Hej, mysle, ze najlepsza odpowiedza na Twoje pytanie bedzie przebieg juz ponad 11tys. km :mrgreen: Komfort: -zawieszenie szytwniejsze niz F07 (mniej buja) ale bardziej komfortowe (mozliwe, ze to zaleta RunFlat II gen.) - promien zawracania: maly, auto jest bardzo zwrotne Spalanie: 6,3L (F07: 7,5L) (90% autostrada, ta sama droga, predkosc i styl jazdy do pracy) Ergonomia (srodek, bagaznik): -srodek bardzo ergonomiczny / wszytsko wg mnie na swoim miejsu -siedzenia (Sport) - wygoda taka sama jak z komfortowymi (siedzisko jednak ciut wezsze niz poprzednik - tylko moje odczucie, nie potwierdzone przez innych) -klimatyzacja: mniejsza wydajnosc w porownaniu z F07. Dodatkowo sterowanie 4-strefowa klimatyzacja denerwuje. Systemy: -HUD / zegary: wszytsko czytelne i jasne. -Radio: DAB+ to jest nowy standard. Obsluga Spotify bezproblemowa ( nie uzywam Apple Car) -Nawigacja: RTTI odstaje troche od Google Maps jesli chodzi o pokazywanie korka - korzystam z obu. -Obsluga glosowa: w DE znakomicie znajduje miejsca czy obiekty -Skrzynia: Sport Getriebe dziala bardzo dobrze, biegi prawie bezstopniowo zmieniane (gora/dol) Bezpieczenstwo: -asysten utzrymania pasa: autostrada bardzo dobrze (jednak co 10-15sek. trzeba rece na kierowne polozyc: system CIS) -hamulce: zdecydowana poprawa w porownaniu z F07 (mam M Paket) -ochrona pieszych: zdarzylo mi sie, ze auto w miescie gwaltownie (bez ostrzezenia) zahamowalo, kiedy to przejscie dla pieszych znajdowalo sie na lekkim luku, do ktorego sie zblizalem. Wg mnie, totalnie bledne zachowanie - o malo sobie kciuka nie wybilem uderzajac w kierownice.