Skocz do zawartości

bankowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    263
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E...G

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bankowiec

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Pięknie wyszło. Oby się długo trzymała, bo to fantastyczne zabezpieczenie lakieru, szczególnie przodu.
  2. Pytanie do witexus Jakiego producenta folii wybrałeś czy został Ci zaproponowany?
  3. Z mechanikami rozpoczynasz temat rzekę. Ja odwrócę Twoje pytanie i zapytam, który z klientów albo ilu klientów jest gotowych zapłacić za dodatkowe czynności? Gro klientów chciałoby przyjechać ze swoimi częściami i zrobić jak najtaniej. To zrozumiałe, ale są również jakieś granice przyzwoitości. Czasy się odwróciły i to teraz dobry mechanik jest w cenie a nie klient. W necie jest mnóstwo filmów instruktażowych jak daną czynność wykonać... tylko to wszystko trwa i to nieco dłużej niż filmik na tik-toku. Sam dokładny pomiar wspomnianych tarcz i piast to jest dobrych kilka godzin. I właśnie ten 0,01% klientów jest gotowa za to zapłacić, a reszta oczekuje wymiany tarcz i klocków, oczywiście z pomiarem, za przysłowiową stówkę, bo części ma przecież swoje.
  4. Opis z ista: "The top radiator blind has two positions: open and closed (initial position). The radiator blind drive at the top and botton are supplied with terminal 30B via The front power distribution box." Nigdzie nie ma wzmianki o konieczności adaptacji napędu rolet.
  5. Vehicle management->service functions -> power train -> dde-> radiator blind To tak bez podłączania komputera do auta.
  6. Górny silniczek przyjmuje dwie pozycje. Nie wiem czy się go koduje (nie znalazłem), kilka razy już wymieniałem bez kodowania, bo nie znalazłem takiej opcji, ale po samej wymianie nie sypie błędami i chodzi przez wiele lat poprawnie. W ISTA jest opcja wymuszenia otwarcia i zamknięcia rolet. Jak się rolety zatną to masz oczywistą sytuację, gorzej jak raz chodzi a raz nie. Na szczęście górny silniczek nie jest drogi. Oczywiście do sprawdzenie same rolety czy chodzą bez zacięć (czasem coś przymarznie) DDE -> Control Unit -> Control list -> Ecu functions -> Radiator Shutter czy radiator blind. Jakoś tak - ale piszę z głowy, jeśli chcesz dokładną ścieżkę to jutro napiszę, bo dzisiaj jestem bez komputera. Ewentualnie wyszukaj radiator Shutter, blind w spisie. S
  7. To co wskazałeś to klasyczny czujnik nox, a tłumaczenie na język polski ze strony (czy katalogu producenta) nie jest do końca trafione. Wymieniłeś to samo co kolega z drugiego i trzeciego postu w tym wątku. Ilość sadzy w dpf-ie w bmw mierzy czujnik ciśnienia różnicowego, oraz pośrednio kalkulatory ale to już inne zagadnienie. Zresztą jak sonda z końca układu wydechowego miałaby zmierzyć ilość sadzy w filtrze, który jest zaraz za turbiną?
  8. wprowadzasz forumowiczów w błąd - nie ma czujnika cząstek stałych. Jak już to jest m.in. czujnik ciśnienia różnicowego, ale dalej nie wiemy czy to on uległ u Ciebie awarii i który z licznych zamieszczonych w układzie wydechowym czujników kosztuje "tylko w oryginale" 1100 zł.
  9. A grzanie foteli zależne od temperatury zewnętrznej nie da się ustawić w menu auta? Wydaje mi się, że tak i nie jest do tego potrzebna żadna apka.
  10. Zgadza się... jest dodatkowa opcja w ista, co prawda dziwnie opisana, że nie dotyczy sprzęgieł w skrzyni, tylko innych komponentów jak pedał gazu, (chyba) tylnego mostu i coś tam jeszcze... Dzięki za podpowiedź. Zawsze się człowiek czegoś tam jeszcze dowie, ale z drugiej strony po to jest forum. 👍
  11. Ok. W wolnej chwili zerknę, ale jakoś nie pamiętam..., może przegapiłem i kasowałem jedynie korekty adaptacji czasów.... chyba, że mam jakąś "uboższą" wersję. W każdym bądź razie dzięki
  12. A gdzie się kasuje nastawy stylu jazdu... ja tak z ciekawości
  13. Pytanie zasadnicze do autora wątku co miał na myśli używając określeń faluje i szarpie, bo dla mnie to nie to samo. Dla mnie szarpanie to coś w stylu wypadające zapłony przez chwilę.
  14. Konwerter to przemiennik momentu obrotowego i jest w każdym hydrokinetyku.
  15. Skąd informacja że ceramika ma mniejszy współczynnik tarcia? Ja dotarłem do informacji, że jednak ma większy. Jakby klocek był taki twardy i z małym współczynnikiem tarcia to starczałby na dłużej a tak nie jest. Może źle się wyraziłem, ale dla mnie hamują tak samo dobrze -tak jak oryginały organiczne. Nie widzę różnicy. Może dlatego że nie jestem królem prostej i nie cisnę non stop do końca. Co do mycia felg to mam cały sprzęt i chemię w domu, nie muszę jeździć po stacjach, ale co 2-3 dni nie za bardzo chce mi się je myć, mimo że mam na nich ceramikę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.