Skocz do zawartości

robro

Zarejestrowani
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M140i 2017
    Sprzedane:
    428i 2014
    F10 520d 2010
    Dodge Magnum 5.7 Hemi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia robro

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Troszku przyoszczędziłem i wymieniłem komplet w Zagłębiu Hamulcowym W Krakowie. Całość 3 tysi. Ferodo DS 2500 klocki ( nie pylą jak Brembo) tarcze Zimmermann nacinane ( tego się obawiałem najbardziej) Już wypróbowałem na Maxa i zdają egzamin. Wartość dodana samochód podczas jazdy się wyciszył. Czyli coś jeszcze trzymało. Minus zdarzy się popiskać
  2. Serwis 600 zł. przód, tył .. Nie podali numerów , bo tak by było łatwiej poszukać. Poza tym przy prędkościach grubo pow. 100 przy hamowaniu pojawiło się bicie. Do 100 nie ma problemu. Jakiś fachowiec stwierdził , że to może być problem wahaczy. Ale szarpak nic nie pokazał??!!!! Na razie do wymiany 5 tys. Dziwne bo jakby stoi, a zrobiłem 1 tys. tylko w jeden dzień.................
  3. Właśnie mnie czeka wymiana jak wyżej. Oferta ASO 9 tysi. Nieźle. Same klocki, tarcze 7 tysi. Tutaj akurat wybrałem Brembo Xtra i tarcze Brembo nacinane komplet 2,6 tys. Ale czy rzeczywiście po 80 tys. trzeba wymienić już sworznie prowadzące klocki w zaciskach oraz sprężyny rozpierające? Jakieś propozycje do M140i?
  4. W poniedziałek przejechałem się w tych warunkach pogodowych Teslą Performance. I jestem kupiony. Wszystkie obawy co do ekranu, braku przycisków poszły w las. Rozumiem fanboyów. :D . Czekam teraz na lepsze możliwości finansowania, zakończenia leasingu ze względu na covid w sierpniu. I heya. No może elektryki bez Vat. A propos M140i , które posiadam. Serwis w Mikołowie po tym jak nie dało się załadować aktualizacji nawigacji przez BMW Polska został zmuszony do wgrania aktualnego oprogramowania. Różnica kolosalna szczególnie na niskich obrotach. Płynność jazdy, wyciszenie i spalanie. A cały czas serwis w Mikołowie twierdził, że nie ma potrzeby wgrywania aktualizacji . Polecam. :mad2: A miał być G20......... :cry2:
  5. Mój M140i ostatnim pandemicznym okresem, głównie po mieście to niestety średnio 15 l/100 . Ale ja o innym. Miałem problem z aktualizacją nawigacji. I BMW Polska zaleciła aktualizację oprogramowani, bo miałem z 2016 roku, teraz mam z grudnia 2020 ( 4 godziny ślęczenia w serwisie). Ważne, że za free........ I co zauważyłem jakoś płynniej jedzie oraz jak zawsze był problem przy niskich obrotach tak 1 tys do 1,6 tys około. Tak ciężko wchodził, że było słychać takie basowe buczenie na wydechu to teraz jest super, bez tych artefaktów. Tak więc polecam aktualizację. Wcześniej serwis chciał za dużo oraz stwierdzał, że nie ma takiej potrzeby A teraz trasa Ostrołęka-Katowice w najgorsze śnieżyce, poniedziałek, korki średnio 8.2 l/100. Niebywałe....
  6. Nie ma żadnego zmartwienia. Wymienią miske i spoko, tym bardziej,że jest mały przebieg (w Bawarii proponowali mi włożenie tej samej miski z nową uszczelką :mad2: - miska plastikowa). Gorzej jak już większy przebieg, bo serwisy wlewają ten sam olej z opiłkami robiąc dolewkę świeżego. Wtedy to się dzieje, a nie chcą wlać nowego. Procedury.
  7. Znów podwyżki i moja konfiguracja skoczyła do 266 tys. A w Anglii (z oponami performance oraz skórą, którą nie lubię) tylko 45 tys funtów, o upustach nie wspomnę.
  8. Też tak testowałem G20 330i RWD i szedł jak przecinak na "niemieckich" autostradach
  9. Też jestem po testach. I jak rzeczywiście fajnie się prowadzi w ciasnych i już śliskich zakrętach, to nie czułem tej lekkości tylnego napędu jak w moim M140i, czy nawet o zgrozo G20 318D. Nawet bałem się wyprzedzać, bo nie czułem, że mogę. Co u siebie nie mam tego problemu. Jak się rozpędzi to jest bardzo szybkie. Ale mimo wszystko jak dla mnie czuć tę ociężałość 4x4. Gdyby tylko był napęd na tył!!!!!!!!!!!! Wyciszenie sorry ale dla mnie porażka całkowita z tym dźwiękiem z głośniczków. Jak przy 330i to wkurzało mnie tylko na sporcie. U mnie mam wyłączone. I tak jakoś głośniejszy od tego wspomnianego 330i (tutaj nawet może nawet za bardzo stąd słychać inne rzeczy). Tak więc jak w sumie się nie napalałem ze względu na 4x4, dalej pozostanę przy swoim wyborze 330i jak kiedyś sprzedam swoją brykę. Sorry takie moje zdanie. Na resztę rzeczy nie zwracałem uwagę, bo samochód służy mi do jazdy.
  10. Pozwolisz, że kompletnie się nie zgodzę. Mam teraz 340 KM na tył. I zawsze jest super bez żadnych nerwów w żadną w Polsce pogodę. W góry nie jeżdzę zimą. Jestem po teście 318d tył. Super samochodzik. Lekko i precyzyjnie się prowadzi. Podobnie 330i tylko przyspieszenie dużo lepsze. Testowałem też 320xd. Nigdy więcej. Nic w nim nie czuję. Takie poprawne. Czuć ten napęd na przód. NIEEEEE.
  11. coś bliżej o rozczarowaniu odnośnie wersji 320xd? Poważnie rozważam 320xi ze względu na stosunkowo krótkie odcinki jakie planuję pokonywać. Tak jak powyżej muł straszny. Niby przyspiesza ale nie czuć żadnej frajdy. Takie na wskroś poprawne. Czuć na kierownicy ten napęd na przód. Za to na tył 318d bardzo lekki, świetnie się prowadzi . Gdyby nie ta chęć czegoś szybszego to pozostałbym bym przy tym. Kwestia ceny tylko. Wyciszenie świetne. Tylko na wolnych obrotach to słychać jakoś tam. Wręcz przeciwnie w 330i na sporcie za bardzo nachalny ten dźwięk z głośników. Nie rozumiem ludzi, którzy uważają, że musi być na wodę i śnieg napęd 4x. Ja mam dużą moc na tył i nigdy nie miałem z tym problemów. Jest to mój czwarty samochód na tył. Tym bardziej w benzynie i to nie 30i, tylko 20i. Po co? A tak w ogóle weź wypożycz i spróbuj na własną ręke.
  12. Jeśli ktoś chce brać 320xd to jak dla mnie porażka w prowadzeniu i odczuciach. Tylko i wyłącznie na tył. Testowałem 318d . Po prostu rewalacja jak to jeździ. No może spalanie nie tak wyszło bo średnio 8 l/100. Ale też go nie oszczędzałem. Ale po prostu rewelka. Przy xdrive 320 za bardzo było czuć ile ten napęd bierze mocy. 318d jest aż nadto dla przecietnego kierowcy
  13. Też byłem przed dylematem klocki oryginalne pylące czy też inne. Wybrałem Brembo Xtra (nowość 2018/2019). Polecam. Cena komplet przód i tył do hamulców M z czujnikami to 900 zł. U mnie jedynie mam docieranie do już używanych tarcz.
  14. Jak pierwszy raz się przejechałem 330i to się wystraszyłem 14 litrów średnio z dość krótkiej trasy po wyzerowaniu. Potem dostałem samochód na dłużej po tej samej trasie co zwykle jeżdżę wyszło 8.5 l średnio. OK Nie chce się rwać tym samochodem, tylko płynnie jechać. Od 100 do 170 naprawdę zacnie przyspiesza co można całkowicie nie zauważyć ze względu na wyciszenie. Autostrada " Niemcy" na maxa 14 l średnio. OK Nigdzie nie mogę znaleźć 320d napęd na tył do testu, tylko xdrive. :cry:
  15. Potwierdzam, przy m340i udało się zdobyć tyci ponad 17% procent. Ale to przy kilkukrotnym przebijaniu się z innym dealerem. Polecam też Mateusza K. z BMW Sikora Mikołów - ostatecznie chciał zaproponować taką samą cenę (chociaż wcześniej jej odmówił). Wszystko negocjowane mailowo i telefonicznie. Ogólnie zauważyłem też, że żaden dealer nie chce dać dobrej oferty "na piśmie", za to aby przebić to chciałby zobaczyć kontrofertę :) To wypowiem się. Można lepiej i nie chodzi tylko o tę wersję. Chyba, że to tylko dotyczy nielicznych...Tego nie wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.