Skocz do zawartości

David 62

Zarejestrowani
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Podkowa Leśna

Osiągnięcia David 62

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za pomoc kolego :D Przygotowuję się do wiosennych porządków. Po każdą śrubkę jeżdżę do serwisu. Kasy nieraz brakuje ale wrażenia nie zapomniane - TO NAPRAWDE RELAKSUJE! Już niebawem foto relacja. Jak zakupię specyfik, to opiszę działanie pracę w dziale "zrób to sam" dla pozostałych zrzeszonych :)
  2. Zgadzam sie z tym w 100%. Też się zgadzam nie ma co kombinawać przy naszych krasulach. Im świeższy i oryginalszy towar tym większa wartość kolekcjonerska i przyjemniejszy sen :)
  3. Witam koledzy. Ponieważ Z3 to "radość z posiadania" a nie środek lokomocji, to staram się dbać o szczegóły przy naprawach i konserwacjach okresowych :D Pytanie: Czy wie ktoś co to za specyfik jest używany do łączenia folii zabezpieczającej (która znajduje się za boczkiem drzwi) z ramą drzwi i gdzie go można dostać lub czym zastąpić? Zdjąłem boczek drzwi i folie zabezpieczającą (która znajduje się za boczkiem) przed kurzem i wilgocią, była ona przymocowana/przyklejona na czarny lepik przypominający smołę lub biteks. Niestety masa łącząca nie nadaję się do ponownego użycia, gdzie więc mogę znaleźć taki specyfik lub czym go zastąpić? Piszcie proszę :D Dziękuję za wszelką pomoc David.
  4. David 62

    Jakie zawieszenie?

    Witam wszystkich :D Na wstępie - szukałem, ale wciąż jestem w kropce :? Potrzebuję porady odnośnie amortyzatorów i sprężyn do Z3 1.8. Zależy mi na sprwnym roudsterze (komfortowej jeździe-na ile się da :D ), stosownie do mocy silnika 1.8, nie chcę obniżających sprężyn ani sportowych amortyzatorów. Myślałem o: 1) amortyzatorach - KAYABA (dedykowanych) ponieważ moim zdaniem są dobrą równoważnią między BILSTEIN B6 a B4. SACHS nie brałem pod uwagę (choć mam je w E36) 2) sprężyny - LESJOFORS (dedykowane) wydają się być najbardziej optymalne. Napiszcie proszę wasze opinie. Wszystko z myślą o innych :wink: Dzięki. David
  5. Racja maluch jest 4 sówem :duh: (już to poprawiłem :mrgreen:). Mójm nie osiągał swojej temp. i jeździłem w czapce szaliku i rękawiczkach :lol: :lol: Ale ustarka już zlekwidowana !!! :cool2: :cool2:
  6. Przykro mi "jedynakk", ale niestety mocno się skompromitowałeś. Koledzy mają rację. Idoc za tym co napisał MarekM-535i-wtrysk to jednostka sterowana komputerem,który zbiera sygnały z czujników odpowiedzialnych za prawidłową pracę silnika. Gaźnik - a w dodatku starej generacji jest sterowany nogą (już nie wspomne o maluchu , który chłodzony jet powietrzem). Ale gdybyś-tak jak wspomniał pawelj5 zrobił sobie sztuczne "ssanie"(tryb rozruchowy) na odcinku 250 km do byś mówił inaczej Otak o... :twisted2: Forum ma służyć dzieleniu się wiedzy przydatnej, aby inni mogli korzystając -np. z tego tematu i lekwidować swoje usterki. Bez urazy :8)
  7. Podsumowanie :norty: Benzyna dostawała się do oleju z powodu nie dogrzanego silnika. Wtryskiwacze lały benzynę otrzymując informację ze sterownika o nie dogrzanym silniku. Silnik przez cały czas pracował w stanie rozruchowym. Nadmiar paliwa spływało, po gładzi cylindrycznej do komory korbowodowej. Stąd nadmiar żadkiego oleju na bagnecie i wycieki z zimeringu i uszczelek. Przeczyną usterki był uszkodzony termostat. Po wymianie termostatu, wszystko wruciło do normy-"jak ręką odjoł". :dance: :dance: :cool2: Wymieniłem: - olej - filtr oleju - świece zapłonowe (profilaktycznie) - kable zapłonowe (profilaktycznie) Po umyciu silnika, narazie wycieku nie dostrzegłem. :roll2: Dziękuję raz jeszcze wszystkim za pomoc i zaangarzowanie! Bez was nie wiele bym zdziałał :cool2: :cool2:
  8. Też odetchnołem że to nie pierścienie. :modlitwa: :roll2: Odpowiadam na pytanie:"czy to napewno benzyna miesza się z olejem" tak jestem pewien w 100% że bynzyna dostaje się (lub już teraz dostawała :lol: :dance: :norty:) do oleju Zamierzam kupić te świece (takie same pracowały przed tym) http://moto.allegro.pl/item561289392_swiece_zaplonowe_iskrowe_ngk_v_line_20_bkr6ek.html Jest lepiej ,ale jeszcze nie jeździłem,muszę zmienić świece. Ale jak zmienie (w środę) i zacznę jeździć, to obowiązkowo napiszę.
  9. Wężyk podciśnieniowy jest suchy, nawet nie czuć od niego benzyny.
  10. Przedchwilą zaglądałem do świec. Tak wyglądają 1 http://img25.imageshack.us/img25/6971/wieca1wd0.jpg 2 http://img25.imageshack.us/img25/3996/wieca2tw9.jpg 3 http://img25.imageshack.us/img25/4264/wieca3wo5.jpg 4 ma pęknięty izolator http://img25.imageshack.us/img25/6510/wieca4az0.jpg Są to świece NGK "R" (bkr6ek). Co o tym myślicie (wygląd nalotu)? Czy to są odpowiednie świece (firma i rodzaj) czwartą świecę muszę wymienić, czy w związku z tym wymienić wszystkie cztery. Jakie świece polecacie do 316 coupe z 1996r M43?
  11. Przed chwilą wymieniłem termostat. Poprzedni był uszkodzony. Odpowietrzyłem układ chłodniczy.Teraz silnik się nagrzewa w normalnym tempie, obroty są równe i spadają bez problemu. Spuściłem trochę oleju. Teraz pojeżdżę i zobaczę czy będzie go przybywać. Jest duże prawdopodobieństwo że przyczyną całego zajścia był uszkodzony termostat. Czekam na dalszy bieg wydarzeń :worried: :worried:
  12. Najpierw w niezależnym serwisie BMW (tragiczny :mad2: ), a teraz u elektryka który posiada bogatą gamę oprogramowań i wiedzę i u niego najpierw miałem dwa błędy(przepływomierz i potencjometr) a po wykasowaniu i przejechaniu się "o". Tamte błędy powstały na skutek diagnozy wtryskiwaczy.
  13. Jestem po diagnostyce komputerowej. Komputer wykazał "o" błędów Odpadają więc: -czujnik temperatury silnika dla sterownika , -przepływomierz, -sonda lambda , -przełącznik przepustnicy, -potencjometrem przepustnicy: :dance: :clap: :roll2: :lol: Więc po konsultacji i powiązaniu faktów, dochodzę do wniosku że zawinił termostat-PANIE spraw żeby to było to :modlitwa: - biorę się więc za wymianę termostatu. Sprawdzę jeszcze świecę (tylko muszę znaleźć "porządny" klucz) Napiszę jak skończę :worried: :cry2: :roll:
  14. Duuuuuży krok do przodu. Dzięki wielkie. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :cool2: :cool2:
  15. Serdecznie dziękuję za zaangażowanie w mój problem :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: We wtorek 17.02. jade do elktryka i zabieram się za diagnostykę. Będę zdawał relacja. Dziękuję za opis czynności diagnostycznych,które mogę wykonać sam. Po pierwszych ingerencjach zdam relację. :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.