Skocz do zawartości

marbed

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d 2006
  • Lokalizacja
    Lublin
  • Zawód
    programista, informatyk

Osiągnięcia marbed

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś próbował tym programem Carly for BMW zrobić wypalanie filtra DPF w E60?
  2. Znalazłem w Internecie informację, że mogę podpiąć kamerę cofania pod istniejący tuner TV i wyświetlić obraz z kamery zamiast i tak nie działającej już TV (cyfryzacja w Polsce). Ktoś wie coś na ten temat?
  3. marbed

    Lubelskie

    Slyszales o BMWhat? Ostatnio zmienili nazwe na Carly for BMW: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iViNi.bmwhatFull Ponoć ten program dobrze działa i ładnie pokazuje błędy a nawet koduje.
  4. marbed

    Spot w Lublinie

    A po spocie na mecz Polska-Włochy :-) Wysłane z mojego LG-E460 przy użyciu Tapatalka
  5. Tez zostawilem na noc moj adapter bt w gniezdzie obd2 i padl akumulator. Prawdopodobnie samochod nie mogl przejsc w stan uspienia.
  6. Mam podobne problemy po naprawie modułu CCC. Co prawda dostałem jakieś szczątkowe informacje od niektórych użytkowników tego forum, ale nie pomogli mi kompleksowo usunąć problemów ze sterowaniem głosowym ani z zakodowaniem nowego modułu. Radzę Ci napisz od razu tak: "kto za kasę zakoduje mi moduł po naprawie" bo za darmo raczej nie dostaniesz odpowiedzi podobnie jak ja.
  7. Upewnij się jeszcze u poprzedniego właściciela czy nie doczepił czegoś nowego do samochodu np. lokalizator GPS, dodatkowy autoalarm lub jakieś inne niestandardowe urządzenie. Niestety obecne samochody to komputery na kółkach. Nasze samochody BMW muszą wiedzieć o wszystkich urządzeniach i je znać. Dlatego każdy fabryczny komponent elektoniczny po wymianie trzeba adoptować komputerem. Niefabryczne urządzenie nie da się adoptować i dlatego samochód może mieć problemy z wejściem w tryb uśpienia.
  8. Szkoda, że już dopadły Cię takie problemy tuż po zakupie auta :? Ze swojej strony mogę Ci doradzić dwa wyjścia: 1. Prostsze ale kosztowniejsze: znaleźć speca aby namierzył źródło poboru prądu z zastrzeżeniem, że to będzie zaufany spec a nie "specjalista-eksperymentator" który wymieni pół elektroniki w samochodzie szukając przyczyny i każe jeszcze za to zapłacić :nienie: 2. Trudniejsze ale tańsze: 2.1. zdiagnozować błędy w INPA, 2.2. namierzać problem odpinając moduły (bluetooth, audio, ccc, tv) lub bezpieczniki i próbować usypiać auto 2.3 czytać, czytać i jeszcze raz czytać to forum :-) Powodzenia!
  9. marbed

    Lubelskie

    Jestem dokładnie tego samego zdania i w 100% zgadzam się z kolegą BruceLee :) Osobiście widziałem jak sprzedający totalnie wymiękł gdy tylko wyczuł, że jesteśmy zaopatrzeni w taką "magiczną walizeczkę". Nagle perfekcyjny samochód stał się powypadkowy a silnik mimo małego przebiegu był po przejściach. Bez żadnego nacisku tuż przed oględzinami wyspowiadał się jak księdzu w konfesjonale :-) Elektroniczny miernik lakieru z detektorem rodzaju blachy oraz laptop z kabelkiem to PODSTAWA!!!
  10. Musisz zacząć do diagnozy komputerem i powinno się wiele wyjaśnić. Jeśli oczywiście to nie fizyczne uszkodzenie modułu CCC. Ja sprawdziłem i znalazłem kilka błędów, wśród których zauważyłem błędnie przypisany numer VIN po naprawie modułu. Gdy usunę te błędy zobaczę jak będzie dalej wyglądać sytuacja. Tobie też tak radzę.
  11. marbed

    Lubelskie

    Fajnie, że pojawił się ktoś nowy w Lublinie, kto zna się na rzeczy jeśli chodzi o programowanie i diagnostykę. Czy możesz zdradzić ile kosztowała Cię taka usługa?
  12. Właśnie o to mi chodzi i dlatego założyłem ten temat :-) OK, będę szczery do bólu: celowo nie opisałem tego problemu w wątkach gdzie robicie to za pieniądze. Czuję się na siłach aby spróbować zrobić to samodzielnie. Zapewne wcześniej czy później znajdę więcej informacji aby to zrobić ale myślałem, że ktoś bezinteresownie udzieli mi pomocy.. Także ostrzegam kolego Capaz, że jak się dowiem jak naprawić ten problem to nie zawaham się dokładnie i ze szczegółami opisać tutaj wszystko krok po kroku :norty: Dzięki za podpowiedź ale niestety jeżdżę bez płytek w napędach i problem raz na kilkanaście uruchomień powtarza się. iDrive restartuje się co ok. 35 sekund błyskając białym ekranem na ułamek sekundy. Znalazłem błąd w CID: A468 Fehler im Videosignal.
  13. Po naprawie modułu CCC mam od czasu do czasu problemy. Ekran tuż po włączeniu zapłonu czasami się restartuje i tak w kółko. Pogrzebałem trochę w INPA i znalazłem błędy w module MOSTGW: http://i42.tinypic.com/4g65ax.pnghttp://i40.tinypic.com/2r6jrrb.png Okazuje się, że człowiek, który naprawił mi CCC chyba źle wpisał numer VIN dla tego modułu bo zamienił literki: http://i39.tinypic.com/21zc5g.png Podejrzewam, że ten nieprawidłowy numer VIN dla MOSTGW powoduje problemy. Czy może ktoś mi podać instrukcję poprawienia tego numeru (chyba w NCS?) Bo tego akurat jeszcze nie robiłem.
  14. marbed

    Lubelskie

    Na to wygląda, że to jakaś plaga ale przyznaję, że w ASO takiego numeru bym się nie spodziewał. Piszę, że problemy z nalaniem odpowiedniej ilości oleju to jakaś plaga, bo mnie to ostatnio spotkało w serwisie sabat. Zamiast 8.25 wlali mi 6 litrów! Dobrze, że zauważyłem w porę.. Okazało się, że dali mi jakiegoś młokosa do "prostej" roboty. Szkoda, że sabat postanowił aby ten młody człowiek uczył się na moim samochodzie zamiast na szkoleniu. Jednak wina leży po połowie, bo młody nie sprawdził na miarce a starszy "menadżer" zalecił mu ok. 6 litrów (pewnie źle spojrzał w tabelkę). Ogólnie wyglądało to tak, jakby w sabacie pierwszy raz widzieli BMW E60. Wymianę oleju robiłem przy okazji okresowego badania technicznego, podczas którego starszy diagnosta szukał jakieś 15 minut tabliczki znamionowej... :duh: Aż się wystraszyłem, że coś znalazł złego w moim aucie i tak nerwowo lata dookoła, więc pobiegłem zapytać co się stało. Jednak na plus serwisu sabat mogę zaliczyć wymianę opon. Z tego co widzę mają stałą, doświadczoną ekipę i do tej pory byłem w miarę zadowolony. Do poważniejszych napraw raczej bałbym się tam zostawić nawet kosiarkę do trawy.
  15. Wczoraj przypomniał o sobie mój moduł CCC :-( Mimo, że był naprawiany to od czasu do czasu zdarza się, że tuż po wsadzeniu kluczyka do stacyjki widać przez ułamek sekundy biały ekran i później nic :-( Restartuje się w ten sposób co ok. 35 sekund. Już nie mam nerwów do tego CCC...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.