Skocz do zawartości

PaMa

Zarejestrowani
  • Postów

    275
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PaMa

  • Urodziny 01.03.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 6GT
    BMW 1er
  • Lokalizacja
    München
  • Zawód
    BMW AG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PaMa

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. PaMa

    Nowa 6er GT

    CIesz sie, ze choc kierownica unosi sie do wysiadania :mrgreen: Hyhy I to pod warunkiem, ze masz pamiec i elektryczne siedzenia :mad2:
  2. PaMa

    Nowa 6er GT

    To widzę, że wszystko przed nami.. :mrgreen:
  3. PaMa

    Nowa 6er GT

    Nie, nie o to mi chodzi. U dolu szyby, przy uszczelce topniejacy snieg zamarza, co powoduje, ze szyba nie chce sie opuscic. Bez opusczonej szyby da sie otworzyc drzwi, ale nie da sie ich zamknac. :mad2: Wtedy przy zamykaniu, trzeba dogiac gorna czesc szyby do srodka, zeby weszla pod gorna uszczelke.. :cool2:
  4. PaMa

    Nowa 6er GT

    Dzis sprawdze dokladnie na jakim biegu i jakim ustawieniu robi sie glosniej, itd. Inne pytanie: Jak radzicie sobie w czasie zimy z zamarznieta szyba, ktora nie opuszcza sie przy otwieraniu drzwi (bo przymarzla do uszczelki) i zamkniecie drzwi staje sie problematyczne, bo uszczelka blokuje drzwi poprzez szybe. PS Wiem, ze zimy nie bylo, ale mnie juz pare razy sie zdarzylo. Musialem z zewnatrz domykajac drzwi nagiac szybe u gory, zeby pod uszczelke weszla. NIestety, kiedy jest sie samemu kierowca - nie da sie tego zrobic. :mad2:
  5. PaMa

    Nowa 6er GT

    Nie. Wg zauważalny jest dopiero od 4.kreski lekki szum. W F07 miałem lekki gwizd już na 2-3...
  6. PaMa

    Nowa 6er GT

    Może komuś w decyzji pomoże Face Lift 07/2020 w G30 :mrgreen: :mrgreen:
  7. Gratulacje! Dawaj zdjecia.. auto juz powinno byc, albo? :mrgreen:
  8. Robie 85% trase, reszta miasto. Pokazuje, ze przy ~30k km.. :mrgreen: Nie rozumiem tej dyskusji tutaj :duh:
  9. Hej, oto kilka faktow, o ktore pytasz: 173/71kg (83cm wysokosc do krocza :mrgreen: ) Od kierownicy (znaczek M) do laczenia siedziska z oparciem (okolice lezdwi/zadka): 46cm - Kierownica w pozycji zgodnie z zasadami :cool2: Stycznie od siedziska do siedzenia kierowcy ( w mierzone w poziomie): 34cm - jak widzisz, miejsa na stopy oraz odleglosc kolana-fotel jest mega wystarczajaca. Moj fotel nie jest opuszcony w podloge, lubie siedziec z glowa w sufie, niz lezec :norty: Jakbys potrzebowal prezentacji z moja osoba, to poprosze zone o zrobienie fotek :mrgreen: Samemu, to moglem Ci tylko pomierzyc odleglosci :cool2:
  10. Hej, mysle, ze najlepsza odpowiedza na Twoje pytanie bedzie przebieg juz ponad 11tys. km :mrgreen: Komfort: -zawieszenie szytwniejsze niz F07 (mniej buja) ale bardziej komfortowe (mozliwe, ze to zaleta RunFlat II gen.) - promien zawracania: maly, auto jest bardzo zwrotne Spalanie: 6,3L (F07: 7,5L) (90% autostrada, ta sama droga, predkosc i styl jazdy do pracy) Ergonomia (srodek, bagaznik): -srodek bardzo ergonomiczny / wszytsko wg mnie na swoim miejsu -siedzenia (Sport) - wygoda taka sama jak z komfortowymi (siedzisko jednak ciut wezsze niz poprzednik - tylko moje odczucie, nie potwierdzone przez innych) -klimatyzacja: mniejsza wydajnosc w porownaniu z F07. Dodatkowo sterowanie 4-strefowa klimatyzacja denerwuje. Systemy: -HUD / zegary: wszytsko czytelne i jasne. -Radio: DAB+ to jest nowy standard. Obsluga Spotify bezproblemowa ( nie uzywam Apple Car) -Nawigacja: RTTI odstaje troche od Google Maps jesli chodzi o pokazywanie korka - korzystam z obu. -Obsluga glosowa: w DE znakomicie znajduje miejsca czy obiekty -Skrzynia: Sport Getriebe dziala bardzo dobrze, biegi prawie bezstopniowo zmieniane (gora/dol) Bezpieczenstwo: -asysten utzrymania pasa: autostrada bardzo dobrze (jednak co 10-15sek. trzeba rece na kierowne polozyc: system CIS) -hamulce: zdecydowana poprawa w porownaniu z F07 (mam M Paket) -ochrona pieszych: zdarzylo mi sie, ze auto w miescie gwaltownie (bez ostrzezenia) zahamowalo, kiedy to przejscie dla pieszych znajdowalo sie na lekkim luku, do ktorego sie zblizalem. Wg mnie, totalnie bledne zachowanie - o malo sobie kciuka nie wybilem uderzajac w kierownice.
  11. Musisz mieć adres url zdjęcia. Np.z Google zdjęcia, prawym klawiszem skopiujesz. Potem w poście klikasz BBCode: u góry masz IMG i wkładasz między nawiasy kwadratowe :cool2:
  12. Ale co? O ile pamietam, mniej wiecej tyle kosztowalo przy F07. NIezaleznie od przebiegu, bo przeglad to przegla. Ew. procz oleju dojdzie wymiana plynu hamulcowego, etc.. Opony: 120-250€ / opone Klocki: min. 300€ / os Olej/Inspekcja: 350-600€
  13. Witam serdecznie :D nie tak dawno, bo jakies kilkanascie dni temu narzekalem, ze szukam G32 i znalezc nie moge.. a tu bach! :mrgreen: Znalazlem. Przesiadka z generacji Fxx na G3x to duzy skok: pod wzgledem techniki oraz uzytkowania. :cool2: F07 tutaj: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=154&t=220132 :arrow: :arrow: :arrow: :cool2: G32: Wyposazenie: HUD Panoramadach Sitzmemory M-Paket Adaptives LED bla bla bla i rozne pierdoly jak: Fahr Assisten Plus, Soft-Close-Automatik, WLAN etc.. :mrgreen: Czego nie ma w porownaniu do F07 a mi nie brakuje: - Ecxecutive Drive Paket (pelna pneumatyka) - Komfortsitze mit Belüftung. Plusy: - bezpieczenstwo (asystent zmiany pasa, martwego pola, kolizja z pieszymi, ruch poprzeczny czy informacja o braku pierwszenstwa czy stop) - spalanie (1L mniej w porownaniu z F07, mimo +20PS) - wyciszenie i komfort pracy silnika oraz szumy podczas jazdy - uklad kierowniczy - wiekszy bagaznik - Blow by Heizer (cieplo juz po 500m ) - Ambientes Licht :cool2: Wady: - wiecej elektroniki = mniej przyciskow (brak bezposredniego sterowania srodkowego nawiewu: zimno/cieplo oraz HUD) - uchwyty dachowe nie pasuja: mocowania na dachu sa o ~3cm szerzej w porownaniu do F07 :duh: Sorry za zdjecia, nie mam lepszych. Jesli kogos cos interesuje, postaram sie pomoc :mrgreen: PS. Przy okazji pozdrawiam szanownego wlasciela mojej F07 :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.