kukuba
Zarejestrowani-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kukuba
- Urodziny 10.02.1993
Informacje osobiste
-
Moje BMW
G05 40i
G20 318i (@248 KM)
ex:
E90 318d LCI
F32 420ix (@246 KM)
E81 116i
F25 28ix
G02 30i -
Lokalizacja
Iława
Osiągnięcia kukuba
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Wybaczcie, że się podczepię pod temat, ale w dziale x4 G02 nie można zakładać nowych wątków... Czy jest możliwość montażu bagażnika dachowego do X4 G02 bez relingów?
-
Cennik BMW nie jest tajemnicą, każdy kto choć trochę ogarnia angielski może sobie zobaczyć jak to wygląda cenowo. Co do akcyzy... Jeśli ktoś ma rodzinę w USA, to wie co i jak. :8) Co do przeróbek, to jak już ogarnie się temat i nie pozwoli sobie wcisnąć bajek to wychodzi to MEGA korzystnie. pozdrawiam.
-
Z wielką przyjemnością stwierdzam, że auto jest już praktycznie dokończone, na najbliższy czas zostało wgranie map oraz polskiego menu. [W perspektywie jest doposażenie w xenony, gdyż jak się okazało w samochodzie są jednak standardowe światła halogenowe :duh: ] Jeśli ktoś szuka pomocy teoretycznej, praktycznej, każdej- z czystym sumieniem polecam kontakt z prmax. Co tu dużo gadać- fachowiec. :cool2: Bardzo dziękuję wszystkim, którzy od samego początku służyli pomocą, jeśli tylko będę miał szansę się odwdzięczyć, z pewnością to zrobię. Pozdrawiam i szerokości!
-
Witam, Kieruję do Was pytanie, czy do e81 pasuje jakakolwiek kanapa tylna 3-osobowa? W sensie żeby pasowała pod fabryczne mocowanie, bez przeróbek, wiercenia i tym podobnych. Kolejnym pytaniem jest, czy wtedy jest możliwość dołożenia 3ciej pary pasów bezpieczeństwa z tyłu, jeśli tak to w jaki sposób. Chcę zorientować się w temacie, dlatego bardzo proszę o wszelkie podpowiedzi. Chętnie zamieniłbym obecną materiałową tapicerkę na skórę, jednak chyba ciężko będzie oddzielnie kupić fotele przednie składane (od e81) oraz tylną kanapę z trzema miejscami z identycznym obiciem... :?:
-
Witam wszystkich ponownie Mam pytanie, odnośnie wgrania europejskich map do amerykańskiej wersji auta/nawigacji. Chodzi oczywiście o F25, ale podejrzewam, że jest identycznie jak w innych wersjach Fxx. W serwisie idą w zaparte, że potrzebne są dwa kody- jeden na konwersję regionu na europejski, drugi na wgranie samych już map. koszt pierwszego to ok 1000 zł, drugiego ok 800. Może ktoś z Was miał do czynienia z takim przypadkiem i wie czy da się rozwiązać ten problem po najniższej linii oporu- kupując tylko kod do wgrania map. :?: Proszę o pomoc, bo jednak jest różnica w kwocie. pozdrawiam.
-
z ciekawości- jak złapią w Szwajcarii obywatela Polski będącego tam przejazdem- dalej obowiązuje procedura uzależniania mandatu od zarobków/majątku? bo np jak Niemca (na niemieckich blachach) w PL złapią na radar to mandat rozpływa się w powietrzu...
-
Jak już dostaniesz odpowiedź to podziel się wrażeniami :P
-
Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny
kukuba odpowiedział(a) na osy4 temat w E81, E82, E87, E88
Jeśli faktycznie w takim stanie, roczniku i z takim przebiegiem to :cool2: jak auto się sprawuje? Bezobsługowo? Ile km natrzaskałeś? -
Witam ponownie. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za powyższe posty, rozjaśniły one temat. Auto niebawem będzie w Polsce (II połowa czerwca), dlatego też nadchodzi czas umówienia się w konkretnym warsztacie na konkretną datę na konkretną robotę. :) Dodam, że lampy tylne już kupione (dedykowane do modelu, wyszukane po numerze VIN). Teraz proszę już o ostateczną poradę, kogo polecacie na wykonanie takiego zabiegu. Lista modyfikacji jest dość długa, jednak ogranicza się tylko i wyłącznie do dostosowania auta na jazdę po Europie (w tym oczywiście Polskie menu, strojenie radia itp). Warsztaty jakie na ten czas biorę pod uwagę: 1. dktronic spod Krakowa- o nich jest najmniej informacji, nie wiem w jakich warunkach pracują i jakie mają podejście do klienta, na ich stronie jednak widać kilka porządnych aut na których jak twierdzą pracowali, również rozmowa telefoniczna nie wzbudziła jakichś podejrzeń... 2. BMW navi garage z Warszawy- miałem kontakt telefoniczny, można spotkać użytkowników zadowolonych, jednak mam główne pytanie w tym temacie czy warto trochę przepłacić? Czy jakość Ich usług jest rzetelnie godna polecenia?
-
Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny
kukuba odpowiedział(a) na osy4 temat w E81, E82, E87, E88
Hej, Dzięki za odpowiedź. Wiem że w przypadku kupowania auta warto poczekać. Zwłaszcza jeśli celuje się w samochód "na lata" ;) Z ciekawości, ile Cię wyniosła taka sztuka? Może być PW :wink: -
Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny
kukuba odpowiedział(a) na osy4 temat w E81, E82, E87, E88
Witam wszystkich. Póki co nie chcę zakładać nowego tematu, jednak jakiś temat mam. Mianowicie szukam ładnej, zdrowej, młodej jedynki, chętnie dobrze wyposażonej.. Przeglądam oferty na znanym serwisie aukcyjnym. Wiadomo, że w internecie wszystko ładnie wygląda i takie igiełki to od razu brać, lać i jechać. Niestety za dużo się naczytałem o rodzynach/ulepach/tłukach itd itp. Konkretniej- szukam w roczniku 2008/2009 (ewentualnie 2010) Najlepiej diesel, może być 118d, lub 120d. Wyposażenie przy młodziutkim aucie z niskim przebiegiem schodzi automatycznie na drugi plan.. Przebieg przebiegowi nierówny, wiem, rozumiem, jednak 150 000 km to górna granica do minimalnego przekroczenia (jeśli auto okaże się być prawdziwą igiełką ;) ). Fajnie by było gdyby na wyposażeniu znalazły się ksenony, klimatyzacja, radio professional. Wszystkie inne udogodnienia mile widziane, jednak nie priorytetowe.. Oczywiście jedynka w super stanie, ale bez ksenonów też jest brana pod uwagę. Wracając do ofert polskiego serwisu aukcyjnego- mam świadomość, że trafić tam na okazję jest sporym problemem/szczęściem. Nie chodzi mi tu już o okazję cenową, lecz okazję w sensie zdrowego, zadbanego oraz z pewną i sprawdzoną historią auta.. Z aukcji staram się wyciągać jak najwięcej szczegółów, jednak opisy handlarzy są zazwyczaj robione według jednego szablonu i z każdego ogłoszenia można wyczytać że auto igiełka, cudowne, bezwypadkowe, serwisowane (z książką serwisową kupioną w internecie za 20 zł). O ironio... Z podstawowych rzeczy potrafię rozkodować wyposażenie auta po numerze VIN, czasem dostrzegę na zdjęciach inny odcień lakieru poszczególnych elementów, czasem różne szerokości szczelin. Jednak to nie wszystko żeby znaleźć dobre auto. W zasadzie to nic, wiem o tym. Dlatego też jeśli ktoś z Was trafi/trafił/posiada godne polecenia BMW serii 1 w dieslu to proszę o odzew.. Linki do aukcji/ogłoszeń są również mile widziane... Co do kwoty- jest ona elastyczna.. Wszystko zależy od stanu samochodu. Będę wdzięczny za wszelką pomoc. pozdrawiam. -
nie nie, widziałem je na żywo, to jest już fotka bez folii, te krechy to ślad po jakiejś piance/ czy czymś na podobę. Ogólnie zerowe szanse na wytarcie tego bez porysowania lamp.. Czyli to jest tak o, na wierzchu? w sensie porysowana część lampy jest cała "na zewnątrz" auta? Ślady są dziwnie równe, dlatego też przyszło mi do głowy że to ślad po jakiejś uszczelce, czy coś... :?
-
Witam ponownie, mam pytanie odnośnie lamp tylnych. Czy na lampy boczne zachodzi jakiś element klapy bagażnika/ uszczelka/ cokolwiek? Czy przerysowania i przebrudzenia widoczne na lampach na zdjęciu poniżej będą zakryte? Lampa oczywiście używana, sprzedający uważa, że lampa stan perfekt, no ale te gigantyczne pasy? co to? :roll: http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/32/28/72/89/3228728945
-
Heh, ciekawe co by było gdyby w sklepach nie było cen towarów. Podchodzisz do kasy elegancko ubrany i pachnący więc płacisz za ten sam towar 2 razy tyle co ktoś w 'ubraniach roboczych'. Przykra sprawa ogólnie rzecz biorąc. Rozumiem stwierdzenie że bez znajomości czasochłonności... Dlatego też pytam o orientacyjne ceny, no i też czy w ogólnym rozrachunku lepiej przepłacić, dać się skroić i mieć zrobione perfekt w myśl 'drożej- powinno być lepiej', czy niekoniecznie? Olsztyn i okolice, Gdańsk, Warszawa, Łódź. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, podejrzewam że akurat to jest kwestią przyzwyczajenia ;)
-
ogólnie spory rozstrzał cenowy. Dlatego też 'włączyła się lampka', że u jednych tanio= może niekoniecznie zrobią to perfekt; z kolei drogo=chcą zedrzeć? Nie chcę podawać konkretnych kwot ale ogólnie przedział 1000zł - 4000zł za samą zmianę języka, wgranie map (oryginalne mapy nie są w cenie) i zakodowanie tych 'funkcji komfortowych'+ przekodowanie przednich kierunków na miganie.. Niektórzy (i to akurat ci u których jest taniej) oferują już w cenie, bez dopłat zakodowanie przeciwmgielnych tylnych i wymianę tylnych lamp jeśli przyjadę już z kupionymi częściami, z kolei u tych u których jest droższe wgranie softu- za zakodowanie każdej pierdołki +500/600 zł, za wymianę lamp która ponoć sprowadza się do odkręcenia i przykręcenia śrubek 300/400zł, te wyższe ceny są oczywiście netto :| Nie rozumiem też tego, że nie ma żadnych cenników dla konkretnej czynności, to jak to w końcu jest? zależnie kto zadzwoni i jakie wyposażenie ma jego auto (po prostu droższe) to dostaje cenę z kosmosu? :/