Skocz do zawartości

m-naw

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 330D 2007r

Osiągnięcia m-naw

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Odgrzeje starego kotleta. Jakis czas temu zapalila mi sie zolta kontrolka aku przy postoju. Olalem jednak miesiac pozniej nie odpalil przy -20. Tez to olalem bo jak przyszla odwilz ruszyl. Dzisiaj jednak wchodze do garazu i : 1. Drzwi z kluczyka sie czasem otwieraja/zamykaja czasem nie (mam tylko jeden kluczyk, ktory jest kluczykiem serwisowym) 2. Szyby sie ledwo juz otwieraja 3. Rozrusznik ani rusz Mam teraz oryginal bmw 90ah 720a. Chce kupic : http://allegro.pl/akumulator-bosch-silver-s4-95-ah-800a-3lgw-3t-test-i5028282543.html I teraz pytanie, czy moge sam to wymienic, bez laczenia sie z kompem aby chociazby dojechac do serwisu, ktory mialby mi przestawic kompa, czy trzeba to wykonac od razu po instalacji nowego akumulatora? Czy moge przestawic to przez kabel k/d-can + rheingold ista czy to bardziej zaawansowana magia? Musze to szybko zalatwic, bo nie wiem czy imobilajzer juz sie nie rozkodowal i zastanawiam sie nad poszukiwaniami akumulatora w supermarketach.
  2. Zakupic kabel OBD2 i zainstalowac softa lub znalezc kogos z twoich rejonow kto ci sie podlaczy do kompa ;)
  3. Witam, zakupilem nowe opony letnie Toyo Proxes C1S 225/40/R18 przod i 255/35/R18 na tyl. Przejechalem na nich juz 2k KM i powiem szczerze jestem grubo zawiedziony jesli chodzi o przyczepnosc. Kontrola trakcji bardzo czesto wlacza sie na 1 i 2 biegu przy dynamicznym przyspieszaniu, przy mokrej nawierzchni na 3 rowniez. Zakrety na mokrej nawierzchni nie sa kontrolowane. Mieliscie podobne doswiadczenia? Czy moze to byc wina opony/zbieznosci/zawieszenia ? Generalnie czytalem same dobre opinie o tych oponach dlatego jestem zawiedziony...
  4. Ktos wie gdzie w ISTA sprawdzic te korekty na wsryskiwaczach, nie moge znalezc takiej opcji... ? Chyba bedzie trzeba zainstalowac znowu INPE.
  5. Widze, ze miales podobny problem ;) Zastanawia mnie czemu po nacisnieciu sprzegla falowanie ustaje?
  6. Witam, po wypaleniu DPF pojawil sie problem nierownych obrotow na biegu jalowym przy rozgrzanym silniku. Sa to skoki co najwyzej 50 obrotow, jednak wczesniej silnik pracowal rowno. Poza tym, ostatnio jadac jako pasazer wyczułem lekkie, cykliczne drgania przy podlodze - uczucie zgrzytu, jakby metal tarl o metal (nie wiem jak to zdefiniowac ale nie czuje tego jako kierowca). Gdy wciskam sprzeglo nierowne obroty ustaja. Drazek od biegow bardzo lekko drga na wolnych obrotach. Nie zauwazylem innych objawow wskazujacych np. na dwumase. Komp pokazuje mi bledy 4 swiec. Pewnie sterownik.. ktory moze miec tu wplyw, ale czy to faktycznie to (blad wystepowal od dlugiego czasu nim pojawil sie ten problem)? Poza tym blad auxiliary pump, ktory prawdopodobnie nie ma tu znaczenia, chyba, ze chodzi o jakies skoki napiecia? Czy to poczatek konca dwumasy jako, ze auto ma juz 160k przebiegu? I czemu problem pojawil sie po zlikwidowaniu bledu DPF (byc moze zbieg okolicznosci)? Prosilbym o opinie, bo nie chce wymieniac kolejno kazdej czesci, co wiecej problem wystepuje tylko przy rozgrzanym silniku.
  7. Ja nie kupowalem 3L silnika, zeby oszczedzac na paliwie ;) No ale tak czy siak mozliwosci minimalnego i maksymalnego spalania milo zaskakuja ;)
  8. U mnie komp pokazal ze ostatnie automatyczne wypalanie bylo 30k km temu i jakos dal sie wypalic ;)
  9. Nie wiem, z automatem nie palą mniej 330tki? Miałem m57 w manualu i palił 7-7,5l/100km, teraz mam n57 automat i łyka ok 8l średnio przy mojej jeździe. Po wypaleniu DPFu jest duzo lepiej. Miasto 10L na trasie ostatnio zrobilem rekord 6.3L wcale nie przy oszczednej jezdzie!
  10. Manual
  11. Nie wiem jak wy to robicie. Ja mam w 30D min 11L po miescie. 2007 -> pinkny kolor ;)
  12. U mnie dzialal to u Ciebie tez ;)
  13. Sam wymieniales czy w serwisie?
  14. Mam M57 i musialem miec kabel K+DCan dla >2006r : http://allegro.pl/bmw-can-interfejs-usb-inpa-d-can-dis-obd2-w24h-pl-i3942940267.html Musialbys poczytac czy ten tanszy kabel wystarczy przy Twoim modelu bo masz 2007r. DIS nie dzialal dobrze z moim modelem - sypal bledami. Tylko psudo ISTA (BMW Rheingold) zadzialala. Sadze, ze do Twojego auta DIS (v44 lub v53 bo nowsze nie maja opcji regeneracji DPF) wystarczy. Generalnie ten DIS od trandolf jest bardzo prosty w instalacji, bo to gotowa wirtualna maszyna. Sciagasz INPA v3 od trandolf i DIS od trandolf, troche konfiguracji portow, hostow i odpalasz. Kasujesz bledy DISem i pozniej robisz dokladnie to co na filmiku z youtube i patrzysz czy sa efekty. Edit: Aaa sory DIS od trandolf to v57 wiec musialbys poszukac v53 na VMWARE (czyli gotowa wirtualna maszyna).
  15. Skutecznie rozwiazywalem dokladnie ten sam problem kilka dni temu. Zaczalem od wymiany termostatow, a pozniej 4 dni przeszukiwalem internet na temat wypalania DISem i ISTA. Poszukaj na forum "dis trandolf". Jest tego pelno tylko potrzeba kabla OBD2, ktory jest na allegro.. Tu masz jak wymusic wypalanie DISem: Generalnie z moich obserwacji wynika, ze do pelnego automatycznego wypalania nigdy nie dojdzie gdy w komputerze jest blad - trzeba bledy DPF skasowac bo inaczej wypalanie nie bedzie zainicjowane. U mnie komp pokazal ze ostatnie automatyczne wypalanie bylo 30 tys km temu wiec albo termostat nie dzialal od 30 tys albo nie ma wypalania jezeli jest blad na kompie (ale to tylko moje przypuszczenia). Po wypalaniu auto odzyskalo dawna moc i odpukac od wczoraj chodzi jak miod.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.