Skocz do zawartości

krytek1

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535d

Osiągnięcia krytek1

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czujnik go nie dotyka ale do czasu.. Niestety pierscien ten po dluzszym czasie koroduje i jak wszystko kolo niego. Efektem tego jest puchniecie materialu w niektorych miejscach i powoduje to ze pierscein traci swoja idealna okraglosc i w niektorych miejscach przybliza sie bardziej do czujnika abs kiedy sie on kreci. U mnie bylo to az 1.5 mm roznicy i tyle mialem wytarty czujnik i i obtarty pierscien w jednym miejscu Wymieniajac na nowy czujnik wczesniej wyczyscilem w miare opcji pierscien pelno wd40 i zamontowalem czyjnik z podkladka ok 1.5 aby do konca go nie wkrecic. Udalo sie wszystko ok, kontrolki zniknely , czujnik zczytuje obroty. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze kwietia czasu i ten pierscien peknie i wtedy bedzie go trzeba na nowy wymienic - ale sam pierscien tylko - koszt 20 f Jak narazie mnie to kosztowalo 25 f za nowy czujnik. czyli caklowity koszt naprawy jednej strony to ok 45 funtow a nie jak kolege skasowali na ponad :shock: :shock: 460£ :shock: :shock: :shock: bezsensu.... Uprzedze pytanie - tak, sam pierscien mozna wymienic bez poloski ....
  2. wspolczuje wydatkow na takie cos ponad 400 funtow tragedia.... Tez to mialem naprawielm za 25 funtow wczesniej czytajac angielskie fora... pozdr
  3. Witam Czy zdazaja sie chinskie podrobki turbin ? Znalazlem turbine MITSHUBISHI do 120d za 2999 zl netto i porownujac ta cene do ceny BMW to jest ponad 2 tys roznicy ... na tej stronie jest turbina: http://www.turbosprezarki-nowe.pl/bmw/turbosprezarka_mitshubishi_20_d_49e9035209_49s3505671_4913505610_4913505620_4913505630_4913505640_4913505641_4913505650_4913505651_4913505660_4913505670_4913505671_11654716166_4716166_1165779549907_11657795499_7795499_7795498_779549807_779549907l_11657795.html
  4. wyszlo : numer czesci 11657795499 i po wklepaniu w google pokazuje turbine z innym mocowaniem dla nastawnika turbiny dziwne ... czyzby byla zmiana tak jak pisalem, u mnie nie widze mozliwosci regulacji nastawnika turbiny , nie ma gwintu a ponizej turbina o tym samym numerze co moja i wyglada inaczej pewnie z mozliwa regulacja wtyczka jest od przodu a u mnie od tylu.. http://img.chinapackagenet.com/nimg/fc/31/2f30e26a7cb890e4ceb155fd57d7-600x400-1/bmw_320d_tf035hl6b_13tb_vg_turbo_49135_05671_11657795499.jpg
  5. Witam Rozgladam sie za nowym turbem lecz tak naprwde nie wiem co szukac- mitsubishi czy garrett ? Auto to 120d z 10.05 roku zdjecie turbiny obnecnej : http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5 Wedlog wielu siedzi w tym modelu Mitsubishi ale cos mi sie wydaje ze to jest inne bo ciegno regulacji nie ma gwintu oraz tego grzybka jak w przypadkku tego filmiki jak i moowanie nastawnika jest inne ;
  6. Witam Dzisiaj dostalem sie do turbiny i chcialem sprawdzic ciegno czy sie rusza. Przy wlaczanym silniku jak i przy wylaczonym pozycia tego ciegna sie nie zmienia. Otwierajac auto pilotem tez pozycja cigna jest w tym samym miejscu. Recznie tez prubowalem i tez nie moglem go poruszyc. Czy tak ma byc ? W jakich warunkach jest mozliwe sprawdzenie czy ciegno nie jest zablokowane i czy sie rusza ? http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5
  7. nie mam wykresu i tez nie pamietam szczegolow dokladnie ale podczas testow w dolnych zakresie obrotow jest tragedia a pozniej jest troche lepiej ...co kolwiek to znaczy .... Moze kolega co robil mi testy z tego forum sie wypowie jak to bylo okiem fachowca bo ja calkiem zielony jestem.
  8. Witam Problem rozwiazny - faktycznie byla to wina tloczka i gumek. Z tylu zacisk zostal wymieniony na uzywany w w dobrym stanie a z przodu pomogl zestaw naprawczy i czyszenie tloczka. Po operacji tloczek mozna bylo wcisnac recznie. Przejechane jak narazie 100 km i jest wszystko OK z hamulcami. Pozdr
  9. Witam Po diagnozie komputerowej okazalo sie ze sa trzy bledy : 449A , 4191, 3F77 Wdlug diagnosty brak mocy jest to wynik nieszczelnosci w ukladzie lub problem z nastawnikiem turbiny poniewaz wedlug pomiaru brakuje ok 0.3 bara (test przy 3 biegu i pedal w podloge) Teraz pytanie: Turbo bylo regenowane i zeby teraz ustwic ten nastawnik odpowiednio to czy trzeba go wyciagnac i go samego zawiesc gdzies do ustawienia czy tez zawiesc razem z turbo ? czy tez nie ma sie co bawic w ustawianie tylko kupic nowe turbo ? Pozdr
  10. Witam Problem dotyczy BMW 120d. Podczas jazdy na luzie auto wyraznie zwalnialo. Po dojechaniu do domu dym z przedniego lewego kola. Po czasie dalo sie jechac lecz im duzej sie jechalo tym bardziej hamowalo. Sciagnolem lewe kolo , tarcze zmierzylem i miala 19 mm ( fabrycnie nowa ma 22mm) nastepnie odkrecilem zacisk z trudem go sciaglem, klocki zjechane do polowy i pokruszone na krawendziach z tym ze wewnetrzny byl wytarty pod katem roznica 1mm na wysokosci ,Tloczek udalo mi sie wcisnac dopiero po uzyciu podnosnika hydraulicznego. Zakup nowych tarcz i klockow, przed montazem wyczyszczenie wsztkiego szczotka drucciana i papierm sciernym, posmarowanie prowadnic smarem do hamulcow, brak jakichkolwiek uszkodzen gumki na tloczku, montaz , pozniej prawe kolo - tutaj klocki super, tarcza tez ok 19mm czyszczenie montaz nowych. Test : Po kilku hamowaniach lewe kolo dalej jest przyczymywane przez klocki- trzeba dwoch rak uzyc aby obrucic kolo , prawe kreci sie bez oporow. Sprawdzilem jeszce tyl lewy - kolo tez ma opory w kreceniu trzeba dwoch rak uzyc aby zakrecic felga. Tyl prawy nie sprawdzilem bo noc mnie zastala..... Jutro bede walczyl z tym od rana prosze o rady jaka strategie mam zaplanowac aby wyeleminoiwc przyczyne trzymajacych hamulcow ...jak narazie po lewej stronie kol. dziekuje za sugestie
  11. jutro autko m amie pelna diagnostyke...zobaczymy co bedzie....
  12. Witam tez mam problem z "normalnym" przespieszeniem .... czy wiadomo co bylo u Ciebie?
  13. Witam Dlugo oczekiwana Bmw 120d Msport w koncu zakupiona dla mojej zony (tez dla mnie)-wszystko super mialo byc i niestety --- Autko jedzie jakby mialo 100KM lub mniej , nie dymi , nie przerywa, nie dlawi. Silnik pracuje rownomiernie i przyspiesza tez bez szarpniec ale strasznie mozolne to przyspieszenie - Predkosc maksymalna ledwo 200Km/h. Pod mala gorke na autostradzie na 6 biegu nie daje rady.... Auto mialo wymieniana turbine pare tysciecy km temu , przez wczesniejszego wlasciciela lecz nie wiem czy byla to nowa czy regenerowana...- brak mozliwosci sprawdzenia. Jak dojsc co jest powodem takiego zachowania? Pomocy! - bo funduszy brak..... pozdr
  14. ...ja nie mam. Tez mam dziwne buczenie lecz slyszalne niezawsze i przy niskich predkosciach. Jezdze juz tak od ponad roku. Dodam ze rowniez wymienilem lozyska w przednich kolach, zawieszenie bylo badane na wszystkie mozliwe chyba sposoby , skrzynia biegow i silnik jak i dyfer zostal wykluczony jako zrodlo problemu. Opony wszystkie nowe zbieznoc, katy... Mechanik zastanawia sie nad tarczami czy to nie one wydaja taki dziwek poniewaz buczenie nie jest regularne a pojawia sie roznie i jest slyszalne czasem mniej czasem bardziej. Dodam ze tarcze ma nacinane. Problem chyba nie jest powazny poniewaz zrobilem tak juz ok 19000 km i nie widze pogarszania sie problemu tym bardziej ze czasami tego buczenia nie slychac. Jak rzowiazesz problem z tym to napisz . pozdr
  15. Witam Jestem juz prawie przed zakupem i mam dylemat pomiedzy : 1. Kumho ECSTA LE SPORT KU39 2. Toyo PROXES T1-R 3. Roadstone N3000 Prosze o pomoc w wyborze jednej z tych firm, dodam ze zalezy mi w miare na cichej oponie i dosc wytrzymalej... Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.