Skocz do zawartości

Marcin1989

Zarejestrowani
  • Postów

    326
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin1989

  • Urodziny 13.09.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 1999r 2.0 136KM M47
  • Lokalizacja
    Wrocław/Lubin/Wołów

Osiągnięcia Marcin1989

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Daj namiar jakiś na pw to się zgadamy ....
  2. Ale przed tym jak pękną ten zbiorniczek było ok po wymianie zaczęły się cuda dziać dorobiłem dziś ten odpowietrznik mały bo własnie o tym kolego właśnie piszesz o tym mowie zobaczymy czy coś pomorze a jak nie inpa sprawdzę temp silnika //Wymieniłem termostat egr i główny na ory ..Pompę wody też sprawdziłem wentylator tez chodzi na full jak należy wiec albo ten wężyk mały który dziś dorobiłem albo zapowietrzony innej opcji nie ma ... Myślałem że korek płyn chłodzącego tez kupiłem ory ale bez rezultatu..Ogrzewanie wszystko działa ..A i jeszcze jedno w momencie gdy temp idzie poza pion wyłącza się klima i auto dostaje muła ale to norma czytałem żeby nie przegrzać auta
  3. Górny waż idzie do termostatu, a dolne 2 do chłodnicy.
  4. Odpowietrzałem tak Auto zimne temp 32 na panelu i pełny nawiew póxniej obrony do 3tys i po kolei odpowietrzniki az płyn sie pojawi w nich..Tak kolego ogrzewanie bardzo dobrze działa a foto zbiorniczkahttp://www26.zippyshare.com/v/r9JNpadk/file.html Zaznaczyłem tak ten węzyk co kiedyś był przy ory i nie był do niczego podłaczony jakby przelew ..Zamienniki go nie mają
  5. No własnie jaką funkcje ten przelew spełnia ? Odpowietrzałem tak Auto zimne temp 32 na panelu i pełny nawiew póxniej obrony do 3tys i po kolei odpowietrzniki az płyn sie pojawi w nich
  6. Dziękuję za odpowiedz wentylator tez kupowałem nowy bo szwankował pompa sprawdzona ..Boli mnie tez zbiorniczek bo ory miał taki gumowy przewód jakby przelew a te zamienniki nie może tu jest problem ..A żle odpowietrzony hmm ciezko jest go odpowietrzyć Ale spróbuje jeszcze raz bo juz sił brak
  7. Witam Formowiczów od paru miesięcy walczę nadal z moim autem i już sił brak ... Od Początku .... Rok temu było wszystko okey temp powyżej 30c Wskazówka Pion jak należy .Później któregoś dnia pękł mi zbiorniczek wyrównawczy (niby standard oryginalnych zb) I od tego czasu zaczęły się problemu Kupiłem zamiennik (Różnił się tylko tym że Ory miał dodatkową taka rurke z wężykiem jakby przelew .Zamiennik nie ) Mianowicie założyłem nowy zbiornik odpowietrzyłem i było wszystko ok gdy temp były poniżej 23c gdy zaczęły się gorączki przy wyższych temperaturach Wskazówka lekko idzie poza pion i prawie dochodzi do tej białej kreski gdy ujmę mu gaz i go nie przeciążam to znowu idzie na pion i jest ok A jak jest taka około 30c co chwile pion i poza pion .A nie powinno tak być bo wcześniej nie miałem tego ;/ O co tu biega ? Wymieniłem : Oprócz Zbiorniczka -Termostat Główny i Ten Mały - Pompa Wody Sprawdzona A i jeszcze jedno nie wiem czy to tez ok ale gdy silnik zimny całkowicie zrobie około 5 km i wskazówka juz na pionie jest nie wiem czy to norma czy za szybko Awatar użytkownika Marcin1989 Posty: 330 Dołączenie: 08 Sty 2013 14:00 Miejscowość: Wrocław/Lubin/Wołów Moje BMW: E46 1999r 2.0 136KM M47
  8. Od przodu po prawej stronie koło kolektora ssącego ale właśnie wie wiem czy trzeba go ściągać żeby wymienić
  9. Czujnik temperatury płynu chłodzącego
  10. Sprawdzę:) Zacznę od wymiany termostatu ..A jeszcze jeno pyt płyn za 20zł różni się czymś tym za 100zł ?
  11. Odpowietrzony układ jest ..Myślicie że termostat główny ?
  12. Witam Powracam dalej z układem chłodzenia ..Wentylator już wymieniłem i chodzi ( wcześniejszy nie działał i temp wchodziła w te gorączki na czerwone pole ) Teraz jak jest gorąco temp idzie poza pion ale nie przekracza następnej białej kreski ale mnie to martwi zew w pionie nie ma tylko za pion i po jakims czasie wraca do normy i znowu tak skacze .. Co to może być ? Wymieniłem -Wentylator -zbiorniczek wyrównawczy - termostat ale ten mały a nie główny
  13. Przewody są ok wydaje mi sie że padł ten sterownik co jest przy wentylatorze
  14. Dziś byłem w trasie i temp doszła do czerwonego pola zgasiłem auto i dałem zapłon wentylator nie działał po jakiejś minucie sie wł i zaczął działać i temp wracała do normy.. Wiec to na pewno sterownik wentylatora wiec bedzie znowu inwestycja i handel bo już mi brak słów
  15. Dziś zaczął mi szalać wentylator chłodnicy eł sie i wariuje na obrotach podłaczyłem pod kompa i wyskoczył bład (link poniżej) Teraz moje pytanie czy to moze byc przyczna zapowietrzonego układu czujnika temp cieczy czy samego tego wentylatora ? http://www84.zippyshare.com/v/n2ePGBzP/file.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.