Skocz do zawartości

Pirek92

Zarejestrowani
  • Postów

    533
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pirek92

  • Urodziny 17.08.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f30 lci b47 110kw
  • Lokalizacja
    RawaMaz/Grójec
  • Zawód
    IT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pirek92

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Panowie, mam n26 który po odpaleniu jest mega głośny. Zauważyłem że po uruchomieniu westgate jest otwarty i to jeden powód głośności. Czy tak ma być? Co mogę zrobić z tą dzwoniącą klapką od turbo? Nosiłem się z zamiarem wymiany tej klapki i tulejki ale słyszałem że to pomaga na chwilę.. Czy ma ktoś jakiś pomysł?
  2. jak kupisz litr to zostanie jeszcze bo nie da się wszystkiego wyciągnąć.
  3. Kupiłem 2 x 1l FEBI BILSTEIN 32590 Ważniejsza moim zdaniem jest wymiana oleju w xdrive Ravenol TF0870
  4. Kolego ja wymieniam co 80 000km wraz z olejem w skrzyni biegów. Olej w przekładni xdrive wymieniam co 40 000 km
  5. Mam problem w aucie z hamulcami. Dźwignia hamulca "bierze" trochę głębiej. Dodatkowo na uruchomionym silniku gdy trzymamy nogę na hamulcu to pedał wolno wpada w podłogę. Na zgaszonym silniku Dźwignia jest sztywna i nie wpada. Dotychczas zrobiłem: Regeneracja zacisków oraz wymiana wszystkich przewodów elektrycznych, odpowietrzenie - zmiany brak Wymiana pompy hamulcowej na nową, odpowietrzenie - zmiany brak Błędów zero Panowie pomocy. Czy to agregat DSC ?
  6. Kiedyś tak miałem. Zero błędów. Wymieniłem egr i jak ręką odjął.
  7. Bardzo dziękuję za pomoc 🙂
  8. W moim BMW f48 z napędem 4x4 chcę wymienić tylne piasty. Proszę o pomoc co do wartości momentu dokręcania: -piasta do zwrotnicy tylnej -śruba do skręcenia przegubu z piastą
  9. Heble mam te duże. Czy się opłaca to nie wiem ale nie chcę zmieniać auta bo mam pewne auto.
  10. Panowie tak myślę o przerobieniu mojej 318d na 320d (mocowo a później chip). Auto mam pewne i z niskim przebiegiem. Nie biorę pod uwagę wymiany. Końcówka vin: k892422. Generalnie czuję dyskomfort mimo upływu lat od zmiany z e90 320ed z chipem. Wryski które mam to: 13538514146 lub 13538514147 Turbo które mam to: 11658513641 Pytanie czy wystarczy że zmienię wtryskiwacze i turbo? Co do wtrysków to wiem że trzeba zakodować ich numery a turbo? Wtryski które chcę założyć: 13538514148 lub 13538514149 a może odrazu od 3.0? Turbo które chcę założyc: 11658570083
  11. Auto posiada fabrycznie 433Mhz. Czujniki z kół europejskich działają. Temat do zamknięcia.
  12. Posiadam f48 prosto z USA. Kupiłem drugi zestaw kół z auta europejskiego. Czy czujniki 433 Mhz będą współgrać z tym autem?
  13. Dziękuję. Zamykamy
  14. Panowe będę chciał zarejestrować x1 ze stanów. Mój diagnosta to starszy miły pan i ma problem czasem z niektórymi rzeczami. Potrzebuję dane które wpisujemy w dowodzie rejestracyjnym. Pola: Najwiek dop nacisk osi F1, F2, F3 G O1,O2 ( na wszelki wypadek bo nie mam haka) 7 ostatnich znaków vin: 5E55515 Z góry dzięki za pomoc
  15. Ja wymieniałem sam w garażu bez kanału i bez zdejmowania głowicy. Przy okazji zmieniłem rozrząd bo już grosze kosztował. Uszczelniacz wału i uszczelniacze zaworów elring. Gdzie mam namiary na człowieka który wysyłkowo wypożyczał mi blokady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.