Skocz do zawartości

darek63

Zarejestrowani
  • Postów

    226
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 535D E85 2.5i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darek63

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. W E39 M57 Dis dopisał mi 87. W 2004 E60 M57 Dis max co mogłem wpisać to 40. Innych nie przyjmował. Ista dopisała w nim też 87.
  2. Nie. E60 to stary samochód a nie stary kapeć. Tylko tyle i aż tyle. Nazewnictwo poprawne.
  3. Popatrz w lustro i zobacz jaki stary kapeć się zrobiłeś. A mimo wszystko żyjesz, funkcjonujesz. Nie trawię takich tekstów jak śmierdzi mychą, stary kapeć i inne takie. Swoje E60 mam 10 rok. W tym roku ma 20 lat. To samo Z4. I nie mam najmniejszej ochoty na jakiekolwiek nie śmierdzące F czy nowsze, bo nie jestem hazardzistą i nie lubię ruletki. Dla mnie każde BMW 5 po 2006 to dopiero śmierdzący temat i nic poza tym. Wolał bym koreańską KIE niż jakiekolwiek germańskie bmw 5 po tej dacie. Pięknie opakowany tablet z wydmuszkami pod maską. W mojej skończył się okres docierania. Teraz zacznie się dopiero eksploatacja właściwa, gdzie przy takim przebiegu (270.000) te cudne nowości stoją albo na szrotach albo w krzakach z wysranymi panewkami, popękanymi wałami i innymi historiami których naprawy średnio idą w 40.000kkz, albo są już po tej naprawie głównej silnika. Więc jak traficie nie skręcone E60 w dobrym stanie na żeliwnym silniku, przeżyje jeszcze F, G i następną spokojnie. To że stare nie ma nic do rzeczy. To jest jeszcze BMW zrobione przez inżynierów dla ludzi, a nie przez księgowych dla serwisu. Co do for zdychają bo dinozaurów już mało, a nowi młodzi ze smartfonami przenieśli się na FB i tam robią śmietnik w gruzach i ulepach. I bardzo dobrze, bo tego nie da się czytać nawet. Tutaj jest wszystko skatalogowane, łatwe aby odszukać. Wielu myśli tak jak ja i po rozstaniu z E60 poszli w zupełnie inne marki. Toyota, Kia, Hyundai i podobne prawdziwe samochody, a nie wydmuszki.
  4. Może być CIC. CAPPL jest w starszych rocznikach. Dużo info z tego forum zniknęło. Dużo ludzi już tu nie pisze. Musisz wspomagać się zachodnimi forami jak czegoś nie wiesz bo tu możesz się nie doczekać odpowiedzi. O kodowaniu obszerny temat https://5series.net/forums/diy-do-yourself-14/ncsexpert-code-mods-108089/
  5. Musisz to mieć zakodowane. Wczytaj się w temat poniżej. Dalej ncsexpert i powodzenia.
  6. Zapisz w pozycji górnej tam gdzie nie chcesz aby była pamięć np. 1. Przestaw guzikiem na dół tak jak chcesz mieć i nie wciskaj pamięci ani do zapamiętania ani przywrócenia ustawień. Nie jest wtedy aktywna pamięć kierownicy bo nie zapisana i kierownica się nie rusza.
  7. Działa z kablem, poprzez bluetouch i wifi. Używam od samego początku. Cały czas rozwijana aplikacja. Resztę doczytasz w temacie.
  8. U mnie wystarczy, że przestawię kierownicę ręcznie i nie wcisnę guzika pamięci w fotelu. Mam komforty. Wtedy nie zmienia pozycji. Po wciśnięciu pamięci zaczyna działać.
  9. Identycznie miałem przy uwalonej klemie ibs. Rano pobór 100A ładowanie 5A. Później rosło ale i tak aku nie doładowywało. Odepnij kabel plusowy od ibs i sprawdź co bimmertool pokaże. Ale jeśli regulator wymieniłeś to stawiam na 99% że ibs padnięty. Tak jak na foto jest prawidłowo
  10. A to inpy już nie można używać ?
  11. Dowolne 4 cyfry i to samo wpisujesz w telefonie. Mogą być np. 4 zera
  12. Kabel masz do bani. Jeśli to jest na FTDI to sobie go przeprogramuj moim wsadem https://chomikuj.pl/daromega/BMW_INPA_DIS_POD_WINXP/Interfejs+OBD+II+FTDI+do+2007+roku Jeśli inny chip to nie pomogę.
  13. Wszystkie sprawy serwisowe przez przejściówkę OTG kablem od inpy. Kabel musi działać z inpą.
  14. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379
  15. darek63

    wentylator chłodnicy

    Nie ma takiego przekaźnika. https://fusesdiagram.com/bmw/fuse-box-diagram-bmw-z4-e85-e86.html Tym ecu steruje i w samym wiatraku coś tam jest jeszcze. Ten temat sobie poczytaj https://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=860259
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.