Jak to do mnie to przeczytaj co poniżej i odpowiedz. Chętnie dowiem się czegoś nowego. Padnięty czujnik od ABS nie spowoduje, że głupieją zegary? Zgadzam się, prócz , prędkościomierza, ekonomizera i naliczania km wszystko jest ok przy padniętym czujniku ABS :mrgreen: W sumie działa temp cieczy i obrotomierz. Mi skakała wskazówka paliwa przy padniętym czujniku ABS. Co ma czujnik ABS do nawalającego wskaźnika temperatury i braku obrotomierza? Z mojego doświadczenia wynika, że nic. Za to sam sterownik potrafi tak namieszać. Dla mnie tok postępowania jest jasny: błędy do sprawdzenia, test zegarów, później ewentualnie obdzwonienie kabli i posprawdzanie komunikacji. Należy jeszcze zauważyć, że wszystkie wskazania nawalają jednocześnie. W momencie wystąpienia usterki należałoby sprawdzić czy ABS w ogóle działa - czy to za pomocą INPY, czy poprzez hamowanie awaryjne. Ewentualnie można jeszcze zobaczyć jakie obroty widzi sam licznik i sterownik silnika. Wszystko można łatwo i przyjemnie posprawdzać INPĄ. Więcej się nie wypowiadam, bo wszystko dalej, to wróżenie i szkoda na to czasu.