Skocz do zawartości

josephm

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90 i inne

Osiągnięcia josephm

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. ja takim jeździłem przy czym wersją z adaptacyjną regulacją tłumienia (klawiszem regulowałem sobie "twardość") i to jest fajne rozwiązanie , nie było za twardo nawet w trybie sport+, za to była przyjemna reakcja układu kierowniczego, z drugiej strony: - koszt amortyzatorów jest większy, - koszt felg jak jakąś zegniesz lub pęknie ma dziurze w drodze a ubezpieczyciel nie uzna - koszt opon zimowych w tym rozmiarze
  2. montowałem swojego czasu trzy foteliki w f10, specjalnie jeden fotelik dokupiłem (cybexa) żeby się 3 mieściły, generalnie - da się, tylko że drzwi dociska się na siłę, montaż fotelików to 5 minut akrobatyki, środkowy fotelik spoczywa nad zatrzaskiem klamry pasa bo fotel jest za wąski, posadzenie tam dzieci jest trudne - no bo albo odpinasz foteliki , sadzasz dzieci i ponownie przypinasz albo bez odpinania fotelika trzeba zluzować pasy, bezpieczeństwo w razie kolizji dyskusyjne, jest więcej przeciw niż za 3 fotelikami w f10 i w f30 to samo zresztą, można by ew. trzeci fotelik z przodu ale ja osobiście żony na środkowy tylny fotel w F10 to bym nie posadził - bo tam się chyba siedzi za karę albo jest się chińczykiem. dlatego - odradzam 3 fotele i f10, może w wersji gt - nie sprawdzałem. Na rynku jest dosłownie kilka wozów które mieszczą bezpiecznie i komfortowo trzy foteliki obok siebie. 3 foteliki w f10 sedanie http://images63.fotosik.pl/635/2d63d07d672727f4med.jpg ps 2 foteliki duże + jeden typu nosidełko - też testowałem w f10 i nigdy więcej.
  3. heh, mowa o xdrive lub bez, to trochę kg jednak waży.
  4. Audi a5 ma kilka potencjalnych nieprzyjemnych niespodzianek - możesz potem być wku.... i rozczarowany felerami technicznymi.
  5. Jeśli usiądziesz na chwilkę w f10 a potem w czwórce to zauważysz co z materiałów dali w f30 gorszej jakości. Niestety.
  6. mały hint dla kolegi konfigurującego właśnie wóz - przy tej ilości opcji nie zapomnij dokupić tempomatu, tego nie ma f30 w standardzie i potem jest albo czysty żal że się zapomniało albo ten żel od ASO :P
  7. .. drażliwy temat bo kamerka cofania płatna ekstra czy to seria 1 3 czy 5 :twisted: mógł ją zamówić, nie ?
  8. spoko, niefotrunne porównanie poprostu to i tak nie temat o gti vs bmw serii 1 ,
  9. heh, z tym "mnóstwo bajerów w tym aucie" = klima auto , to już pojechałeś bo bandzie :) , coś jeszcze diler/bmw dorzuciło ? to jest masakra za tą kaskę, ja wiem, rwd, lepsze wykonanie ale...znaczek czy klima co ważniejsze latem ? z drugiej strony , w innych markach w sumie też podobnie ale na mniejszą skalę, w dzisiejszych czasach zestaw klimy automatycznej u vendora zaopatrującego fabrykę , po rabacie , kosztuje producenta możę z 1000 zł plus montaż i nabicie środkiem. Koszty serwisu znikome bo to się mało psuje przez te 2 lata. Ps. ja nie wiem jakby postawić na slalom albo śliską na wierzchnie 114i i gti co by było. Ale wolałbymbyć w GTI bo lepszy zawias, hamulce i reakcja na gaz, strefa zgniotu też inna. Pozatym GTI ma kurtyny i chyba nie sprawdzałem /poduszkę kolan.
  10. to by było naprawdę prostsze jakby choć to wykonanie i materiały w f30 były takie jak w F10
  11. ano kombi 320xd, estoril ,mpak z adaptacją i hamulcami ,navi i sporo innych opcji, tyle było za nowy oczywiście , tamten był przeceniony na 220 pare tyś. Okazja ? co passata to chyba (jeszcze) nie.
  12. Wiem, swoje na szulerni przerobiłem , ale ostatecznie nie straciłem. Powodzenia z JSW , ja bym siedział na dobrym stop lossie z tymi papierami albo dogadał brokera by to mi wywalił jakby wyszedł wniosek o upadłość.
  13. testowałem i mi tam nie przeszkadza strasznie dynamika 320d czy 320xd , 320xd b.fajnie jeździło na zakrętach i fajnie przyśpieszało do 120. Potem jest niestety średnio. To co mi przeszkadzało to cena: 248 tyś za wóz testowy która zniechęciła mnie do zakupu. Kłuł w oczy chociażby brak regulacji długości siedziska oraz brak wentylacji foteli , przeszkadzał niedziałający internet oraz ogólnie mało miejsca z przodu i szpary na 4 mm w wykończeniu plastików w środku. To wszystko za 248 tyś zeta ceny demówki :P . Plastik z przemiału z jakiego wykonano konstrukcję tunelu jeszcze bym zaakceptował, i tak o niebo lepszy niż w CLA. Ale ogólnie cenowo jakoś odczucia miałem na nie a pieniądze sobie ostatecznie zostawiłem na GPW i lokatach. Ponoć cierpliwość " popłaca " :idea: Czy jestem wymagający, biedny, skąpy czy marudny to pal diabli. Pytanie czy taka cena zasadna czy nie, ćwierć bańki za dieselka 4 cyl i 7.5 do setki. To o tym jest ten temat. Nie o maści dla bogatych. :) Ktoś może zapytać - po diabła wogóle się interesujesz bmw - to chyba jedyny wóz z takim wygląd zewnętrznym przodu , zwłaszacza w mpaku + b.dobry tzw "handling" wozu, no i automat. No ale to nie na temat znowu.
  14. ...tia , tylko ciekawe ile mu tej pasty z tubki schodzi miesięcznie :twisted:
  15. wyluzowałbyś, przecież 520d jest lepiej cenowo pozycjonowane niż 320d, inna jakość i gabaryty. Temat jest o 320d i cenie przecie, nie o silniku 2.0d , co chwilę wpada tu jakiś obrońca tego diesla a przecież nikt tego silnika nie "obraża" tylko cennik dilerów w PL. A lodówkę w tej cenie i kilka szampanów to przy tej marży u dilera winieneś raczej otrzymać. Gratis.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.