Wybór to kwestia indywidualna. Ja wolę się przejechać i sprawdzić - czasem się zdarza, że mniejszy silnik robi lepsze wrażenie - fajnie się go wkręca na obroty. Nie ma co porównywać z e85, bo zupełnie inne auta. Mnie komfort w e89 odpowiada - auto nie męczy. Chociaż z adaptacyjnym zawieszeniem M, w trybie sport, potrafi jeździć podobnie do E85 - a w normalnym jest miekko ( ciut mniej niż na zwykłym zawieszeniu) - wtedy jest dwa w jednym. Ja kupując swoją, dostałem bardzo dobrą ofertę na 3.5i ale się nie zdecydowałem - niezbyt mi odpowiada reakcja na gaz w turbo - puszczasz pedał, a auto ciągnie dalej. Wracając do tematu: w zależnośći do czego auto ma służyć: - do rekreacyjnej jazdy - spokojnie wystarczy 2.5 - do zabawy na tor - 3.5i+manual - jako topowy model - 3.5is chyba najsłabsza opcja to 3.5i + automat