Skocz do zawartości

soobol

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 520d 8HP
  • Lokalizacja
    Białystok

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia soobol

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Połączyłem się przez VPN i pobrałem aplikację mybmw usa na telefon. Zarejestrowałem się na connecteddrive podając adres mailowy lecz podczas dodawania auta wpisuję nr vin i muszę podać adres (z USA chyba bo nie przyjmuje polskich kodów pocztowych) i wyświetla błąd. Czy wystarczy, że napiszę teraz do amerykańskiego oddziału bmw i wyślę im dowod rejestracyjny czy też inny dokument ? Będę mógł pobrać sobie aplikacje do auta i wszystko działa jak w Europie ? A jak z mapami oryginalnymi ?
  2. Również podpinam się pod temat. G20 przyjechało do mnie z aplikacjami typu android auto. Jednak podczas konwersji do ece przywożone zostały ustawienia fabryczne i wszystkie zniknęły. Nie mogę zarejestrować się na my bmw. Co zrobić aby zainstalować mybmw ? W jednym ogłoszeniu auta ze Stanów gość pisał że my bmw działa więc na pewno jest na to sposób.
  3. soobol

    Felgi do F10

    Felgi 9j nie założysz na przednią oś - nie wejdzie - wiem bo próbowałem. Możesz zrobić to co ja i dokupić 2 felgi 8j i mieć komplet 4szt takich samych felg.
  4. Ci fachowcy z Zagórza to niestety Ci źli... Widzę że pytanie padło już dawno... Jak się skończyło ?
  5. Ja kupiłem Valeo i jestem zadowolony. Co prawda nie mają tych wycięć na dysze spryskiwaczy ale w praktyce nie czuję aby gorzej pryskało.
  6. No pewnie. Zdejmujesz z niej plastiki. Bierzesz młotka- zbijasz razem i po sprawie.
  7. Wiedziałem, że ten dzień kiedyś nadejdzie i uda się rozwiązać problem. Jednak powiem szczerze, że zamiast pełnej satysfakcji czuję złość - z tego powodu, że nikt tego nie zauważył wcześniej. Najbardziej mam chyba pretensje do siebie, bo sam mogłem zauważyć tą usterkę. Zupełnie nie popisał się też "najlepszy" warsztat od BMW w Białymstoku bo szukał wszędzie ale nie tam gdzie trzeba... Aby nie trzymać dłużej w niepewności informuję, że przyczyną usterki była pęknięta prawa przednia sprężyna zawieszenia ! Tak, właśnie pęknięta sprężyna ! Dlaczego nikt na to nie zwrócił uwagi ? Bo nie było tego widać jeśli się nie patrzyło tam gdzie trzeba. W F10 inaczej jak w E60 w Mcpersonie nie ma łożyska, więc sie nie obraca - amorek montowany jest do wahacza pracującego tylko w dół i górę. Nie dało się tego zauważyć podczas kręcenia kierownicą. Na stacji diagnostycznej o dziwo auto przechodziło test i to nawet z bardzo dobrym wynikiem. Jak wpadłem na usterkę ? Znalazłem niedawno kawałek sprężyny w miejscu postojowym mojego auta. O dziwo ten kawałek był ułamany z dwóch stron (jedna połamana krawędź czysta i świeża, natomiast druga stara). Okazało się, że jest kawałek o długości 4-5cm pomiędzy drugim a trzecim zwojem. Po wymianie sprężyny (wstawiłem używany oryginał mpakietowy) - zupełnie inne auto, drgawki karoserii zniknęły ! Pozostał tylko żal - dlaczego tak późno ? Wymieniony dyfer, wał, półosie, tuleje tylnych sanek - po co ? O wtopionej kasie nie wspomnę... A za drugą sprężynę zapłaciłem 70zł i 45zł za nową osłonę Febi... Echh szkoda gadać... Po wszystkim pojechał na stację diagnostyczną sprawdzić czy jazda z pękniętą sprężyną nie zabiły amorka (test "na stole" nie wykazał nieprawidłowości) ale było OK, różnica 2-3% pomiędzy stronami... Narazie jeździe i się cieszę...
  8. Ja wymienialem skrzynię w n47. 8hp45z znalazłem taką o identycznym numerze jak podstawiało u mnie w etk - jedna taka była w całym internecie - zajęło mi to kilka dni bo nie wszyscy wrzucali zdjecia numerów bmw i musiałem dzwonić prosić itp. Cały komputer przełożyłem ze starej skrzyni i wystarczyło samo kasowanie nastaw zwykłym interfejsem Delphi. U mnie po 1 wymianie oleju przy 250 tys (wcześniej auto serwisowane tylko aso) wyrzucało tryb awaryjny - najczęściej kiedy stałem w korku. Dodam że za adaptację z komputerem który był w nowej skrzyni chcieli ode mnie tyle co zapłaciłem za robociznę wymiany całej skrzyni.
  9. Tylko przy zużytych piastach pojawia się dźwięk, którego natężenie zmienia się z prędkością i kątem pochylenia koła. Miałem tak w e60. Myślę też że po dłużej jeździe w końcu by się odezwały te piasty, a tu dwa lata i nic.
  10. Piasty oczywiście, że sprawdzałem. Pomiar czujnikiem zegarowym nie wykazał niczego ponad normę. Wymieniać nie wymieniałem bo już mam dość wymiany części w ciemno...
  11. Ps. To ja może dodam, że wymieniłem tarcze przod i było zero poprawy. Zakładałem kilka kompletów kół i wymieniłem: konwerter asb, wał, polosie, dyfer, tuleje tylnych sanek. Nie pomogło. Poddałem się, czekam aż coś się wysypie co będzie wskazywało na ewidentną przyczynę..
  12. Dotatkowo przy przyspieszaniu z prędkości 120-140 km/h czuć drgania, w przypadku innych prędkości nie wyczułem drgań. To ma zostać naprawione w serwisie czekam za informacja z ich strony. Tylko tak jak wspomniałem martwi mnie historia serwisu Podobno tylko zderzak przedni był wymieniony, ale w akcji serwisowej nie widzę takiego zapisu. Także proszę o pomoc czy warto tyle zapłacić ? Jeśli czujesz drgania i serwis Ci tego nie usunie to daruj sobie to auto. Ja z drganiami walczę prawie 2 lata od zakupu i gdybym wiedział, że to będzie taki problem to wybrałbym inny egzemplarz. Drgania w BMW to temat rzeka.... Może warto poszukać coś z silnikiem B47 ? OD 2016 już montowali te poprawione...
  13. Miałem to samo u teściowej w BMW1. Po chwili wyłączało się radio, ikona aku i zegar się kasował. Siedział oryginalny AGM Varty, który miał uwaga 11lat. Kupiłem nowego Boscha AGM i problem zniknął. Nie zdążyłem jeszcze podjechać na reset nastaw aku ale jest OK.
  14. Jeśli rzeczywiście masz luz na flanszy dyfra to spore szanse, że u Ciebie coś się zmieni. Powodzenia ! PS. I co przełożenie jednak 2,93 ?
  15. Generalnie to wszystkie tarcze miałem ściągane i mierzone piasty pod względem bicia - były OK. Potem były mierzone razem z tarczami. Tył jest ori bmw i wymieniony jeszcze przez poprzedniego właściciela, aczkolwiek na jednej tarczy z tyłu właśnie było trochę więcej na czujniku zegarowym. Jednak człowiek, który mi to robił stwierdził, że to na pewno nie przyczyna. Tarcze kojarzą się raczej z biciem przy hamowaniu... Daj znać czy to cokolwiek zmieni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.