Reddgy
Zarejestrowani-
Postów
242 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
E39 523i 97r.
-
Lokalizacja
Opole
Osiągnięcia Reddgy
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Dzieki, to w poniedziałek mu to powiem, zostalazaplacobe a robota zle wykonana to do poprawki
-
Nie bylo mnie przy robocie , wiec ciezko powiedziec. Przed zrobieniem w inpie pokazywalo ze walej ma 22-22,8 na biegu jalowym, tylko podczas jazdy sie to nie zmienialo. Teraz sie zmienia ale na biegu jalowym ma 12-14 a podczas jazdy 38-39. Czy majac blodawy mozliwe ze mu sie to przestawilo? Podobno walki ustawial na jakies znaki. Wiec troche sie dziwie ze walki ustawia na znaki jak ma blokady.
-
Witam moze troche odkopie tez ma problem z tym bledem. Nagralem live data z impy o wydaje mi sie ze mam walek przesuniety o 10C bo moje zakrest to 12-39 a nie tak jak powinno buc na jalowym 22 az do 49. Wczoraj zakladany zregenerowany vanos gdzie mechanik popelnil blad i co trzeba zrpbic zevy to dobrz ustawic. Zamieszczam film z live data https://youtu.be/ozo_86H3NR0
-
To i ja dodam coś od siebie używam wycieraczek płaskich firmy VISEE, trzeba przeprowadzić małą przeróbkę żeby je założyć, a mianowicie wywalić te lotki dociskajace i plastiki na ramionach zostawić same metalowe "płaskowniki" potem to malnąć na jakiś macik żeby nie rdzewiało i zakładasz na wtyk te visee płąckie lekko musiałem dogiąc od kierowcy jedną ale poza tym wszystko ok i nie podwiewa na autobanie 230 i nic. Jak chcesz widziec jak to wyglada to mam zdjecia w galerii chyba juz po przeróbkach. Koszt wycieraczek to 47zł kpl wiec cena fajna mam drugi kpl na zapas ale te mam juz ponad rok i narazie są super. Dodatkowo taki modzik polecam dysze spryskiwaczy z przed lifta e60 złożyć są tam mgłowe i dzięki temu miało płynu idzie a szyba całą spryskana i s są podgrzewana tak jak orgi e39 dod tego pasują dosc ciasno ale jednak na te otwory w masce i wtyki od grzałek tez te same.
-
Hej jest ok dystanse sam dobierałem et felg to ET50 a dystanse mam na 25mm przez co wychodzi et25 czyli takie jak jest fabrycznie, ale wydaje mi sie że przedłuzenie osi dystansami wiąże się z tym że zawsze minimalnie się to wszystko rozjedzie .
-
Przejrzalem dokladnie te wyniki pomiarow i nie wiem czy to nie lepiej zostawić. Dlaczego? Juz tłumacze. Geometria byla ustawiana na zimowkach. Na lato mam kola na 2.5cm dystansach przod i tyl, przez co geometria z racji poszerzonej osi sie troche bardzoej rozjerzdza powstaja negatywy. Teraz kola sa ustawione w brew pozorom nieco bardziej prostopadle do podloza niz w serii. Wiec jak na lato zaloze dystanse i geometria sie rozjedzie troche to dzieki temu na kolach nie bedzoe az takiego negatywu jak byl na standardowej geometri i dystansach. Sorry za bledy pislalem z telefonu. Co o tym sadzicie, sprawdzcie prosze te wyniki pomiarow i sie wypowiedzcie.
-
Jesli chodzi o jazde to auto nie sciaga, trzyma sie jak przyklejone do asfaltu, pewnie zasluga wymiany tuleji plywajacych. Myslicie ze na tych ustawieniach m5 auto bedzie scinalo opony? Bo ogolnie z prowadzenia sie auta jestem bardzo zadowolony.
-
Witam porobiłem ostatnio zawieszenie z końcówkami kier. i zawiozłem auto na geometrie . Samochód 2 lata wcześniej miał już robioną geometrie z czego mam wydruk. Problem jest w tym iż przy porównaniu wyników ody dwóch badań mamy inne zakresy. Wiadomo iż robione był na pewno na innych urządzeniach ale prawidłowe "widełki" powinny chyba być takie same wszędzie. Dodam ze mam zawieszenie MTECHNIKA II o czym informowałem mechanika. Poniżej zamieszczam wyniki badania nowego i starego do porównania. W nowym pod paragonem jest informacja że e39 (M5). Nie wiem czy mtechnik II to zawieszenie m5. Auto miało kiedyś przygodę z przednim lewym kołem poprzedni właściciel wpadł na krawężnik bokiem przez co pochył koła podobno był nie do ustawienia. W tym zakładzie gdzie ustawiali wczoraj geometrie też wymieniali końcówki kier. i może nie mogli tego ustawić pod seryjne parametry 523i z mtechnikiem II to wybrali jako wytyczne m5 i dzięki temu zmieścili się w tych "widełkach". Żeby klient widział że wszystko jest na "zielono" po badaniu. nowe badanie https://zapodaj.net/91e55c3da129a.jpg.html stare badanie https://zapodaj.net/adb9efc5ebf56.jpg.html
-
Ja bym proponował założyć sobie ringi led z canbusem ale takie gesto posiane co najmniej 60 led na ring do tego najlepiej jak by nie były transparentne tylko takie jakby jarzeniówki takie białe. I fajnie to wygląda i praktyczne . Ja tak mam zrobione i ludziom się to podoba
-
W schowku masz dużo lepszą lokalizację , jak będziesz chciał podpiąć pendrive to masz pod ręką a nie będziesz musiał biegać do bagażnika .
-
Widziałem już kilka e39 z samy przenim zderzakiem mpakiet, nie wygląda to zle ale pierwsze skojarzenie zawsze jest takie że auto pewnie "po strzale" . Jak byś sie zdecydował na mpakiet w zamienniku to przed wszystkim nie abs a polipropylen. PP jest dużo bardziej elastyczny i jak gdzieś zachaczysz to sie wygnie a nie połamie jak abs. Dodatkowo w zamiennikach nie będą pasowały kanały chłodzące tarcze nawet te z orgi mpakietu bo nie ma jak ich przyczepić do przedniej kratki, dodatkowo osłona silnika jest inna ale żeby ja w miare zamontować musiał byś wymienić środkowe kanały dolotowe na tarcze ( te aluminiowe) bo do nich się ją przykręca . Nadkola są inne , w zamiennikach nie masz po bokach gumowych zaślepek. Orgi belka pasuje do zamiennika mpakietu nie wiem jak jest z orginałem. Samo wykonanie jest dobre mam zamiennik w swojej galerii możesz oblukać. Jak byś sie jednak zdecydował na kpl, to dolicz sobie końcowy tłumik bo orgi nie wyprowadzisz końcówki w tym otworze w zderzaku wypada przy samym skraju tłumika. Orgi końcówki 2x63, ale na styk 2x70 też wejdą ja takie mam z ulter sport jak będziesz zainteresowany to Ci napisze model. Belka tylna od orgi bez mpaka też pasuje pod zamiennik zderzaka mpakiet. Reszta pasuje nadkola tył itd.
-
To chcesz przez to powiedzieć że na zimnym go pałujesz do 8tys obr? :lol: Wykluczyłeś takie podstawowe rzeczy jak załączający się kompresor klimatyzacji? Wiem że pierdoła ale nieraz na takich się ludzie wykładają
-
Pasują fajnie tylko po stronie pasażera będziesz musiał lekko odgiąć tą aluminiową rurkę od nabijania klimatyzacji. A gdy przy klimie jesteśmy to jeśli zamierzasz w tym roku ja nabijać to warto wymienić sobie osuszacz klimy bo pewnie jest fabryczny, a on jest własnie pod tą lampą to przy jednej robocie przy montażu nowych lamp warto sobie wymienić osuszacz odgiąć przewód założyć lampę i nabić klimę.
-
Lekko zmatowiałe klosze masz ale nie ma tragedii . Obczaj jak wyglądają moje lampy w galerii link poniżej w podpisie. Regenerowane 4 lata temu i powiem Ci że dają rade ładnie oświetlają drogę , na xenonie z żarnikami H7R 5000k, ustawione na stacji zachowana linia światłocienia , ładnie oświetla pobocze ( nie w stylu amerykańskim że jest linia odcięcia płaska). Ja wole przedliftowe lampy mają taki plus że są na zatrzaski i nie trzeba co wymianę ich rozcinać jak poliftowych, dlatego wymiana regulatorów lamp w poliftach jest taka kosztowna. Fakt polifty są ładniejsze ale zazwyczaj też wymagają regeneracji klosza i soczewki. Cena ładnych poliftowych lamp na xenonie z wymienionymi regulatorami przetwornicami to koszt co najmniej tysiąca zł.