. Moim zdaniem szkoda nerwów i funduszy na naprawy.
  12. Zgadzam się w 100% że ten silnik to wielki bubel. Nie dało się tym normalnie jeździć, poszarpywanie przy przełączaniu trybu spalania mieszanki, ciągłe błędy, wypalanie NOx itp. Pozbyłem się gniota przy przebiegu 75 tys (oryginalny od nowości). Założę się, że niewielki procent z wyprodukowanych sztuk dojedzie do 200 tysięcy. Kupiłem auto kiedy jeszcze mało informacji było o tym silniku, a w zasadzie benzyn BMW z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
  13. Jeśli wymieniłeś cewki i świece to wiele wskazuje że niestety problemem jest wtryskiwacz. Dodatkowo sonda NOx może nadawać się do wymiany, ale najpierw trzeba zwalczyć problem wypadającego zapłonu.
  14. Po mojemu wał napędowy albo dyferencjał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.