OK,dzięki. Tu jest jeszcze fajnie wyjaśnione.
Czyli tak, inicjalnie mamy 45/55 momentu pomiędzy przód i tył, nie ma centralnego dyferencjału, ale jest sprzęgło wielopłytkowe spięte wałkiem napędowym pomiędzy skrzynią a przednią półosią i w razie potrzeby jest w stanie przenieść od 0-50% momentu na przód, pozostawiając od 50-100% na tył, w momencie kiedy mogłaby wystąpić nadsterowność. Dodatkowo DSC kontroluje obroty kół i w razie czego dohamowuje. Wyraźnie jest to odwrotne rozwiązanie niż haldex, który w razie potrzeby dopina tył a inicjalny moment jest na tylnej osi w bardzo niewielkim procencie ,albo nie ma go w ogóle w starszych typach.Trochę to podobne do automatu w subaru, bo w manualu jest CMR. To ciekawe rozwiązanie, bo daje preferencję na tył, co nie pozbawia BMW jego charakteru RWD a co za tym idzie radości z jazdy ;) Jeśli coś pomyliłem to niech mądrzejsi mnie poprawią :) PS.chojny do roboty ;)