Skocz do zawartości

bankowiec

Zarejestrowani
  • Postów

    257
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E...G

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bankowiec

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. To co wskazałeś to klasyczny czujnik nox, a tłumaczenie na język polski ze strony (czy katalogu producenta) nie jest do końca trafione. Wymieniłeś to samo co kolega z drugiego i trzeciego postu w tym wątku. Ilość sadzy w dpf-ie w bmw mierzy czujnik ciśnienia różnicowego, oraz pośrednio kalkulatory ale to już inne zagadnienie. Zresztą jak sonda z końca układu wydechowego miałaby zmierzyć ilość sadzy w filtrze, który jest zaraz za turbiną?
  2. wprowadzasz forumowiczów w błąd - nie ma czujnika cząstek stałych. Jak już to jest m.in. czujnik ciśnienia różnicowego, ale dalej nie wiemy czy to on uległ u Ciebie awarii i który z licznych zamieszczonych w układzie wydechowym czujników kosztuje "tylko w oryginale" 1100 zł.
  3. A grzanie foteli zależne od temperatury zewnętrznej nie da się ustawić w menu auta? Wydaje mi się, że tak i nie jest do tego potrzebna żadna apka.
  4. Zgadza się... jest dodatkowa opcja w ista, co prawda dziwnie opisana, że nie dotyczy sprzęgieł w skrzyni, tylko innych komponentów jak pedał gazu, (chyba) tylnego mostu i coś tam jeszcze... Dzięki za podpowiedź. Zawsze się człowiek czegoś tam jeszcze dowie, ale z drugiej strony po to jest forum. 👍
  5. Ok. W wolnej chwili zerknę, ale jakoś nie pamiętam..., może przegapiłem i kasowałem jedynie korekty adaptacji czasów.... chyba, że mam jakąś "uboższą" wersję. W każdym bądź razie dzięki
  6. A gdzie się kasuje nastawy stylu jazdu... ja tak z ciekawości
  7. Pytanie zasadnicze do autora wątku co miał na myśli używając określeń faluje i szarpie, bo dla mnie to nie to samo. Dla mnie szarpanie to coś w stylu wypadające zapłony przez chwilę.
  8. Konwerter to przemiennik momentu obrotowego i jest w każdym hydrokinetyku.
  9. Skąd informacja że ceramika ma mniejszy współczynnik tarcia? Ja dotarłem do informacji, że jednak ma większy. Jakby klocek był taki twardy i z małym współczynnikiem tarcia to starczałby na dłużej a tak nie jest. Może źle się wyraziłem, ale dla mnie hamują tak samo dobrze -tak jak oryginały organiczne. Nie widzę różnicy. Może dlatego że nie jestem królem prostej i nie cisnę non stop do końca. Co do mycia felg to mam cały sprzęt i chemię w domu, nie muszę jeździć po stacjach, ale co 2-3 dni nie za bardzo chce mi się je myć, mimo że mam na nich ceramikę.
  10. Ja mam klocek ate ceramic i tarcze OEM. Nie narzekam. Nic nie bije, hamuje nieźle, a pylenia zdecydowanie mniej. Ale znowu o textarze różnie słyszałem. Jedyny bezproblemowy zestaw to chyba OEM, ... ale to pylenie mi nie pasuje.
  11. Opór to jedno, ale z żaluzjami jest czyściutko na chłodnicy, a tak całe powietrze dmucha przez chłodnicę. U mnie przez większość czasu jest zamknięta.
  12. PS. W kontekście wibracji fajnie sprawę opowiadają Panowie z kanału ATE Hamulce Polska na YT W tym całkiem ciekawy materiał "Krzywe" tarcze hamulcowe sprzed miesiąca.
  13. W G31 nie ma żadnych szczęk z tyłu. Nie ma tam hamulca bębnowego (postojowego). Zresztą już w F10/11 go tam nie było. Za wszystko odpowiedzialny jest jeden zacisk.
  14. Silnika np. Górnego nie idzie zamontować w innej pozycji niż właściwa.
  15. Nie ma takiej informacji. System zgłosi Ci potrzebę ich wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.