sankey
Zarejestrowani-
Postów
34 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
nie powiem
Osiągnięcia sankey
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Pisząc o użyteczności miałem na myśli spalanie:)Nikt nie będzie chciał ze mną jeździć, bo taniej chyba będzie samolotem. To jest fajne auto na weekendowe przejażdżki, ale nie do jazdy na co dzień. Bak nie jest duży, nie wiem czy na 300km starczy. Po prostu psychicznie boli tankowanie co 3 dniu baku za 350zł. Ostatnio jechałem z kolegą do Łodzi a2 Mercedesem e350 w212, średnie spalanie wyszło 15l/100. Co prawda w jedną stronę jechaliśmy średnio 180, przez dłuższy czas cisneliśmy za 530d jakieś 230 :8), ale w drugą stronę było w miarę spokojnie 150-160. Tanio to nie wychodzi ale ciężko nie cisnąć takiego auta. Swoją drogą to jest ten typ od meroli i najlepsze jest to, że stać ich na kupienie choćby sls-a, ale żaden z 4 synów nie będzie miał kasy żeby go zatankować, więc jeżdżą v6 w dieslu.
-
Powiem tak, od zawsze marzyło mi się Audi s8, ale koszty utrzymania są tak gigantyczne, że to jest skarbonka bez dna. Myślę, że m5 w porównaniu do kosztów s8 to jest tanizna. Tam każda pierdoła wiąże się z wyciągnięciem silnika, co jak pewnie wiecie tanie nie jest. Obecnie nie stać mnie by wywalać tyle kasy na serwis, ale za kilka lat myślę, że sprowadzę sobie z niemiec jakąś sztukę z niskim przebiegiem, która jak na polskie warunki będzie horrendalnie droga. Przynajmniej będę miał wymarzone auto. A w kolejce wymarzonych fur jest r8 v10 lub gallardo/huracan, który mam nadzieję stanieje w między czasie. Kwestia utraty wartości mnie nie dotyczy, ponieważ auto będzie zarejestrowane na firmę. Gorzej z serwisem, którego ceny są z kosmosu. Dlatego wolę sobie pojeździć czymś racjonalnym i zaakumulować kapitał na dalsze zakupy. Mógłbym też rzucić grosza i kupić m5, tylko co z tego jak każda naprawa będzie bolała, użyteczność auta będzie równa zeru, a ja będę non stop wku***ony, że coś się psuje.
-
Ja byłem vectrą w Bułgarii w 4 osoby na 3 tygodnie. Tak na prawdę każdym samochodem da się daleko pojechać,ale co to za jazda? Przy słabym silniku w beznyznie i takim obciążeniu podróż nie należy do przyjemnych. A mając choćby 530d, ustawiam sobie 170 na autostradzie, jest w miarę cicho i bardzo komfortowo. Parkowanie i jazda jest dla mnie bez różnicy, kwestia przyzwyczajenia.
-
Odpowiedź jest prosta, coupe lub cabrio nie przewiozę towaru;) Nie zapakuję się też z 3-4 znajomych na wyprawę po europie. Samolotem nie latam, pociągami nie jeżdżę, raz na jakiś czas komunikacją miejską jedynie. Fajnie mieć auto, które jest praktyczne i ma jakieś tam osiągi. A szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego tak się dziwicie, jedynie w mniejszych miastach jest parcie na sportowe auta. Moi znajomi kupują sobie normalne miejskie autka lub kombiaki. Bo to po prostu jest praktyczne i w sumie ważniejsze niż pokazanie się w sportowej tylnionapędówce;) Ja raczej mam odwrotnie, teraz wolę sobie pośmigać czymś co jest w miarę racjonalne, a jak zarobię więcej kasy kupię sobie coś fajnego i kompletnie niepotrzebnego;)
-
@mikan Wybór padł na 5,ponieważ 3 jest dla mnie za mała. E61 łatwiej znaleźć z trzy litrowym dieslem. Potrzebuję komfortowego auta do jazdy, na trasy, na wyjazdy, no i do stania w korkach w W-wie;) Wiadomo, że Opel to klasa niżej, ale tak jak napisałem już chyba wolę całkiem świeżą insignię niż BMW za taką kasę z 200k na liczniku. I tutaj następuje dylemat, który mam od dawna, wybierać rozsądkiem czy zaszaleć. Mam 22 lata, wiadomo, że wolałbym BMW, bo mógłbym się nią trochę pobawić ale insignia wydaje się bardziej racjonalna. Wcześniej też patrzyłem na e46 cabrio/coupe, nawet oglądałem jedną 330ci z USA, ale to była mina. I prawdopodobnie jest tak z większością e46. @zent Leasing auta składa się z dwóch umów. Umowy leasingowej i umowy wykupu. Umowa leasingu może być na firmę, a wykup już na osobę fizyczną. Dzięki temu nie trzeba płacić tego zasranego VATu od aut używanych, jedynie dochodowy, który też da się w sumie obejść. W Polsce każdy sprzedajacy chce cie oszukać. Zresztą prawda jest taka, że nikt normalny nie sprzedaje dobrego auta, tym bardziej starego, które ma dużą wartość użytkową, ale mała rynkową. Mam kumpla, którego ojciec ma połowę gamy mercedesa. Mają 8 samochodów i nie mają zamiaru żadnego sprzedawać. Jaki jest sens sprzedaży auta 4-5 letniego za 100k, za które zapłaciło się od 300k do 500k zł. A tak furki sobie jeżdżą i żadna z nich nie ma więcej niż 60k km;)
-
Ze względów podatkowych wchodzą w grę tylko auta od 2008r. i tylko z fakturą, ponieważ nie dostanę leasingu na starsze auto(suma wieku auta+leasing nie może być wyższa od 10 lat). Rownież ze względów podatkowych interesuje mnie tylko leasing( nie muszę naliczać vatu przy sprzedaży). Poza tym model przedliftowy bedzie ciężej sprzedać w dobrej cenie. Za trzy lata auto z 2008r. będzie miało i tak 9 lat, do tego jakieś 250k przebiegu, więc w Polskich warunkach jest to towar praktycznie nieschodzący. Insignią sobie pojeżdże 3 lata i sprzedam w dobrej cenie z przebiegiem 130t km. W wyposażeniu tez bede miał skórkę wentylowaną, navi, dach i całkiem dobre audio. Może uda sie trafić auto z 4x4, wtedy byłoby juz idealnie.
-
Ehh szczerze mówiąc już mam dość oglądania tych BMW. Nawet jak patrzę na te droższe sztuki to mają co prawda fajne wyposażenie, ale za to duży przebieg i jest mnóstwo niewiadomych z nimi. Przestaję chyba szukać BMW,bo nigdy nie znajdę interesującego mnie egzemplarza. Za 70k zł spokojnie dostanę insignię z 2011-2012r. w bardzo dobrym wyposażeniu i z przebiegiem do 80k km. Frajdy z jazdy nie będzie ale przynajmniej będzie się komfortowo podróżowało. Może za jakieś dwa lata kupię sobie nówkę w salonie albo używkę z premium selection, bo to bez sensu jeździć po Polsce tracić nerwy, spalać paliwo, żeby kupić auto, które i tak za 3 lata sprzedam. Odkąd moja siostra kupiła sobie e91 chciałem mieć tylko BMW, bo się nią genialnie jeździ. Jej się udało znaleźć 10km od siebie z 2008r ze skórką,dachem,niebitą, potwierdzonym przebiegiem i fakturą za 47k zł. Przez rok nie dołożyła oprócz wymiany oleju i filtrów złotówki. Cóż, to była okazja w dobrym tego słowa znaczeniu.
-
Byłem zobaczyć auto na żywo. Pierwsza sprawa, akumulator rozładowany więc nie miałem jak sprawdzić czy wszystko dziala. Pewnie bedzie do wymiany. Na przeglądzie sprawdzili czujnikiem lakier, maska, dach, tylna klapa 130, reszta 110-140. Jedynie przednia ćwiartka trochę odstaje tam są wartości 110-150. Auto raczej nie malowane co widać bo jest w słabym stanie zewnętrznym. Maska ma wgniecenia jakby po lekkim gradobiciu, dwie różne dyszę spryskiwaczy. Przedni błotnik poobcierany i trochę odstaje. Tylny błotnik tez poobcierany i odkształcony w jednym miejscu. Prawy próg mocno zarysowany i trochę odstaje. Wgniecenia przy wlewie paliwa nie wyglada poważnie, ale w sumie się na tym nie znam. Prawa tylna ćwiartka też czymś lekko przyrysowana. Ogólnie auto ma 180k przebiegu, pewnie duża cześć po mieście. Moje auto też ma takie mankamenty więc nie ma tragedii. Raczej to kwestia zejścia z ceny Auto pochodzi od pierwszego właściciela i jest z polskiego salonu. Nie było na nim szkody całkowitej, sprzedaje go mleasing, więc raczej nie był zalany. Wnętrze jest trochę zapuszczone, sporo w nim piachu i widać, że nie było czyszczone. Skóry nie są mocno powygniatane, fotel kierowcy trochę poprzecierany na środku. Muszę sprawdzić historię w Aso, rzekomo w czerwcu auto miało duży serwis na 18k netto, w tamtym roku na 13k netto. Pomimo tego nie działa samopoziomowanie i auto stoi z jednej strony trochę wyżej. Jak sądzicie ile to auto jest warte i czy jest w ogóle warte zainteresowania?
-
Pierwsza przygoda to nie naprawiona obcierka, zarysowany zderzak tylny. Druga przygoda to ten dzwon ze zdjęć. Poduszka była wystrzelona, a sama kierownica była wymieniona, niestety ktoś wymienił ją chyba na egzemplarz z auta o większym przebiegu bo jest poprzecierana. W sumie jeszcze jednym mankamentem jest to, że nie ma mocowań do hardtopa;/ A chciałem zamontować jakiś dobry gaz i jeździć nim na co dzień. Dzisiaj lub jutro pojadę obejrzeć autko bo mam raptem 5km. Co ogólnie myślicie? Auto warte tych 40k?
-
Witam, auto jest znów na sprzedaż i jestem nim zainteresowany. Nie przeszkadza mi to, że był walnięty w przód, Po zdjęciach z USA widać, że nie ma tragedii. I tak ciężko szukać auta bezwypadkowego w Polsce, a tutaj przynajmniej wiem jak mocno był uszkodzony. Link do nowej aukcji: http://allegro.pl/bmw-330ci-cabrio-piekna-maly-przebieg-oferta-pryw-i4484493477.html Numer podwozia WBABW53485PL51804 Kod typu BW53 Typ 330CI (USA) Typoszereg E E46 (CFL) Seria 3 Rodzaj konstrukcji CABRIO Układ kierowniczy LL Drzwi 2 Silnik M54 Pojemność skokowa 3.00 Moc 170 Napęd HECK Skrzynia biegów AUT Kolor TITANSILBER METALLIC (354) Tapicerka STANDARDLEDER/GRAU (N6TT) Data prod. 2005-04-25 S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S639A KOMPLETTVORB. HANDY USA/CDN Instalacja tel. kom. kompl. USA/CDN S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon S692A CD WECHSLER I-BUS VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD I-Bus S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid. S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP S925A VERSANDSCHUTZPAKET Ochronny pakiet wysyłkowy S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S251A REIFEN PANNEN ANZEIGE Wskaźnik uszkodzenia opon S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel. S399A VERDECKBETAETIGUNG VOLLAUTOMATISCH Dach skł. el.-mech., całk. automatyczny S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy S645A RADIO-STEUERUNG US Radio v S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43) S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach S853A SPRACHVERSION ENGLISCH Wersja językowa, angielski S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej. W samochodzie zostały zrobione klocki i tarcze. Pompa paliwa nie byla wymieniana,(wymiana to nie jest duży koszt). Stuków w silniku rzekomo nie ma. Mankamenty typu jakaś rysa mi nie przeszkadza, bo to można zawsze zrobić. Przyciski na kierownicy już działają, była urwana taśma. Opony wymienione na używki Michelin. Nie działają ksenony skrętne, ktoś przy wymianie poleciał po kosztach. Ci co piszą, że auto jest nie warte więcej niż 30k to chyba mają nierówno pod sufitem. Niech sprawdzą lepiej po ile chodzą e46 cabrio w PL, bo o cenach Niemieckich to już w ogólę nie wspominam.
-
Ciekawe dlaczego tak jest. Touringi mi się podobają bo jest w nich dużo przestrzeni, a jak jest jeszcze dach panoramiczny to już w ogóle bajka. Ja raczej nie będę miał problemu z autem, bo myślę, że siostra będzie chętna przerzucić się z e91 na e61, ponieważ e91 zwyczajnie jest trochę za małe na dwójkę dzieci, a poza tym wcześniej wraz z mężem celowali w 330d;) Jak nie to oddam rodzicom, a sobie kupie coś innego;)
-
Niedaleko we Frankfurcie nad Odrą jest ASO BMW, albo tam pojadę albo do Szczecina. W tamtym roku za sprawdzenie w ASO w Warszawie siostra zapłaciła 900zł. Ciekaw jestem ile biorą na zachodzie. Wystarczy podjechać do jakiegoś polecanego warsztatu w Kostrzynie czy mimo wszystko tylko ASO? Nie mam jakichś dobrych doświadczeń z ASO, ponieważ wg nich w e91 były do wymiany zaciski hamucla ręcznego, a tak naprawdę były nowe i wystarczyło je wyregulować. Nie wiem czy to jest auto nie sprzedawalne ale moim zdaniem to jest duże rodzinne kombi więc zawsze będzie popyt na takie auto. Zresztą wystarczy spojrzeć na e91, których jeździ po prostu mnóstwo(przynamniej po Warszawie)
-
Mam podsumowanie historii auta. Część danych jest z książki serwisowej oraz część z systemu BMW. http://imageshack.com/a/img837/5093/uy9k.jpg Przebieg wydaje się autentyczny, jednak: Po 1. Martwi mnie to, że od 14.06.2011 do sprzedaży w marcu 2012 auto przejechało tylko 10k kilometrów. Są dwie opcje albo był dzwon albo auto stało wystawione na sprzedaż przez dłuższy czas. Po 2 zastanawia mnie przerwa w eksploatacji od 8.01.2013 do 1.03.2013 gdy auto zrobiło tylko 1600km czyli 4x mniej niż normalnie. Czekam na faktury z serwisu od sprzedającego, zobaczymy co mi powie na ten temat.