Skocz do zawartości

bbmw

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 003
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana bbmw w dniu 8 Listopada 2024

Użytkownicy przyznają bbmw punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było: E34 E39 E39 E60 E61 F10 F11 jest: F11 E46

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bbmw

Doświadczony fan marki

Doświadczony fan marki (11/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

15

Reputacja

  1. Gdzieś wyczytałem niedawno, że bardzo nie wskazane jest uruchamianie silnika bez paska osprzętu… może to spowodować uszkodzenia co wy na to?
  2. Tymi runflatami wywołasz burzę … (sam jestem zwolennikiem tej technologii i uważam, że zawieszenie jest projektowane pod te opony).
  3. Nawet zwykle 520d z zawieszeniem mpakiet i tylną osią skrętną. miałem takie f11 przed xd z edc i to było to
  4. U mnie w n47 było wszystko zalane od pokrywy. W prawym rogu nad dpf kapało i nawet po otwarciu maski kopciło tak jakby auto miało się zapalić. Tak naprawdę było to kilka kropli oleju i na codzień nie zauważałem ubytku. Wymiana uszczelki załatwiła temat
  5. Jak czujnik wałka pokazuje błąd to prawdopodobnie dlatego auto nie odpala.
  6. U mnie jazda autostradą 160-200 zawsze kończy się temp. oleju w okolicach 120st.
  7. bbmw

    [F11] N47 błąd 2C2200

    czujnik zazwyczaj jest dobry. instalacja wadliwa. auto nie zgłasza błędów.
  8. bbmw

    [F11] N47 błąd 2C2200

    Przejmować i to bardzo. Wręcz uważam, że do czasu usunięcia tej usterki nie powinieneś używać auta. Może się w skrajnym wypadku zapalić. Sprawdź instalacje czujnika ale całą na silniku w tym czarnym plastikowym korytku. Tam potrafi się nadłamać kabelek i czujnik nie działa powodując błędne działanie systemu egr.
  9. Na początek wymień sprężynki na zaciskach z przodu.
  10. Tych wtrysków w 525 i 535 się raczej nie regeneruje. Opiłki są bardzo często w filtrze. Mało kto go ogląda przy wymianie oleju. tak naprawdę wszystko zależy od tego ile ich jest. Jak mała turbina padła to może być przyczyną.
  11. bbmw

    Ustawienie geometrii

    Ja zawsze po zakupie nowych opon robię zbieżność i nie mam żadnych problemów ze ściąganiem czy koleinami itd. Auto prowadzi się jak po sznurku.
  12. Np. Bimmercode ma taką funkcję. Można ustawić moc od chyba 20-100 %
  13. Musisz zdemontować prawe nadkole. Zbiornik jest pod błotnikiem i dostęp do niego jest dość mizerny. Nie dmuchał bym w przewody. Skończy się na wymianie pompki. Swoją drogą jak już to zaczniesz rozbierać to ją profilaktycznie wymień
  14. Następuje nagły spadek ciśnienia, olej się miejscowo przegrzewa i zaciera skrzynię.
  15. Nie puszczaj auta na N. zniszczysz skrzynie !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.