Skocz do zawartości

toostrow

Zarejestrowani
  • Postów

    282
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 LCI 118i 2009
    bylo: e91 lci
  • Lokalizacja
    Wroclaw
  • Zawód
    IT/unix Admin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia toostrow

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Ale zaskoczenie . Dzieki za info. A tak z Ciekawosci od czego jest 48. bezpiecznik ? Ta rozpiska ktoramam dolączoną za schowkiem w takim razie nieaktualna jest. Ma ktos moze rozpiske do e87 118i LCI 2009 ? W miedzy czasie rozebralem nadkole i wyciągnąłem zbiornik - i okazalo sie ze pompka uwalona 😮
  2. Czolem , Ach mam podobny problem w swojej e87 LCI 118i, nie dzialaja spryskiwacze przedniej szyby. Jak popatrzylem na rozpiske bezpiecznikow to wychodzi na to ze bezpiecznik 48 (30A) za to dopowiada. Sprawdzilem go jest cały, ale tez zauwazylem ze ten sam bezpiecznik odpowiada za spryskiwanie tylnej szyby. Machnąłem manetka aby spryskac tylna szybe przy wyciagnietym bezpieczniku nr 48 i tylna szyba sie spryskała. I teraz jestem zdezorientowany.... Czy moglibyscie podpowiedziec ktory bezpiecznik odpowiada za przednie spryskiwacze ?
  3. A znacie kogos z Wroclawia albo okolicy kto noxem'a poprawnie zainstaluje w N43 w 118i?
  4. Hej, Mam chyba bardzo pdobnie ze swoim E87 LCI 118i (2009) . Auto mi zgasło i niechcialo zapalic - silnik krecil - ale nie odpalalo. Dopiero w pewnym momencie jak dodalem gazu to chwycilo, ale musialem gaz trzymac noga w przeciwnym razie auto gaslo. Jakos awaryjnie tak dojechalem do domu. Tez mam blad 2A0F. Udalo sie usterke naprawic ?
  5. Jak sie dobrales do krzyzaka ? jak zagladnolem pod maske to mam wrazenie ze chyba trzeba wejsc na kanał...
  6. Klima zaczela znacznie lepiej dzialac, przy ustawionych 22 az nieprzyjemnie zimno wieje na klate teraz. A zaczela lepiej dzialac lepiej jak uzupelnilem płyn w ukladzie chlodzenia :P . po dolaniu ok 0.5l jest prawie max w ukladzie i czuc roznice odrazu . Zagadka nr 2 pozostaje nierozwiazana: Ale dalej wieje mi ciepłym w szybe i ciepłym w nogi. Nawiew na klate/twarz mam juz taki nawet niewygodnie zimlny a na nogi i szybe leci ciepłe :|. Dopiero jak jeszcze obnize tem na klimatroniki do 18-19 stopni - zamknie nawiew na twarz/klate to wowaczas na szybe i stopy leci chlodne....
  7. To ja tez mam hinta. Jak zacznie wam klima slabiej chodzic to sprawdzcie poziom płynu chlodniczego uzupelnienie do wymaganego poziomu pomaga :)
  8. Hej, Jak sie temat zakonczył?
  9. Czesc i cos sie wyjasnilo ? Pytam bo przeczesuje forum bo w mojej e87 (118i LCI) jakos za cieplo jest w kabinie. Nawet jak dam na klimatroniku na 21 stopnie to i tak jakos cieplo w pochmurny dzien (na zewnatrz komputer pokzywal 23.5). Pierwszy pomysl ze moze sie klima rozczelinila i slabo dziala. Jak temperatura spadla na zewnatrz do 19,5-20 i wylaczylem klime i dalem na klimatroniku na 16 stopni to i tak w kabinie bylo duzo cieplej niz na dworze (szczacuje ze ok 25, bo przy 25 juz mam dyskomfort) . Jechalem w trasie i nieszlo nic ochlodzic kabiny (a dzisiaj pochmurny dzien). Moze jak koledze uda sie rozwiazac swoj problem to to pomoze aby mnie naprowadzic co sie dzieje.
  10. Czolem, Wlaczyła mi sie ostatnio lampka check engince jak mocniej przyspieszalem. Oczywiscie komunikat ze moc jest ograniczone itd.... Ale po chwili zgaslo. Wiec znow but w podloge i sie zaswiecilo znowu. Uzylem obd i zczytalem blad "4755 nastawnik ciśnienia doładowania, regulacja położenia, Błąd chwilowo obecny, Nastawnik ciśnienia doładowania zamknięty zbyt mocno / dodatni uchyb regulacji, Błąd nie uaktywnia aktualnie informacji dla kierowcy." Na internetach znalazlem i to by sie skladalo w calosc bo ostanio auto duzo stalo, ze zapiekla sie dzwigienka przy turbo i nastawnik jej nie przestawia. No wiec w ruch poszlo WD40 i break cleaner i juz chcialem jechac testowac ale jak obficie pryskalem WD40 to popryskalem laczenie kolektora i chlodniczki spalin. No i na wlaczonym silniku zauwazylem jak sie babelkuje.... Generalnie uszczelke zlokalizowalem: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UY11-EUR-09-2011-E91N-BMW-320d&diagId=11_4090 (numer 9: 11628576287 ) I teraz pytanie czy jest to rabialne dla zwyklego zjadacza chleba czy jechac do mechanika ? Moja umiejetnosc nie sa zawansowane ale wymiane tarcz i klockow oraz drazkow kierowniczych oganolem. I zastanawiam sie jaki tutaj jest stopien komplikacji i ile czasu moze zajac taka wymiana uszczelki ? I jesli to nie klopot to czy moglby ktos podpowiedziec jak sie do tego zabrac aby tego nie spierniczyc ? A no i jeszcze takie pytanie czy faktycznie sama ta nieszczelnosc miezy kolektorem a chlodniczka moze dawac takie objawy ze pojawia sie check engine i moc jest ograniczona. Pozdr Tomek
  11. czolem wlasnie chcialem uzyc newTIS i po przeklejeniu danych z pierwszego postu daje komunikat o invalid username or password. Pewnie konto znow zablokowane. Da rade odblokowac ?
  12. Dzieki, To jedna z paru sztuk ktora rozwarzam.
  13. Część Przymierzam się do zmiany E91 na f11. Co myślicie o tym: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520d-xdrive-184km-xenon-head-up-dvd10-2cal-super-stan-bezwypadek-autom-ID6CG34m.html#4ca05e3d53 Vehicle Information Type Value VIN WBA5J51060D580763 Prod. Date 2014-01-13 Type 520D XDRIVE (EUR) Series F11 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine N47T Displacement 2.00 Power 135kw / 184hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour JATOBA METALLIC (B65) Upholstery STOFF DIAGONALANTHRAZIT (AWAT) Editions And Packages P7A2A Innovation Package II P7XPA Navigation Package Connected Drive P9BDA Business Package Comfort And Interior Equipment S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automaticdip S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S4URA Ambient Interior Lighting S4ATA Interior Trim Finishers Black Highgloss S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6NRA Apps S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6WAA Instrument Cluster Expanded Equipment - Bavsound Amplifier Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S524A Adaptive Headlights S534A Automatic Air Conditioning S575A Supplementary 12V Sockets S5ACA Highbeam Assistant S5ASA Driving Assistant S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S258A Tire With Runflat Functionality S205A Automatic Transmission S2K1A BMW LA Wheel V Spoke 236 Environment And Safety S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S320A Deleted Model Lettering S3ACA Trailer Coupling S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Other Equipment S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package L801A National Version Germany S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration Będę wdzięczny za podpowiedzi. Pozdrawiam Tomek
  14. Czołem Mam E91 320d lci, chciałem się zapytać czy ktoś samodzielnie robił regenerację zacisku hamulcowego lub wie jakiego smaru użyć na tloczek. Pomoc ten smar co jest w zestawie naprawczym jest do prowadnic a nie na tloczek. Bo też słyszałem że tan gdzie tłoczek to się smaru nie daje, prawda to? Pozdr Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.