andrewd25
Zarejestrowani-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O andrewd25
- Urodziny 11.06.1990
Informacje osobiste
-
Moje BMW
BMW E46 325 coupe 2000r
-
Lokalizacja
Kutno
Osiągnięcia andrewd25
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
pozniej w planie mam jeszcze przyciemnienie szyb tylnich oczywiscie czarne ,wiec myslałem o czyms takim ale ciekawe jak moja felga bedzie wygladac https://www.google.pl/search?q=czerwone+felgi&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&source=iu&imgil=jxuC4MlHmztehM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcQjdAe2Qhikmi5v5nymRBJoAIITkb0BvvdYa4cyOAFymDnwzIsHbg%253B640%253B439%253B4xOhR3NU2QPpAM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.bmw-sport.pl%25252Fviewtopic.php%25253Ff%2525253D2%25252526t%2525253D112620&sa=X&ei=eYPdUoydE-qM7QbWmIC4Bw&ved=0CDIQ9QEwAA&biw=1600&bih=813&dpr=0.9#facrc=_&imgdii=_&imgrc=jxuC4MlHmztehM%253A%3B4xOhR3NU2QPpAM%3Bhttp%253A%252F%252Fi1117.photobucket.com%252Falbums%252Fk600%252FChillest%252F5445950619_5db384d6fa_z.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bmw-sport.pl%252Fviewtopic.php%253Ff%253D2%2526t%253D112620%3B640%3B439
-
po polerce bedzie cos takiego : http://www.google.pl/imgres?start=175&sa=X&espv=210&es_sm=93&biw=1600&bih=861&tbm=isch&tbnid=riArgmLY2lg8IM%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.bmw-sport.pl%2Fviewtopic.php%3Ff%3D6%26t%3D133028&docid=VdAJgcSwv50mfM&imgurl=https%3A%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-cqioAYtSlew%2FUiCwY7b-jKI%2FAAAAAAAAARI%2FDRXyhwRnwuo%2Fs1152%2F_DSC4187.JPG&w=1152&h=766&ei=UILdUsPqLofp4gTv0IGwAg&zoom=1&ved=0CAsQhBwwAjjIAQ&iact=rc&dur=428&page=7&ndsp=33 tylko co z tymi felgami ,bo narazie jestem spłukany zeby kupic jakies konkretniejsze ,te są 17calowe
-
witam ponownie ,moje e46 zostało pomalowane w kolor carbonschwarz 416 ,ponizej link do zdjecia zaraz po malowaniu jeszcze przed polerka itp ,panowie co zrobic z felgami? jaki kolor myslałem nad biały lub czerwony krwisty taki http://zapodaj.net/44bb47bea93af.jpg.html
-
orientuje sie ktos jaki to wzór jest tych alufelg powyżej z linku tych które miałem w kolor malowac? za ile to można sprzedac ?
-
u mnie problemem była poduszka amortyzatora ta w kufrze koszt śmieszny a walenie na dziurach i przy ostrym ruszaniu powodem były poduszki-tulejki na koszu tzn mocowaniu kosza do podwozia ,dyfra itp wymieniiłem wszystko poduszki trzeba nabijac prasą najlepiej koszty nie sa duże ale rozbierania i pracy na 3luxne dni prawie ,pzdr może komus to pomoze:)
-
witam ,panowie życzę na wstępie jak najlepszego pod wzg motoryzacji Nowego Roku i fajnych fur :D oby był lepszy niz dotychczasowy:) mam pytanie ,posiadam e46 coupe przed lift maluję go w carbonshwartz i zastanawiam sie co z felgami ? mam takie felgi na bmce i chodzi mi po głowie pomalowanie np plati lik na kolor czerwony poniewaz w razie jakby nie pasowało to chciałbym to zedrzec ,co o tym myslicie>? o czarnej e46 coupe z czerwonymi felgami wzór moich felg : http://zapodaj.net/31c3d586d8bf7.jpg.html http://zapodaj.net/31c3d586d8bf7.jpg.html
-
malowania jeszcze nie zrobiłem kolego czekam po zimie jak już wszystko wyjdzie i dopiero sprzegło tysiąc
-
dokładnie tak jak chłopaki mówią ,ja kupiłem coupe za 15tyś rok temu całe do malowania ,robiłem zawieszenie oleje filtry ,różne pierdułki ,sprzęgło orginalne komplet i wiele innych rzeczy w tej chwili wynosi mnie już około 20tyś już nawet tego nie licze ,na całe szczescie silnik jest godny polecenia i dlatego ją kupiłem mam 2,5 192konie jedzdze na pełnym syntetyku wymieniam co ok 10tyś km i nie bierze mi ani grama oleju a km już troche natłukłem nie jest tez powiedziane że jak kupisz auto za 20tyś to tez w super stanie a z drugiej strony kumpel kupił tanio i jest w naprawde dobrym stanie ,najlepiej jedz po auto z kims kto sie zna ,ja np biore faktury na wszystko co robię zeby kiedys jak bd sprzedawał udowodnic ile pieniedzy włozyłem nie licząc ile czasu i serca ,dlatego najlepsi są maniacy :)
-
więc mam już e46 coupe w kolorze srebrnym i wymaga lakierowania poniewaz lakier bezbarwny schodzi małe pęcherzyki też są ogólnie jak na auto 14letnie już prawie i czy teraz gdy zaprowade do lakiernika to nie dac jej koloru czarnego najlepiej chyba w perle ,pomóżcie ,ocencie ,jaki kolor z czarnego byłby dobry ?
-
ogólnie sorry że może nie w tym miejscu to pytanie no ale tu sa porady i opinie wiec o kolor mozna spytac i przy okzaji to wszystkim miłośnikom bmw a w szczególności całej serii 3 życze Wesołych Świąt ! :) kontynuując pytanie to dodam że mam srebrne listwy ,chromowane i środek fotele jasne także przy czarnym byłoby odbicie ,ale najgorsza sprawa z kielichami itp poniewaz podkład w srebrnym mam białawy ,prosze o opinie a apropo jakbym kiedys sprzedawał to spokojnie ,nowy własciciel po nr vin sprawdzi sobie ze była srebrna nic nie ukrywam
-
panowie ,a ja mam pytanie troche z innej beczki moze kogos to bedzie draznic ale nie znalazłem takiego tematu ,także pytanie brzmi : jaki kolor ? tzn mam e46 coupe przed lift w kolorze srebrnym jezdze ok 2lat i juz od roku schodzi troche bezbarwny lakier trzeba poprawic dokładki progów itp itd ogólnie prawie całe auto mam do lakierowania i pytanie ,nie wazne juz o kase ale czy zostawic srebrny czy malowac odrazu na czarno ???????? powtarzam ze mam do lakierowania praktycznie całe auto srebrny jest ładny no ale bez szału wiec jaki kolor by był dobry >?
-
panowie potrzebuje pomocy ,czytałem na forum o podobnym problemie ale nic mi to nie pomogło ,a mianowicie mam coupe 323ci (chyba ) bo dokładnie to po zmianie silnika nikt nie wie ,napewno podwójny vanos ale mówią niektorzy tak a niektórzy co widzieli pod maską to że 192konna ,ale mniejsza ,problem jest taki że gdy mocno rusze na prostych kołach to mi wali z tyłu w okolicach dyferencjału ,natomiast gdy kręcę bączki to jest nieźle dopiero jak z zakrętu wychodze na proste koła to znów walnie (na początku pukało ) i ten sam objaw jest na dziurach ,czasami duża a cicho a czasami mała i znów objaw ,hmmm byłem na kanale i z tego co wyczytałem na forum to odpada łaczenie zawieszenia i sanek z budą itp bo wszystko jest ok ,wał i podpora tez sie wydaja ok ,podnosilismy bmw na kanale na lewarkach i przy ruszaniu nic nie slychac pooniewaz nie ma obciaznia ,co dalej hmmm zawieszenie tez jest ok ,sztywne było robione z rok temu ale na dobrych czesciach i prosze o pomoc bo nie wiem co by sie miało dziac np z podporą wału gdyby była problemem ? lub czy to nie jest cos z mostem ,pzdr i prosze o wypowiedzi
-
panowie potrzebuje pomocy ,czytałem na forum o podobnym problemie ale nic mi to nie pomogło ,a mianowicie mam coupe 323ci (chyba ) bo dokładnie to po zmianie silnika nikt nie wie ,napewno podwójny vanos ale mówią niektorzy tak a niektórzy co widzieli pod maską to że 192konna ,ale mniejsza ,problem jest taki że gdy mocno rusze na prostych kołach to mi wali z tyłu w okolicach dyferencjału ,natomiast gdy kręcę bączki to jest nieźle dopiero jak z zakrętu wychodze na proste koła to znów walnie (na początku pukało ) i ten sam objaw jest na dziurach ,czasami duża a cicho a czasami mała i znów objaw ,hmmm byłem na kanale i z tego co wyczytałem na forum to odpada łaczenie zawieszenia i sanek z budą itp bo wszystko jest ok ,wał i podpora tez sie wydaja ok ,podnosilismy bmw na kanale na lewarkach i przy ruszaniu nic nie slychac pooniewaz nie ma obciaznia ,co dalej hmmm zawieszenie tez jest ok ,sztywne było robione z rok temu ale na dobrych czesciach i prosze o pomoc bo nie wiem co by sie miało dziac np z podporą wału gdyby była problemem ? lub czy to nie jest cos z mostem ,pzdr i prosze o wypowiedzi
-
a i ile tego oleju kupic z 7l? i ile do skrzyni biegów manual