Skocz do zawartości

Piotrazzz

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330i 2003, E91 320i 2009 170PS

Osiągnięcia Piotrazzz

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gdzie znajduja sie te kostki? I jesli odlacze i bedzie chodzil dobrze to co, elektrozawory vanosa do wymiany czy jak?
  2. Panowie, forumowicze, nawiazujac do tematu. Wymienilem wtrysk w aucie i drgania na zimnym nadal wystepuja........ Jedyna roznica ze NOX'a i zadnych innych bledow juz nie wywala......... Ale problem nadal wystepuje........... Niewiem co mam robic....... Rozrzad wymieniony, swiece wymienione, wtrysk nowy........ Ktos moze mi cos konkretnego doradzic? Pozdrawiam
  3. Błąd 30EA oznacza zbyt duże zasiarczenie katalizatora. Pojawia się gdy samochód mało jeździ w trasie. Tu jest podobna sytuacja jak z filtrem cząstek stałych w samochodach z silnikami diesel'a. Generalnie nie powinien on mieć wpływu na Twoje problemy. Aby oczyścić katalizator należy przeprowadzić następującą procedurę. 1. Zbiornik paliwa musi być napełniony ponad połowę. 2. Należy jechać z prędkością większą niż 110 km/h przez co najmniej 25 minut. Jesli chodzi o oczyszczanie katalizatora w/w procedura to juz to robilem. Blad nadal wyskakuje.
  4. zapytam jeszcze czy przyczyna takiego czegos moze byc cos zwiazane z dolotem powietrza czy tez EGR? podobne objawy mialem w poprzedniej E46 330i
  5. pojawialy tobie sie te same bledy? rowniez katalizator i zla mieszanka?? Po ostatniej podmiance wtryskow, pojezdzilem jakies 600 km (podmiena niczego nei zmienila) az wywalilo mi check na desce, podjechalem wyczytac błędy i co sie okazalo ze nie wywala juz bledu braku zaplonu na 3 cylindrze. Zostaly dwa bledy 29E1 regulacja mieszanki 2 oraz caly czas powtarzajacy sie 30EA katalizator DeNOX . Czy czujnik NOX moze byc przyczyna ze auto nierowno pracuje na zimnym silniku? pomozcie bo nei wiem co mam robic.......
  6. jeszcze zapytam , jakie paliwo tankujesz i czy masz ten sam silnik N43?
  7. wymiana wtryskow ci pomogła, jak dlugo jezdzisz lub jezdziles na nowych?
  8. To miło slyszec ;) Dodam tylko ze auto nie jezdzilo nigdy na polskim paliwie. Auto zostalo kupione w DE, a aktualnie jezdzi w NL. Dodam jeszcze ze nie jestem pocieszony
  9. Witam wszytskich. Przeszukałem forum i nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. borykam sie od 3 tygodni ze swoim autem...... Mianowicie, samochod na zimnym silniku na biegu jałowym zaczal nierowno pracowac (drga całe auto) wywala CHECK ENGINE. Po rozgrzaniu sie wszystko znika, auto pracuje równomiernie bład znika. Pojechalem do mechanika wywalilo nast błedy: 29CF - wypadanie zaplonu cylinder 3 - nieciągły, 30EA katalizator DeNOX zanieczyszcenie siarką - nieciągły. Wiec zacząłem od wymiany świec na nowe NGK (nie były kupowane w serwisie czyli bez znaczka BMW) ale do tego modelu auta. Zamienilem rowniez miejscami cewki. Nic to nie pomoglo. Zanim pojechalem do mechanika bład znowu sie pojawil i zniknał po kolejnym podłaczeniu do kompa mialem nast błedy: 29CF, 30EA, 29D9 - wykryto wypadanie zapłonów, zbyt niski poziom paliwa w zbiorniku - nieciągły, 29E1 regulacja mieszanki 2 - nieciągły. Pojechalem z tym problemem do innego mechanika który stwierdził że łancuch rozrzadu jest rozciagniety poprzez co wariuje. Łańcuch byl rzeczywiscie luźny (zgodnie z forum silniki te mają niestety słabe łancuchy rozrzadu - moj przebieg to 180tys km). Dodam tylko ze po wykreceniu nowych swiec wszystkie 4 byly rowno okopcone / czarne (a przejechalem na nich jakies 100km). Po wymianie rozrzadu niestety problem nie zniknął a pojawiły sie dodatkowe błedy: 2F9E - czujnik oleju (poziom oleju jest caly czas taki sam), 30EA, 29E1, 29CF oraz dodatkowy 2AEC - czujnik tlenku azotu (bład przetlumaczony google translate) Aktualnie zeby wykluczyc wtryski chce zamienic wtrysk 3 na inny i zobaczyc czy bedzie nadal wywalał cylinder 3 (ktory mam nadzieje jest przyczyna tych błędow i nierownej pracy silnika tylko na zimnym) Czy macie moze inne propozycje lub jakies rady czy cokolwiek? Duzo sie naszukałem rozwniez na zagranicznych forach ze ludzie mieli podobne problemy, wymienili swiece cewki, wtryski i obajwy takie jak u mnie nadal wystepowaly, innym wymiana wtryskow pomagala na 10 tys km....... z Góry dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.