Skocz do zawartości

Faliszewice

Zarejestrowani
  • Postów

    3 304
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Faliszewice

  • Urodziny 30.11.1955

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E83, Tiguan 2010, Honda Pilot, Honda CRV
  • Lokalizacja
    Montreal

Osiągnięcia Faliszewice

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

1

Reputacja

  1. Wygląda jak by paliwo Ci się cofało z powodu nieszczelności w układzie. Na noc zaparkuj z górki i zobacz jak odpali. Jak zatankujesz pod korek to też może pomóc.
  2. Ponta widzi "szachownicę" czyli można by powiedzieć że "łaciaty". Ja też nic nie widzę ale to nie znaczy że inni tego nie widzą.
  3. Z opisu wygląda na to że niema obiegu płynu chłodniczego a to może być spowodowane: 1. Nie otwierający termostat 2. Zapowietrzony układ 3. Niewydolność pompy Termostat już wymieniłeś . Teraz bym się skupił na prawidłowym odpowietrzeniu. Tu na forum są prawidłowe opisy jak to zrobić bo to nie jednemu już dało w kość. Jak byś miał całą chłodnicę gorąca to bym sprawdził wentylator.
  4. W zasadzie od tego powinno się zacząć. Sprawdzić jak używałeś samochód co najmniej 30 min. Jak będą ciepłe-gorące to by znaczyło że jest słaby przepływ prądu pomiędzy klemami a słupkiem akumulatora. jak by to miało miejsce do należy zdjąć klemy przeczyścić drobnym papierem ściernym, to samo zrobić ze słupkami ,następnie posmarować odpowiednim smarem (wazelina techniczna) . Dalej to założyć klemy oraz dokręcić zacisk. Zresztą czy się grzeje czy nie to i tak jest warto to przeczyścić i nasmarować oraz dokręcić zaciski.
  5. Zadajesz pytanie w dziale : Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż. A gdzie link do ogłoszenia ? Jak się boisz że ktoś cię podkupi to przynajmniej fotki ?
  6. W tytule wpisz nr; VIN bo Ci zamkną ten wątek. Zobacz jak inni to zrobili.
  7. Już to komuś tak odpisałem. Z domowych sposobów to może spróbuj zatankować pod korek i na noc zaparkuj z górki. Jak rano dobrze odpali to by znaczyło że trochę paliwo się cofa do zbiornika, czyli jest gdzieś nieszczelność. Dzisiaj to niby każdy mechanik coś podłącza do kompa i Ci powie co mu pasuje ale dobra analiza zabiera czas oraz potrzebna wiedza. Może się rozglądnij za jakimś dobrym fachowcem ?
  8. Dla jasności to ten "Mutol" gdzie wymieniłeś w "skrzynce rozdziału mocy"?
  9. Niby proste , do prawidłowego rozruchu jest potrzebne : paliwo, powietrze (tlen) odpowiednie sprężenie. Z domowych sposobów to może spróbuj zatankować pod korek i na noc zaparkuj z górki. Jak rano dobrze odpali to by znaczyło że trochę paliwo się cofa do zbiornika, czyli jest gdzieś nieszczelność. Dzisiaj to niby każdy mechanik coś podłącza do kompa i Ci powie co mu pasuje ale dobra analiza zabiera czas oraz potrzebna wiedza. Może się rozglądnij za jakimś dobrym fachowcem ?
  10. Na temat płukanek jak je robić to zdania są podzielone. http://warsztat.castrol.pl/blog-post/czy-stosowanie-plukanek-ma-sens/
  11. Do Damix89. Do roku 2014 zalecanym olejem do stosowania w większości modeli BMW był Castrol 5W/30 ze specyfikacją LL-04 (Long Life). Od 2015 roku BMW zaleca stosowanie oleju firmy Shell Helix Ultra o podobnych specyfikacjach. Dla silników Diesla zalecaną lepkością jest 5W/30, dla silników benzynowych 0W/40. Wyjątek stanowią silniki M-Power oraz silniki 4.4 i 5.0, dla których zaleca się stosowanie oleju o lepkości 10W/60. Modele starsze nie powinny być użytkowane na olejach półsyntetycznych lub mineralnych niezależnie od ich przebiegu. Do końca ich użytkowania powinno się stosować oleje w pełni syntetyczne. https://www.bmcars.pl/serwis/serwis-olej-bmw/ Większość ze znanych rafinerii produkuje oleje ze specyfikacją BMW a co niektóre się chwalą że sa lepsze od Shell. Nie ważne co miałeś poprzednio lane bo oleje są mieszalne. Zresztą w świeżym nabytku warto zrobić płukankę.
  12. jak wróciłeś z trasy to aku powinien być naładowany na max tj 12,8V Zanim wypatroszysz pół auta sprawdź to co jest łatwo tz klemy , podłączenie masy (-), ten gruby(+) co idzie pod maskę itd. Podładuj, sprawdź napięcie , zmierz napięcie podczas próby rozruchu. jak spadnie poniżej 10V to by oznaczało że masz z akumulatorem problem.
  13. Powinno wynosić od 12.5 V do 12.8 V. Jak jest mniej to znaczy że jest niedoładowany lub zużyty. Na zaciąg ani na popych nie próbuj . Możesz kablami z innego samochodu. Sprawdź połączenia elektryczne.
  14. W specjalistycznym punkcie gdzie sprzedają akumulatory mogą Ci zrobić za darmo (albo za 10 zł) test akumulatora. W tym wygląda jak by była oberwana cela.
  15. Wnioskujesz po zużyciu fotela kierowcy czy sprawdzałeś przebieg w ASO ? Przebieg możesz sprawdzić nie tylko w ASO, za paręnaście złotych bez wychodzenia z domu. Lub raport poszerzony za ponad 100 zl tu u jednego z forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.