Skocz do zawartości

micello

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia micello

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. ... wiec da się poznać po VIN który to jest? A czy C? czy tylko tabliczka znamionowa zostaje?
  2. Kolego jak nie umiesz sie targowac to odpowiedz jest TAK :cool2: Jak sprzedawaca opusici ci powiedzmy 1,5 k€ ( tak bylo u mnie ) to mozesz brac smialo i za to wymienic co trzeba i spac spokojnie - prawda ? Wszystko to kwestia $$$, nie ? :8) jeśli tylko na 100% załatwia to sprawe... no i kto spuszcza 6 tys. na ok 35tysiącach tak poprostu:) handlarz nigdy (przypuszczam ze nie ma nawet takiej marży) a na prywatną osobę trzeba trafić ... ale jest to jakies wyjście:)
  3. dzieki za bardziej konkretną odpowiedź, czyli spokojnie mozna kupić starszą i poprostu wymienić rozrząd
  4. czy jak dobrze wyczytałem -> D20C były montowane od października 2008... czyli praktycznie wszystkie BMW przed tą datą produkcji z silnikami N47 muszą być D20A a te z przebiegami >150kkm są praktycznie miną w najbliższych 50 tys. ... a pytam bo mam na oku albo 2007 full wyposażenie- niby 111 przebiegu, albo z końca 2009 (D20C potwierdzone z tabliczki znamionowej) ale biedne z manualną klimą i małym przebiegiem 50tys, w aso był w 2010 (proponuje odpuścić na tym etapie obszerne wywody o niemożliwych przebiegach i mojej naiwności bo zaciemnią tylko wątek) conajwyżej napiszcie opinie z serii "polak potrafi" - czy mozliwe jest aby handlarz miał możliwość fałszowania wpisów z datą wsteczną w ogólnoeuropejskiej bazie aso?, wydaje mi się ze to nie możliwe... wiec sprowadzony samochód z nieruszonym lakierem i przebiegiem wydrukowanym w trakcie osobistej wizyty w aso przebieg powinien mieć prawdopodobny podsumowując... jesli wszystkie silniki N47 ponizej 10.2008r. to "D20A" to lepiej ich najzwyczajniej unikać... tak?
  5. tylko ta głupia usterka kosztuje później (w zalezności od rocznika) ok 15% wartości samochodu
  6. czy jest ktoś w stanie odpowiedzieć zamiast przepychać się sarkazmami?:) może najzwyczajniej nie warto sobie zawracać głowy tymi silnikami? (pytam o opinie płynącą z doświadczenia a nie przeczytaną na forach...)
  7. ... a odnośnie rozpoznania który to jest silnik... mówi rocznik? czy można to jeszcze jakoś po VINie ... odnośnie zestawu naprawczego... jakie to są koszty (części i +- robocizna) myślicie ze warto poprostu zrobić taki remont odrazu czy czekać na jakieś objawy? z tego co czytam tu i tam, objawy nie zawsze są:)
  8. sorry, teraz widze ze to wątek o serii3:)
  9. hej, mam prośbę o pomoc przy okazji tego tematu, właśnie jestem na kupnie bmw 118D.... i wczytując się tu różne przejścia ludzi... raczej celuje w silnik N47D20C, moje pytanie czy wstukując VIN w http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ jestem w stanie stwierdzić który z silników to jest D20A czy D20C? czy tylko wskaźnikiem będzie rok produkcji? (październik 2008) PY89141 - ten teoretycznie będzie A P427432 - a ten już jest C tak? oczywiście widziałem też "D20C nie wyklucza wadliwego rozrządu !!!" ... mam to rozumieć ze C są nieco mniej awaryjne? ewentualnie może należy najzwyczajniej wymienić w D20A zawczasu łańcuszek i z głowy... czy to nic nie da?:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.