Skocz do zawartości

El_Koyot

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O El_Koyot

  • Urodziny 18.01.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325Ci 2001r
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia El_Koyot

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. El_Koyot

    Kradzież Felg

    Witam Taka sytuacja 14.06.2016 rano mnie zastała w garażu . http://i.imgur.com/sJF9nSS.jpg Skradzino felgi Stylig135 oryginał 8' i 8,5' do tego opony 225/40R18 + 255/35R18 Michelin Pilot Sport 4. http://i.imgur.com/5Mgsjic.jpg Bardzo proszę o informację jeżeli ktoś będzie chcial sprzedać taki komplet albo osobno felgi opony. Opony były nowe przejechałem na nich 2tyś kilometrów. Pozdrawiam
  2. Niestety część dostępna tylko w serwisie. Wiem bo u mnie też odpadło i kupiłem oryginał bo zamienników niema. Podtrzymuje przednią część układu wydechowego i jest przymocowany do skrzyni biegów. Nie prawda że to nic ważnego.
  3. spróbuj podgrzać. Mi osobiście nie chciało sie walczyć z odkręcaniem wolę wymienić cały drążek. Ostatni wytrzymał 3lata czyli 50tyś kilometrów.
  4. El_Koyot

    Opony do 540

    Polecam opony Michelin Pilot Sport3. Nie zetrą sie szybko i osiągi ma dobre. tu opinie http://www.opony.com/testy-opon/osobowych/michelin/pilot-sport-3 i adac http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Technika/Michelin_Pilot_Sport_3_pod_okiem_ADAC,a,160505.html a tutaj test porównawczy http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2010_Sommerreifen_Test_225_45_R17.aspx?ComponentId=29784&SourcePageId=31821
  5. Nikogo nie chcę obrażać ale w tej aukcji na trzecim zdjęciu to chyba właściciel :lol: :lol:
  6. Uwaga z mostami z automatów trochę było w tym poście viewtopic.php?f=68&t=140863.
  7. Jak masz M40 to tylko takie http://moto.allegro.pl/przewody-czujnik-bmw-3-5-e30-e36-e34-m40-bremi-i1337903365.html z czujnikiem. Niestety nie są tanie.
  8. Panowie tak czytam tem temat i czytam i sie zastanawiam czemu wprowadzacie ludzi w błąd. Aguire napisał wyraźnie o co chodzi z mostem. Most 3.15 daje większą prędkość maks a nie odwrotnie jak tu piszecie. dyfry w e36 (w benzynie): 316; 318; 320 - 3,45 325; m3(s50b30, szpera) - 3,15 328 - 2,93 s50b32 (szpera) - 3,23 automat 316; 318 - 4,44 automat 320 - 3,45 / nie do dostania wersja Japońska 4,10 automat 328 - 3,07 / wersja Malezja 3,91 i Japonia 3,46 Znalazłem na innym forum wypowiedz "most 4.10 jeździłem w e30 m20b25 - jedynka śłuży.... w zasadzie nie wiem do czego.. do 30 na godzine może jak do odcinki pociagniesz. 2 do 80 max do latania po torach na wysokich biegach mocnym autkiem hardcore" Przestańcie pisac głupoty bo strach czytać. :mad2: :mad2: Moja opinia jest taka że masz dyfer 4,44 z automata nie ma innej możliwości. Ktoś pewnie wziął pierwszy lepszy most ze szrotu i dlatego taki efekt.
  9. El_Koyot

    318i szarpie przy ruszaniu

    Ja miałem to samo w E36 1.8 M40. Przyczyną były świece i przewody. Po wymianie samochód śmiga jak wściekły.
  10. Z tego co się orientuję bo mam identyczny silnik to są dwa czujniki który chcesz wymienić?
  11. Moim zdaniem ale nie jestem tu znawcą sprawdź sondę. Odepnij wtyczkę od sondy i spróbuj odpalić. Najlepiej to by było sprawdzić miernikiem na pracującym silniku co pokazuje sonda. Z przepływką to najlepiej podmienić od kogoś i zobaczyć. Tylko nie rób dwóch rzeczy na raz bo nie będzie wiadomo co.
  12. Zacznij od najprostszych rzeczy. Podłączenie pod komputer potem iskra(świece, przewody, kopułka i palec) i tak dalej. Po co od razu rozbierać cały silnik :D
  13. Ja miałem to samo u siebie E36 1.8 M40. Dziwna praca silnika przerywanie, silni nie ciągnął z dołu. Diagnostyka komputerowa nic nie pokazała. Więc przejrzałem układ zapłonowy. Kopułka i palec OK ale przewody i świece poszły do wymiany. Przewody trochę drogie bo dałem 450zł za Boscha. Powiem tyle po tej operacji silnik pracuje jak należy i ma moc jak należy. Polecam zacząć od najprostszych rzeczy.
  14. El_Koyot

    318i M40 kilka problemów

    Ciśnienie w kołach masz dużo z duże z przodu 1,8 a z tyłu 2,0 przy takich oponach.
  15. zobacz czy nie masz luzów na drążkach kierowniczych ale tych długich co wchodzą do przekładni. Czasami powstaje luz z miejscu gdzie się je wkręca do przekładni. Luz ten jest wyczuwalny tylko na skręconych kołach na prostych nic nie czuć. U mnie na przykład tak było i miałem podobny problem. Pamiętaj luz czuć tylko na skręconych kołach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.