No to chyba będe pierwszy i się wyłamię. Nie chodzi o to, że nie jestem zadowolony z auta ale o porównanie kosztów eksploatacji. I tak moja 530d automat połyka mi w mieście ok.12L a nie stoję w korkach tylko nogę mam ciężką :twisted2: , na trasie ok.8-8,5L. Ceny części w ASO do 530d to przykładowo filtr powietrza ok.180zł , paliwa ok.190zł a do benzyny co najmniej o połowę taniej. Komplet 6 świec żarowych i uszczelek to ok.600zł plus wymiana za 300zł ( trzeba zdjąć kolektor dolotowy), w benzynie koszt zarówno świec jak i montażu nieporównywalnie niższy. I najdroższe elementy i niestety delikatne jak wtryski, pompa i turbina, ta ostatnia to koszt ok.5500zł w ASO. Wiadomo że jak się odpowiednio dba to autko będzie bezawaryjne, ale kupując auto używane nigdy nie mamy pewności, w moim przypadku auto po pierwszym właścicielu 110tyś.km i wymieniałem turbinę :duh: .