Skocz do zawartości

piotrek1474

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318I 2003

Osiągnięcia piotrek1474

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam Problem dotyczy czujników cofania. Dokładniej wizualizacja na monitorze oraz odległość do przeszkody jest pokazywana bardzo dobrze, natomiast brak sygnalizacji dzwiękowej. Radio oraz inne ostrzeżenia (temperatura, niezpięte pasy) dzwięk działa prawidłowo, również podczas regulacji głośności PDC w iDrive dzwiek działa natomiast podczas cofania mimo bliskiej odległości od przeszkody cisza. Sprawdzałem moduł i wszystko wydaje się ok. Pozdrawiam
  2. Witam Czy samochód Z systemem Start/Stop posiada inną skrzynię niż samochód bez tej funkcji. W katalogu BMW jest 23 00 7635764 AT-Skrzynia biegów 6-biegowa GS6-45DZ - TH6G tylko w połączeniu z -Śruba Torx hermetyzowana -Czujnik biegu jałowego i druga 23 00 8609389 Skrzynia biegów 6-biegowa S6-45DZ - HAK -Dla samochodów z Auto start/stop function numery części inne ale czy te skrzynie są ze sobą zamienne czy wymagane są jakieś przerółbki?
  3. Witam Prosiłbym o pomoc jeżeli bedzie to możliwe, gdyż nie mogę znaleśc w internecie podobnego problemu, a problem dotyczy BMW E91 320 N47. Podczas jazdy nie mogę zlokalizować metalicznego dzwięku który przypomina tarcie metalu o metal. Dodatkowo podczas dodawania gazu słychać tak jakby jakaś blacha wpadała w rezonans. Dzwięk ten jest słyszalny tylko podczas jazdy ( na postoju cisza ) tak od prędkości 30 km\h wzwyż i nie nasila się wraz ze wzrostem prędkości, ale jest bardziej wyrazisty gdy na włoczonym biegu zdejmę nogę z gazu i obroty zaczną spadać w granice 1500-1200. Sprawdziłem łączniki elastyczne wału i podporę, wszystko jest ok. Byłem samochodem na podnośniku ale nie można zlokalizować skąd dochodzi ten dzwięk, bo nie słychać go za to podczas jazdy w kabinie jest słyszalny. Czy jest możliwe że coś dzieje się ze skrzynią bądz dyfrem? Może ktoś spotkał się z taką sytuacją? Pozdrawiam
  4. Ale czy zmiana z 5W na 0W nie wpłynie złe na silnik? Dodam że olej który obecnie leje jest wykonany w "technologi syntetycznej" czyli jest półsyntetykiem, a 0W który chce zalać jest pełnym syntetykiem.
  5. Witam Posiadam BMW E46 z silnikiem N42. Obecnie mam zalany olej 5W30 LM TT 4600 LL-04. Chciałbym zmienić na olej OW30/40 z e specyfikacją LL-01. Czy dobrze wyjdzie taka zmiana?
  6. A do obu napinaczy są podpięte wtyczki?
  7. Skoro wcześniej Ci się kontrolka nie świeciła to znaczy że było wszystko ok. Wpisz sobie twój błąd w Google o zobaczysz że nie tyczy się on tylko napinacza. Problem może być z dwu nabojowa poduszka w kierownicy (czyli z taśmą).
  8. U mnie ostatnio wyświetlił się ten sam błąd co u Ciebie. Z tego co wyczytałem w necie to problem tyczył się taśmy w kierownicy. Zdemontowałem wiec taśmę kierownicy, sprawdziłem wszystkie przewody, po czym wszystko skręciłem i skasowałem błąd. Jak na razie wszystko jest ok.
  9. Witam Problem rozwiązany. Okazała się uszkodzona zębatka w silniku szyberdachu, miała do połowy "wyrobione" zęby. Kupiłem używany silnik z zębatką w lepszym stanie i po montażu szyber działa prawidłowo i nic już nie zgrzyta. Zdjęcie uszkodzonej zębatki, widać na nim "wyrobione" zęby. http://i.imgur.com/sjp7mVs.jpg
  10. Dzięki za odp. Dzisiaj wymontowałem silnik i zamontowałem go ponownie i szyber otworzył się i uchylił bez problemu. Ale po chwili znów zaczął zgrzytać. oto zdjęcia zębatki http://i.imgur.com/fDYY2lP.jpg http://i.imgur.com/hj564Ly.jpg Może to faktycznie wina zębatki. Może uda mi się załatwić silnik na podmianę to sprawdzę na 100%.
  11. Witam Mam mały problem z szyberdachem. Od pewnego czasu zauważyłem że podczas uchylania coś grzechocze w okolicach silnika szyberdachu, natomias podzczs odsuwania wszystko było o Ostatnio problem jest taki że szyberdach cofa się do tyłu na max 15cm i się zatrzymuje. natomiast podczas uchylania podnosi się i automatycznie opada i cały czas coś grzechocze. Może ktoś spotkał się z takim problemem.
  12. Ja mogę polecić Exide.
  13. 51348194778
  14. Ale u mnie jest pompa mechaniczna.
  15. Tylko ze u mnie przelewa się tym kolo chlodnicy a. Tym kolo filtra oleju juz nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.