Witam, po wypaleniu DPF pojawil sie problem nierownych obrotow na biegu jalowym przy rozgrzanym silniku. Sa to skoki co najwyzej 50 obrotow, jednak wczesniej silnik pracowal rowno. Poza tym, ostatnio jadac jako pasazer wyczułem lekkie, cykliczne drgania przy podlodze - uczucie zgrzytu, jakby metal tarl o metal (nie wiem jak to zdefiniowac ale nie czuje tego jako kierowca). Gdy wciskam sprzeglo nierowne obroty ustaja. Drazek od biegow bardzo lekko drga na wolnych obrotach. Nie zauwazylem innych objawow wskazujacych np. na dwumase. Komp pokazuje mi bledy 4 swiec. Pewnie sterownik.. ktory moze miec tu wplyw, ale czy to faktycznie to (blad wystepowal od dlugiego czasu nim pojawil sie ten problem)? Poza tym blad auxiliary pump, ktory prawdopodobnie nie ma tu znaczenia, chyba, ze chodzi o jakies skoki napiecia? Czy to poczatek konca dwumasy jako, ze auto ma juz 160k przebiegu? I czemu problem pojawil sie po zlikwidowaniu bledu DPF (byc moze zbieg okolicznosci)? Prosilbym o opinie, bo nie chce wymieniac kolejno kazdej czesci, co wiecej problem wystepuje tylko przy rozgrzanym silniku.