Skocz do zawartości

bankowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    250
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E...G

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bankowiec

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Pytanie zasadnicze do autora wątku co miał na myśli używając określeń faluje i szarpie, bo dla mnie to nie to samo. Dla mnie szarpanie to coś w stylu wypadające zapłony przez chwilę.
  2. Konwerter to przemiennik momentu obrotowego i jest w każdym hydrokinetyku.
  3. Skąd informacja że ceramika ma mniejszy współczynnik tarcia? Ja dotarłem do informacji, że jednak ma większy. Jakby klocek był taki twardy i z małym współczynnikiem tarcia to starczałby na dłużej a tak nie jest. Może źle się wyraziłem, ale dla mnie hamują tak samo dobrze -tak jak oryginały organiczne. Nie widzę różnicy. Może dlatego że nie jestem królem prostej i nie cisnę non stop do końca. Co do mycia felg to mam cały sprzęt i chemię w domu, nie muszę jeździć po stacjach, ale co 2-3 dni nie za bardzo chce mi się je myć, mimo że mam na nich ceramikę.
  4. Ja mam klocek ate ceramic i tarcze OEM. Nie narzekam. Nic nie bije, hamuje nieźle, a pylenia zdecydowanie mniej. Ale znowu o textarze różnie słyszałem. Jedyny bezproblemowy zestaw to chyba OEM, ... ale to pylenie mi nie pasuje.
  5. Opór to jedno, ale z żaluzjami jest czyściutko na chłodnicy, a tak całe powietrze dmucha przez chłodnicę. U mnie przez większość czasu jest zamknięta.
  6. PS. W kontekście wibracji fajnie sprawę opowiadają Panowie z kanału ATE Hamulce Polska na YT W tym całkiem ciekawy materiał "Krzywe" tarcze hamulcowe sprzed miesiąca.
  7. W G31 nie ma żadnych szczęk z tyłu. Nie ma tam hamulca bębnowego (postojowego). Zresztą już w F10/11 go tam nie było. Za wszystko odpowiedzialny jest jeden zacisk.
  8. Silnika np. Górnego nie idzie zamontować w innej pozycji niż właściwa.
  9. Nie ma takiej informacji. System zgłosi Ci potrzebę ich wymiany.
  10. A masz pewność, że się poprawnie zamyka?
  11. Zerknij na zawór egr czy się nie przycina. 165 tys. może być już trochę brudny
  12. Ja dostałem również jeden zwykły klucz razem z bmw display key. Coś tam jeszcze awaryjnego było, jakiś grot... ale zasadniczo bmw display + 1 zwykły klucz
  13. Kierunkowskaz ma dwie, a w zasadzie trzy pozycje. Zero to wiadomo, pierwsza to dotykasz, aby kierunkowskaz mrugał (albo mrugnął określoną liczbę razy), a trzecia to przełączenie na tryb ciągły. I teraz jeżeli jadąc i na tym pierwszym poziomie przytrzymasz dłużej to zacznie zmieniać pas. To "przytrzymanie dłużej" to u mnie dłużej niż trzy mrugnięcia kierunkowskazu. Nie wiem czy warunkiem koniecznym (ale raczej tak) jest "widoczność" pasów dla systemu, ani nie zastanawiałem się jaka jest prędkość minimalna gdyż w mieście z tego nie korzystam, a na drogach ekspresowych i autostradach to i owszem. Działa. Nie zawsze z tego korzystam ale możliwość jest. Próbujcie 🙂
  14. W sumie to nie wnikam jakich mam asystentów, ale u mnie jak dłużej przytrzymam kierunkowskaz to zmienia pas.
  15. Ależ oczywiście, że ubywanie płynu (z chłodnicy EGR) jest istotnym kryterium. W moim serwisie ostrzegają, że w przypadku dużego wycieku unieruchamiają auto, a na placu stoi co najmniej kilka z takim przypadkiem. Inne wycieki nie są dla nich istotne i nie stanowią istoty tej akcji serwisowej. Można się wówczas ubiegać o auto zastępcze. Nie sądzę, aby przy ubytku płynu z chłodnicy EGR nie podjęli czynności. Możliwe, że weryfikacja wskazała na szczelność chłodnicy a wyciek był gdzie indziej. Wymieniają te chłodnice nawet w 10-letnich f10 bez zająknięcia więc to nie tu leży problem. Producenta chłodnicy znajdziesz na napisach, ale nie wiem gdzie on dokładnie jest i czy jest czytelny z zewnątrz i bez wyciągnięcia. Dla serwisu istotny jest nr VIN i przypisanie auta do akcji. Tak, jak wspomniałem nowe chłodnice są już innej budowy i nie jest to wymiana sztuka za sztukę. Na ten nowy element bmw daje gwarancję (chyba !) na 15 lat.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.