Ależ oczywiście, że ubywanie płynu (z chłodnicy EGR) jest istotnym kryterium. W moim serwisie ostrzegają, że w przypadku dużego wycieku unieruchamiają auto, a na placu stoi co najmniej kilka z takim przypadkiem. Inne wycieki nie są dla nich istotne i nie stanowią istoty tej akcji serwisowej. Można się wówczas ubiegać o auto zastępcze. Nie sądzę, aby przy ubytku płynu z chłodnicy EGR nie podjęli czynności. Możliwe, że weryfikacja wskazała na szczelność chłodnicy a wyciek był gdzie indziej. Wymieniają te chłodnice nawet w 10-letnich f10 bez zająknięcia więc to nie tu leży problem. Producenta chłodnicy znajdziesz na napisach, ale nie wiem gdzie on dokładnie jest i czy jest czytelny z zewnątrz i bez wyciągnięcia. Dla serwisu istotny jest nr VIN i przypisanie auta do akcji. Tak, jak wspomniałem nowe chłodnice są już innej budowy i nie jest to wymiana sztuka za sztukę. Na ten nowy element bmw daje gwarancję (chyba !) na 15 lat.