Panowie tak czytam tem temat i czytam i sie zastanawiam czemu wprowadzacie ludzi w błąd. Aguire napisał wyraźnie o co chodzi z mostem. Most 3.15 daje większą prędkość maks a nie odwrotnie jak tu piszecie. dyfry w e36 (w benzynie): 316; 318; 320 - 3,45 325; m3(s50b30, szpera) - 3,15 328 - 2,93 s50b32 (szpera) - 3,23 automat 316; 318 - 4,44 automat 320 - 3,45 / nie do dostania wersja Japońska 4,10 automat 328 - 3,07 / wersja Malezja 3,91 i Japonia 3,46 Znalazłem na innym forum wypowiedz "most 4.10 jeździłem w e30 m20b25 - jedynka śłuży.... w zasadzie nie wiem do czego.. do 30 na godzine może jak do odcinki pociagniesz. 2 do 80 max do latania po torach na wysokich biegach mocnym autkiem hardcore" Przestańcie pisac głupoty bo strach czytać. :mad2: :mad2: Moja opinia jest taka że masz dyfer 4,44 z automata nie ma innej możliwości. Ktoś pewnie wziął pierwszy lepszy most ze szrotu i dlatego taki efekt.