Skocz do zawartości

melkoman

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d (184km)
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia melkoman

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Było za mało cieczy w układzie chłodzącym, bo mam delikatny wyciek na złączu krućca pod kolektorem ssącym na oringu.. dlatego strzeliło.. a że jestem po długiej trasie (Gdańsk, Katowice, Zgorzelec, Legnica) i korzystałem z pięknej A4, spóźniłem się z dolaniem płynu. :( kontrolka nic nie wskazywała, ale ciśnienie i tak było za duże... Ale dzięki za troskę.
  2. Hej, jestem w Legnicy. Wywaliło mi śrubę odpowietrzającą z węża układu chłodzenia w e46 330d.. Jechałem do Gdańska.. jeśli któryś z klubowiczów jest z Legnicy i mógłby poratować takim śrubunkiem byłbym wdzięczny.. jutro rano muszę wyjechać na północ.. Proszę o pomoc.
  3. melkoman

    330xd stuki przy ruszaniu

    U mnie jest jeden dyfer bo nie mam X, ale objawy podobne.. Wymieniłem łącznik elastyczny, tuleję trzymającą dyfer z wózkiem.. U mnie objawia się to dodatkowym zgrzytnięciem, nawet przy lekkim puszczaniu sprzęgła ale tylko po zmianie przód/wsteczny lub na odwrót.. Też jeżdżę tak już dwa lata i niestety się do tego przyzwyczaiłem.. To chyba największy minus trójek.. :cry:
  4. Wątpię żeby kopcenie miała związek z przepływką.. U siebie miałem rozwalony przepływomierz, ale objawiało się to znaczną utratą mocy (buma w trybie awaryjnym), wymieniłem na ori Bosha (dziś jednak bym kupił używkę, a nie nowy drogi oryginał). Rozszczelniony miałem tylko kolektor dolotowy więc na temat wydechowego nic Ci nie doradzę.. Pozdroo
  5. To w końcu kolektor wydechowy czy ssący? (w temacie inaczej , w treści inaczej) :roll:
  6. No to mnie zagiąłeś.. rzeczywiście.. jakoś bardziej racjonalne wydaje się zamontowanie dwóch podpór w mocniejszej jednostce, a nie na odwrót.. dlatego się zdziwiłem że piszecie o dwóch.. Dzięki za info.. :D
  7. Sprawdz sobie na Realoem.com Albo mylnie nazywasz części, albo coś tu nie tak.. Na realoem sprawdzałem nie raz. Sam u siebie wymieniałem łącznik elastyczny wału, i nie widziałem innej podpory od tej przy krzyżakach.. żeby się do niej dobrać trzeba odkręcić tłumik (przy plecionce) potem odkręcić osłony termiczne i caly wał na wierzchu, podpora przykręcona 2 śrubami. Co do kosztów są śmieszne i bym kupował ori. http://allegro.pl/item1083476253_bmw_e46_coupe_1_8_benzyna_wal_napedowy.html tu masz na przykład wał z jedyną podporą wału która występuje w e46... Jeśli się mylę proszę o skorygowanie z linkiem do realoema.. pzdr
  8. Tak spytam z ciekawości, gdzie znajduje się druga podpora wału.. w mojej 330d jest tylko jedna na środku tuż przy krzyżakach??? :?
  9. Podbijam ^^ Czym najlepiej wyczyścić kolektor dolotowy?
  10. Hej i jak poradziłeś sobie z tematem czyszczenia kolektora? Jakiego środka użyłeś do wyczyszczenia go z nagaru? Pozdrawiam i dzięki za info
  11. Witam! Mam prośbę związaną z wymianą kolektora ssącego w e46 330d (184ps) w manualu.. 1. Kupiłem używany kolektor (mój się rozszczelnił), jak oczyścić go z wszędobylskiego nagaru? Czy można go przeczyścić np. Karcherem? 2. Na co zwrócić uwagę przy wymianie? Wystarczy tylko odkręcić 12 śrub? 3 Czy jest tam uszczelka, którą trzeba wymienić na nową? Proszę o pomoc, pierwszy raz się za to zabieram, chciałbym zrobić małą fotorelację, żeby przydało się również innym. Pozdrawiam i z góry dziękuję!
  12. Znam Twój ból.. przechodziłem przez to. Tylko że ja kupiłem przepływomierz w InterCarsie też BOSCHa, podmieniłem i auto zaczęło żyć.. jakbym zyskał połowę stada kucy.. Sprawdź ten przepływomierz jeszcze raz, auto powinno mieć takiego kopa jak na odłączonej przepływce.. Najlepiej jakbyś podmienił się z jakimś kumplem na chwilę. pzdr
  13. Grzanie szyby wyłączone, podgrzewanych foteli brak :( | ;).. Jedyna rzecz która może mieć związek to temp min. 22C.. BTW dziś obroty trzymały cały czas ok.. dopiero po przejechaniu kilku kilometrów zaczęły spadać.. Nie jestem pewien czy w lato jak odpalam auto to te obroty na początku zawszę są trochę wyższe, dopiero po chwili ciut spadają.. Tu dzieje się podobnie tylko długo później i z powrotem wyższe i niższe.. już sam nie wiem jaką wartość one powinny być.. :| Można z tym tak jeździć czy raczej czemuś to szkodzi? Co to znaczy polepszyć, rzadziej się będzie to działo?
  14. Witam, proszę o pomoc. Wraz z pojawieniem się niskich temperatur, Bawarce zaczęły falować obroty, od 700-800 kilka sekund 700, potem kilkanaście 800 - bez reguły.. raz tak, raz inaczej. Ma to miejsce zarówno na rozgrzanym jak i zimnym silniku.. Czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam i z góry dziękuję!
  15. co to znaczy silnik wychlastany..? (przebieg ori to 196tysi..)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.