1. Wymiana czujnika poziomu samochodu - nie działało pozycjonowanie reflektorów i podwozie pneumatyczne. 2. Wymiana pękniętego miecha - samochód maksymalnie obniżony i bez jakiejkolwiek amortyzacji. 3. Wymiana 2 pęknietych miechów - samochód maksymalnie obniżony i bez jakiejkolwiek amortyzacji. 4. Nie działający wskaźnik paliwa 5. Nie działające klamki w systemie key less. 6. Zgniłe kostki sterujące podwoziem - samochód maksymalnie obniżony i przez to unieruchomiony 7. Rozszczelniona chłodnica i wylewający się płyn chłodniczy - laweta 8,9,10. Wyciek z dyferencjału - ta usterka powraca niezależnie od tego który serwis naprawia 11,12,13. Wyciek z tylnego mostu - tu podobnie 14. EGR Takich drobiazgów jak pozrywane spawy osłon od tarcz hamulcowych to nawet nie wymieniam :) Większość tych usterek to usterki drobne, z którymi da się niby jeździć ale prędzej czy później trzeba je naprawiać a to zajmuje minimum 1 dzień. Dzisiaj zauważyłem, dziwne zachowanie wspomagania. Jak kręcę kierownicą to czuja na kierownic dziwne tarcie / zgrzytanie...