Skocz do zawartości

Dorth

Zarejestrowani
  • Postów

    117
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dorth

  • Urodziny 27.12.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320 D 2008r. / było E46 320Ci 99r.
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Dorth

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. @thestructor Weź nie pajacuj bo to już jest nudne. :roll: Czekamy na dokładne zdjęcia. :8)
  2. Auto wygląda jakby nikt o nie nie dbał. :(
  3. "Ręcznej myjni na drobne/" A co to znaczy? Ręczną myjnię odwiedzam co tydzień/dwa, razem ze mną dziesiątki innych beemek, merców, audi, jaguarów i inncyh range roverów, w tym coraz więcej nówek, wprost z show room-ów. Jakby jakaś chemia sprawiała problem to chyba szybko stałoby się to głośne? Z drugiej strony co zwykła chemia do mycia może(powinna być) zrobić zabezpieczonym antykorozyjnie powierzchniom metalowym? Zakładam że to jest rdza a nie jakiś nalot od klocków, bo ten z reguły ma inny kolor. Pierwszy raz zauważył to teść podczas wizyty w kraju, jeszcze w marcu, jak auto miało jakieś 3 tys przebiegu, oczywiście dużo mniej nasilone. Jeśli to jest rdza, to faktycznie gwarancja tego nie obejmuje? Bo jeśli tak to trochę szkoda czasu i energii na z góry przegraną walkę, najwyżej zapłacę za pomalowanie tego szajsu bez bezsensownego kopania się z koniem. Ale jeśli naprawa gwarancyjna w takim przypadku zależy od "siły przebicia" to jak najbardziej jestem gotów na to :twisted: Nie chodzi o to, że sprawia problem chemia. Tylko czasami właśnie w przypadku słabego zabezpieczenia lub braku zabezpieczenia antykorozyjnego pojawia się taki nalot po wizycie na myjni gdzie np. poprzez błąd maszyny lecą niewłaściwe proporcje chemii. Jedyna opcja tego załatwienia to grzeczne zapytanie w salonie czy mogliby ten estetyczny problem usunąć choć podejrzewam, że jak odpowiedź będzie negatywna to raczej nic nie ugrasz. Powiedzą, że coś tam zastosowałeś i dlatego tak jest. :roll:
  4. @bartos76 Wyglądają jakby ktoś potraktował to ostrą chemią. Nie używałeś często ręcznej myjni na drobne? :) Niestety ciężko żeby w takich przypadkach ob obowiązywała gwarancja. :roll:
  5. @leszek g: Wynik rewelacja! Zapewne z dumą w sercu płaciłeś za paliwo na stacji. :8)
  6. Widzę, że wraz z upływem czasu chcesz sportową 4 a nie wygodną. :wink: Diesel jest wg mnie wygodniejszy przy manualu. Nie trzeba bawić się w redukcję, jest moc prawie od razu a nie zabawa w kręcenie. Jeżeli chcesz od czasu do czasu przycisnąć i nie ma znaczenia dla Ciebie różnica w spalaniu 3l/100km (uwierz mi, że będzie to aż tyle) to bierz benzynę. Ja osobiście preferuję charakterystykę diesla i mi ona bardziej odpowiada, więc brałbym na pewno diesla. Wypożycz sobie może z wypożyczalni jakieś większe auto typu mondeo/passat w benzynie na 1-2 dni i przekonasz się co wolisz i pasuje do Twojego stylu jazdy. Pamiętaj argumenty argumentami ale to Ty będziesz jeździł tym autem. :wink:
  7. Jeżeli zależy Ci na wyposażeniu i osiągach to volvo. BMW jednak w tej opcji może nie być do końca tym czego szukasz za takie pieniądze. Najgorsza opcja to właśnie wydać 150-160tys. na auto w słabej wersji niż inną markę na wypasie. :wink:
  8. Bierz tylko i wyłącznie diesla. Jesteś do niego przyzwyczajony a i przesiadka z 90KM zrobi na Tobie konkretne wrażenie. Mało jeździsz problemów nie powinno być a w razie czego jest gwarancja. Jak się nie ścigasz to nie ma co brać benzyny szczególnie, że koszt paliwa po Twojej stronie.
  9. Mówiłem tutaj o przypadkach typu jedziemy i widzimy czerwone światło/przeszkodę/skrzyżowanie gdzie skręcamy. Dla mnie to jasne, że nie zwalniamy jadąc z górki by potem przyspieszyć. :lol: Chodzi mi o sposób wytracania prędkości czyli nie luz a bieg coraz niżej. Raz jadąc na luzie autem ojca (gazzzzzz) niemiło się zdziwiłem jak silnik zgasł podczas nagłego hamowania na luzie. :roll:
  10. Wrzuć skan tej instrukcji. Ciekawe czy rzeczywiście w polskiej wersji w tym samym miejscu będzie inny przebieg. :)
  11. @ holek W różnicy jazdy. :) Z tego co się orientuję to kolega w Anglii śmiga cały czas przepisowo autostradą do pracy kilkadziesiąt km. :wink: Wtedy ten silnik spali w granicach 4l. :8)
  12. Oczywiście każdy ma swoje zdanie. :) Jednak mimo całej miłości do BMW mam słabość do tych świateł szczególnie przednich. Dla mnie to majstersztyk designu. :wink:
  13. Panowie z całym szacunkiem do F10/F11 ale wygląda zewnętrzny A6 jest fenomenalny szczególnie światła z przodu. Tutaj niestety BMW się nie popisało niczym ciekawym.
  14. Chemik jak to mówią albo rybki albo pipki. :wink: Chcesz mieć tanio to bierz leasing i sam się tym wszystkim zajmuj (ubezpieczenie, przeglądy, naprawy itp.) a jak chcesz mieć wygodnie to nie będzie tanio. Firma wynajmująca to firma jak każda inna i zarabiać musi. :wink: A wracając do tematu to osobiście bym wybrał A6 ze względu na wygląd, który jest znacznie na plus względem "konserwatywnego" F11.
  15. Idealna 5-tka za rozsądne pieniądze. :8) Jest przepiękna. :norty:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.