Skocz do zawartości

visitor1967

Zarejestrowani
  • Postów

    129
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O visitor1967

  • Urodziny 16.10.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 E70 4,8i xDrive
    E36 318i
  • Lokalizacja
    96-313 Jaktorów, mazowieckie

Osiągnięcia visitor1967

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Problemów może być wiele, tez tak miałem :mad2: , ale najlepiej w tym pomoże solidna diagnoza na kompie serwisowym BMW w ASO lub serwisie gdzie taki mają, bo naprawde przyczyn może być wiele a INPA nie wszystko pokazuje . U mnie problem tez był i objawy bardzo podobne :cry2: i jak się okazało to były dwie nie zależne awarie :duh: 1-sza to tu masz temat opisany: viewtopic.php?f=84&t=219444&p=1628026#p1628026 2-ga to to awaria jednej z sond lambda :mad2: Po usunięciu 1-szej awarii problem zniknął ale tylko na chwilę :mad2: dopiero po usunięciu 2-giej awarii jest spokój :lol: Życzę sprawnego rozwiązania problemu i przyjemnej jazdy :D
  2. Pewnie masz go do wymiany.
  3. Masz E 53 : 4.4i[2] V8 4,4 l (4398 cm³), DOHC wtrysk 92,00 mm × 82,70 mm 10,0:1 286 KM (210 kW) przy 5400 obr/min 440 Nm przy 3600 obr/min 7,5 s 207 km/h czy E 70 po lifcie : xDrive50i 8 biegowa automatyczna Wszystkie koła 4395 cm³ V8 300 kW / 407 KM przy 5500-6400 obr/min 600 Nm przy 1750-4500 obr/min 5,5 s 250 km/h 12,5 l/100km bo ani jeden ani drugi nie mają : " X5 4.4 320km" Moja 4,8i ma : xDrive48i[2] 6 biegowa automatyczna Wszystkie koła 4799 cm³ V8 261 kW / 355 KM przy 6300 obr/min 475 Nm przy 3400-3800 obr/min 6,5 s 245 km/h 12,0 l/100km i te 335 KM nominalne jest jak tu wcześniej pisano wystarczające by podróż była przyjemna :mrgreen:
  4. Tak w skrócie, to adaptacja polega na odpowiednim ustawieniu sterowników skrzyni, względem temperatur jakie są zima i latem, też rodzaju opon, itd.
  5. sprawdź wyposażenie, czy go masz :cool2:
  6. Jeśli chodzi o te drgania, to udaj się do kogoś co ma kompa z programem do diagnozy BMW i może też wykonaj adaptację skrzyni biegów. :cool2: Przyczyn może być wiele. :mad2: Przy tej diagnozie może tez pokaże co masz z ty ręcznym. Ja na każde rozpoczęcie sezonu wykonuję adaptację, bo kiedyś też "szarpało" :mrgreen:
  7. Tak, powinny świecić tylko ringi, ale przełącznik oświetlenia w pozycji "0" :mrgreen:
  8. Tak generalnie, to wszystkie czynności serwisowe, tzn. co i kiedy, możesz zobaczyć w swoim aucie w komputerze pokładowym. Jeśli już jakiś system będzie wymagać czynności serwisowych, to w/w komp sam Ci o tym będzie sygnalizować, odpowiednio wcześniej, w sposób taki że nie da się przeoczyć :mrgreen: Gdy te informacje będziesz ignorować, moment serwisu będzie "już" to w kokpicie i na ekranie będziesz mieć same komunikaty ostrzegawcze, tak że jazda będzie tylko denerwować. Ja tę zasadę stosuję i wszystko jest OK. :lol:
  9. A byłeś w ASO BMW (lub serwis z kompem BMW) na diagnostyce komputerowej ? Ja od tego bym zaczął :shock:
  10. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=868057989873021&set=gm.10152755767003993&type=1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=868058116539675&set=gm.10152755767003993&type=1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=868060476539439&set=gm.10152755784773993&type=1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=646785602000262&set=a.364988096846682.99772.100000064853586&type=3&theater
  11. Sam widzisz, już masz 2-gi joystick, stracony czas i chyba pieniądze też. Zamawiaj lawetę i czyń co jest napisane w instrukcji auta, dla takiej sytuacji, bo taki komunikat to tylko wskazanie poważnego problemu, ale nie jego rzeczywiste pokazanie. Komunikat wskazuje ogólnie problem i mówi : do serwisu BMW (ASO i posiadający dostęp do centralnego kompa BMW). Dopiero komp i serwis BMW, może powiedzieć co się faktycznie dzieje.
  12. bodek_wr DOOOOOBRE !!! :mrgreen: :cool2: Oj trzeba spróbować :nienie:
  13. No mnie takie komunikaty kosztowały "wybuch" tylnego mostu. Też terkotanie, też samoczynnie pozycja "P",itd. :mad2: No ale próbowałem dalej i wtedy coś delikatnie poszarpywało, a ponieważ mi się spieszyło, to jak huknęło w centrum wa-wy, to już tylko tel. do serwisanta i dalej auto jechało już na lawecie do warsztatu :duh: Na pocieszenie laweta przywiozła mi drugie moje auto . Pierwsze info jakie uzyskano z centrali BMW to koszt ok 30 tys PLN :cry2: Ale w końcu udało się załatwić sprawę z 1/3 w/w kwoty. Proponuje komp i diagnozę w ASO BMW lub w zakładzie współpracującym, stosującym standard`y BMW. Wtedy będziesz wiedział co tak naprawdę tam piszczy" :norty:
  14. zainstalować nowe lampy :lol: a jak nie, to masz rację : szkoda kasy :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.