Skocz do zawartości

wojtek78

Zarejestrowani
  • Postów

    159
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wojtek78

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Tarcze kotwiczne ? Nie jestem przekonany. Po podniesieniu auta i kreceniu kołem słychać takie piski w okolicy krzyżaka/podpory walu.
  2. Ktoś coś ? Dyfer mam po regeneracji i wymianie łożysk na stożkowe, problem pozostał. Ma ktoś jakieś podpowiedzi ?
  3. Witam. Koledzy mam problem z moim e90 320i z 2007 rok. Nalot to około 315 tys km. Otoz przy cofaniu słuchać dziwne piski, metaliczne tarcie. Hamulce sprawdzone nie trzymają, chociaż tyle prawej kolo kręci się z lekkim wyczuwalnym oporem, ręczny ok. Piski ustają jak wcisnę sprzeglo. Jadąc do przodu słychać te dźwięki po odpuszczeniu gazu i hamowaniu silnikiem. Dodatkowo w trakcie jazdy słychać jakby buczenie, czuć lekkie wibracje. Co to może być? Sprzeglo, dyfer, skrzynia, łożyska kół oryginalne. Poniżej link do YT gdzie nagrałem dźwięki.
  4. Witam kolegów. Mam problem z moją e90 320i z silnikiem n46 150 km. Otóż pomiędzy kolektorem wydechowym a dalsza częścią wydechu wydmuchało mi uszczelke. Powodem jest brak nakrętek. Prawdopodnie przerdzewiały. Wymieniał ktoś z was te sruby, szpilki w kolektorze widoczne na zdjęciu? Zastanawiam się czy pronowac wybic je młotkiem czy ciac 8 rozwiercać? W załączeniu zdjecie https://zapodaj.net/012fb67e6692b.jpg.html
  5. Tego się nie boję, temat jest do ogarnięcia w kilka godzin. Pompa, jak i termostat mają swoją żywotność. U mnie mają już 13 lat, 250 tys przebiegu i niezliczoną ilość cykli pracy. Dlatego zastanawiam się nad wymianą. Łącznie z nowym płynem to okol 350-400 zł. Nie dużo w porównaniu z cenami lawety i ewentualnym remontem silnika. Spotkał się ktoś z awarią pompy w trasie ?
  6. Dzięki za odpowiedź To ze temperatura jest monitorowana to doskonale wiem. W poprzedniej mojej e46 pompa padła mi w ciągu kilku sekund, po prostu obcięło wszystkie łopatki wirnika, przy podobnym przebiegu. Stąd moje wątpliwości. Nie chciałbym wracać do domu na lawecie, albo przegrzać silnika.
  7. Witam. Koledzy może wiece co ile producent zaleca wymianę pompy wody w BMW e90 320i silnik n46 150 koni ? Mam już najechane 250 tys km, auto ma 13 lat, czy to już czas ? w moim aucie nie można sprawdzić czy pompa ma luz, bo jest na współnym wałku z pompa wspomagania. Wycieków też nie widziałem. Auto fabrycznie nie ma wskaźnika temperatury, a wiadomo przy uszkodzonej pompie łatwo przegrzać silnik. Czy to już czas na wymianę ?
  8. Przydatny temat. Kolego dorzucisz zdjęcia ?
  9. Witam kolegów. Noszę się zamiarem zakupu używanej F30. Poniżej podsyłam dwa linki, co sądzicie o autach ? to że są to auta z USA i były uszkodzone to wiem ;) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-garazowany-od-os-prywatnej-zadbany-biala-perla-ID6CUyYU.html#8390c3bdfe https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-328i-f30-2-0-245km-ID6CVurD.html#8390c3bdfe
  10. Witam kolegów. Mój silnik to n46+LPG 150km w e90 z 2007 r. W pamięci komputera mam błąd 2a59. Dotyczy on valvetronica. Auto pracuje ciut głośniej niż zwykle i jest wyraźnie ociężale, czuć brak mocy. Nie gaśnie. Check nie świeci się, Potrzebuje porady co wymienić, czujnik wałka mimośrodowego czy silniczek nastawu wałka ? większość ludzi na forum pisała, że przyczyną tego błędu przeważnie jest umierający silniczek. Dodatkowo wrzucam screen z INPY. Na odpalonym aucie przy dodawaniu gazu VVT minehub status cały czas pokazuje zero. Błędem sondy nie przejmujcie się, Po regulacji LPG i skasowaniu nie wraca. https://zapodaj.net/ca869212d44ff.png.html https://zapodaj.net/3cd6ee2a70358.png.html
  11. Witam kolegów. Mój silnik to n46+LPG 150km w e90 z 2007 r. Jak w tytule, w pamięci komputera mam błąd 2a59. Dotyczy on valvetronica. Auto pracuje ciut głośniej niż zwykle i jest wyraźnie ociężale, czuć brak mocy. Check nie świeci się, Potrzebuje porady co wymienić, czujnik wałka mimośrodowego czy silniczek nastawu wałka ? większość ludzi na forum pisała, że przyczyną tego błędu przeważnie jest umierający silniczek. Dodatkowo wrzucam screen z INPY. Na odpalonym aucie przy dodawaniu gazu VVT minehub status cały czas pokazuje zero. Błędem sondy nie przejmujcie się, Po regulacji LPG i skasowaniu nie wraca. https://zapodaj.net/ca869212d44ff.png.html https://zapodaj.net/3cd6ee2a70358.png.html
  12. Witam. Panowie udało się wam rozwiązać problem braku mocy ? U mnie auto muli do 3 tyś. Powyżej jedzie w miarę normalnie. Możliwe jest aby zaginął się siłownik od zmiany długości kolektora dolotowego ? Po podpięcie na krótki niby dzisla.
  13. Próbowałem dekodować F30. Ktos ma jakiś działający dekoder vin ?
  14. Panowie dlaczego nie moge zagłosować na bimmer work VINu auta z USA ? Za każdym razem komunikat "Something went wrong, please try again".1
  15. Jestem po wymianie filtra z przewodami. Ogólnie robota prosta, dorobiłem sobie klucz do odkręcania nakrętek zbiornika i poszło dość gładko. Problem odpalania znikł. Od tygodnia auto odpala normalnie (odpukać w niemalowane). Mam nadzieje, że tak już zostanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.