krytek1
Zarejestrowani-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
535d
Osiągnięcia krytek1
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Czujnik go nie dotyka ale do czasu.. Niestety pierscien ten po dluzszym czasie koroduje i jak wszystko kolo niego. Efektem tego jest puchniecie materialu w niektorych miejscach i powoduje to ze pierscein traci swoja idealna okraglosc i w niektorych miejscach przybliza sie bardziej do czujnika abs kiedy sie on kreci. U mnie bylo to az 1.5 mm roznicy i tyle mialem wytarty czujnik i i obtarty pierscien w jednym miejscu Wymieniajac na nowy czujnik wczesniej wyczyscilem w miare opcji pierscien pelno wd40 i zamontowalem czyjnik z podkladka ok 1.5 aby do konca go nie wkrecic. Udalo sie wszystko ok, kontrolki zniknely , czujnik zczytuje obroty. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze kwietia czasu i ten pierscien peknie i wtedy bedzie go trzeba na nowy wymienic - ale sam pierscien tylko - koszt 20 f Jak narazie mnie to kosztowalo 25 f za nowy czujnik. czyli caklowity koszt naprawy jednej strony to ok 45 funtow a nie jak kolege skasowali na ponad :shock: :shock: 460£ :shock: :shock: :shock: bezsensu.... Uprzedze pytanie - tak, sam pierscien mozna wymienic bez poloski ....
-
wspolczuje wydatkow na takie cos ponad 400 funtow tragedia.... Tez to mialem naprawielm za 25 funtow wczesniej czytajac angielskie fora... pozdr
-
Witam Czy zdazaja sie chinskie podrobki turbin ? Znalazlem turbine MITSHUBISHI do 120d za 2999 zl netto i porownujac ta cene do ceny BMW to jest ponad 2 tys roznicy ... na tej stronie jest turbina: http://www.turbosprezarki-nowe.pl/bmw/turbosprezarka_mitshubishi_20_d_49e9035209_49s3505671_4913505610_4913505620_4913505630_4913505640_4913505641_4913505650_4913505651_4913505660_4913505670_4913505671_11654716166_4716166_1165779549907_11657795499_7795499_7795498_779549807_779549907l_11657795.html
-
Jakie to turbo - Mitsubishi czy Garrett ?
krytek1 odpowiedział(a) na krytek1 temat w E90, E91, E92, E93
wyszlo : numer czesci 11657795499 i po wklepaniu w google pokazuje turbine z innym mocowaniem dla nastawnika turbiny dziwne ... czyzby byla zmiana tak jak pisalem, u mnie nie widze mozliwosci regulacji nastawnika turbiny , nie ma gwintu a ponizej turbina o tym samym numerze co moja i wyglada inaczej pewnie z mozliwa regulacja wtyczka jest od przodu a u mnie od tylu.. http://img.chinapackagenet.com/nimg/fc/31/2f30e26a7cb890e4ceb155fd57d7-600x400-1/bmw_320d_tf035hl6b_13tb_vg_turbo_49135_05671_11657795499.jpg -
Witam Rozgladam sie za nowym turbem lecz tak naprwde nie wiem co szukac- mitsubishi czy garrett ? Auto to 120d z 10.05 roku zdjecie turbiny obnecnej : http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5 Wedlog wielu siedzi w tym modelu Mitsubishi ale cos mi sie wydaje ze to jest inne bo ciegno regulacji nie ma gwintu oraz tego grzybka jak w przypadkku tego filmiki jak i moowanie nastawnika jest inne ;
-
Witam Dzisiaj dostalem sie do turbiny i chcialem sprawdzic ciegno czy sie rusza. Przy wlaczanym silniku jak i przy wylaczonym pozycia tego ciegna sie nie zmienia. Otwierajac auto pilotem tez pozycja cigna jest w tym samym miejscu. Recznie tez prubowalem i tez nie moglem go poruszyc. Czy tak ma byc ? W jakich warunkach jest mozliwe sprawdzenie czy ciegno nie jest zablokowane i czy sie rusza ? http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5
-
nie mam wykresu i tez nie pamietam szczegolow dokladnie ale podczas testow w dolnych zakresie obrotow jest tragedia a pozniej jest troche lepiej ...co kolwiek to znaczy .... Moze kolega co robil mi testy z tego forum sie wypowie jak to bylo okiem fachowca bo ja calkiem zielony jestem.
-
Witam Problem rozwiazny - faktycznie byla to wina tloczka i gumek. Z tylu zacisk zostal wymieniony na uzywany w w dobrym stanie a z przodu pomogl zestaw naprawczy i czyszenie tloczka. Po operacji tloczek mozna bylo wcisnac recznie. Przejechane jak narazie 100 km i jest wszystko OK z hamulcami. Pozdr
-
Witam Po diagnozie komputerowej okazalo sie ze sa trzy bledy : 449A , 4191, 3F77 Wdlug diagnosty brak mocy jest to wynik nieszczelnosci w ukladzie lub problem z nastawnikiem turbiny poniewaz wedlug pomiaru brakuje ok 0.3 bara (test przy 3 biegu i pedal w podloge) Teraz pytanie: Turbo bylo regenowane i zeby teraz ustwic ten nastawnik odpowiednio to czy trzeba go wyciagnac i go samego zawiesc gdzies do ustawienia czy tez zawiesc razem z turbo ? czy tez nie ma sie co bawic w ustawianie tylko kupic nowe turbo ? Pozdr
-
Witam Problem dotyczy BMW 120d. Podczas jazdy na luzie auto wyraznie zwalnialo. Po dojechaniu do domu dym z przedniego lewego kola. Po czasie dalo sie jechac lecz im duzej sie jechalo tym bardziej hamowalo. Sciagnolem lewe kolo , tarcze zmierzylem i miala 19 mm ( fabrycnie nowa ma 22mm) nastepnie odkrecilem zacisk z trudem go sciaglem, klocki zjechane do polowy i pokruszone na krawendziach z tym ze wewnetrzny byl wytarty pod katem roznica 1mm na wysokosci ,Tloczek udalo mi sie wcisnac dopiero po uzyciu podnosnika hydraulicznego. Zakup nowych tarcz i klockow, przed montazem wyczyszczenie wsztkiego szczotka drucciana i papierm sciernym, posmarowanie prowadnic smarem do hamulcow, brak jakichkolwiek uszkodzen gumki na tloczku, montaz , pozniej prawe kolo - tutaj klocki super, tarcza tez ok 19mm czyszczenie montaz nowych. Test : Po kilku hamowaniach lewe kolo dalej jest przyczymywane przez klocki- trzeba dwoch rak uzyc aby obrucic kolo , prawe kreci sie bez oporow. Sprawdzilem jeszce tyl lewy - kolo tez ma opory w kreceniu trzeba dwoch rak uzyc aby zakrecic felga. Tyl prawy nie sprawdzilem bo noc mnie zastala..... Jutro bede walczyl z tym od rana prosze o rady jaka strategie mam zaplanowac aby wyeleminoiwc przyczyne trzymajacych hamulcow ...jak narazie po lewej stronie kol. dziekuje za sugestie
-
jutro autko m amie pelna diagnostyke...zobaczymy co bedzie....
-
Witam tez mam problem z "normalnym" przespieszeniem .... czy wiadomo co bylo u Ciebie?
-
Witam Dlugo oczekiwana Bmw 120d Msport w koncu zakupiona dla mojej zony (tez dla mnie)-wszystko super mialo byc i niestety --- Autko jedzie jakby mialo 100KM lub mniej , nie dymi , nie przerywa, nie dlawi. Silnik pracuje rownomiernie i przyspiesza tez bez szarpniec ale strasznie mozolne to przyspieszenie - Predkosc maksymalna ledwo 200Km/h. Pod mala gorke na autostradzie na 6 biegu nie daje rady.... Auto mialo wymieniana turbine pare tysciecy km temu , przez wczesniejszego wlasciciela lecz nie wiem czy byla to nowa czy regenerowana...- brak mozliwosci sprawdzenia. Jak dojsc co jest powodem takiego zachowania? Pomocy! - bo funduszy brak..... pozdr
-
...ja nie mam. Tez mam dziwne buczenie lecz slyszalne niezawsze i przy niskich predkosciach. Jezdze juz tak od ponad roku. Dodam ze rowniez wymienilem lozyska w przednich kolach, zawieszenie bylo badane na wszystkie mozliwe chyba sposoby , skrzynia biegow i silnik jak i dyfer zostal wykluczony jako zrodlo problemu. Opony wszystkie nowe zbieznoc, katy... Mechanik zastanawia sie nad tarczami czy to nie one wydaja taki dziwek poniewaz buczenie nie jest regularne a pojawia sie roznie i jest slyszalne czasem mniej czasem bardziej. Dodam ze tarcze ma nacinane. Problem chyba nie jest powazny poniewaz zrobilem tak juz ok 19000 km i nie widze pogarszania sie problemu tym bardziej ze czasami tego buczenia nie slychac. Jak rzowiazesz problem z tym to napisz . pozdr
-
Jakie tansze opony do 535d ?
krytek1 odpowiedział(a) na krytek1 temat w Eksploatacja, felgi, opony, oleje, paski
Witam Jestem juz prawie przed zakupem i mam dylemat pomiedzy : 1. Kumho ECSTA LE SPORT KU39 2. Toyo PROXES T1-R 3. Roadstone N3000 Prosze o pomoc w wyborze jednej z tych firm, dodam ze zalezy mi w miare na cichej oponie i dosc wytrzymalej... Pozdr