Skocz do zawartości

maciek_w

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 029
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana maciek_w w dniu 9 Grudnia

Użytkownicy przyznają maciek_w punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: F10 520d; F10 535d; G11 740d
    Jest: G05 M60i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek_w

  1. to są koła zimowe 😄 na lato mam 22"
  2. Moje auto gotowe - folia położona i pokryta ceramiką. Jutro dzień na wyschnięcie, w niedzielę odbiór. Zdjęcia takie sobie, ale mnie i tak cieszą 😄
  3. WIdziałem tylko na białym - kwestia gustu. Na ciemnym lakierze, jak np. Tanzanite, nie będzie widać tych pasów, więc chyba szkoda kasy... A odpowiadając na pytanie o zabezpieczenia w środku - ja nie robiłem nic; dobre kosmetyki do skóry i tyle
  4. Jeśli adresat pytania nie wie, że coś robi źle, to raczej nie wpadnie na to, co to jest 😉 Bo on nie wie, że nie wie A wracając do wątku, w obu salonach w Warszawie, w których odbierałem nowe samochody (w sumie 2x Fus i 1x Inchcape) powtarzali, że skrzynia jest bezobsługowa i należy przestrzegać prostych zasad: 1) nie wrzucać na luz na światłach (to ważna rada dla osób przesiadających się pierwszy raz do auta z automatem) 2) nie robić często launch control 3) nie pałować, póki olej w skrzyni nie rozgrzeje się do temperatury roboczej 4) nie zmieniać oleju w skrzyni bez absolutnej potrzeby 5) przy parkowaniu: zatrzymać się używając hamulca nożnego, trzymać hamulec wciśnięty, wrzucić P, wyłączyć silnik Tyle
  5. Oddałem auto na folię - osiem miesięcy po odbiorze od dilera i przejechaniu ok 16 tys km. Auto miało na sobie wcześniej ceramikę, która owszem ułatwiała mycie i ciut podbijała błysk lakieru, ale ogólnie była słabym zabezpieczeniem. W tym czasie front dostał trochę odprysków, na szczęście nie na tyle dużych, aby były nie do uratowania Zdecydowałem się na Full PPF (bez dachu) i na to ceramika Gtechniq (zależy mi na połysku z lakieru 🙂 ). Cena 17500 netto za całość w Shine Factory w Warszawie (to moje trzecie auto, którym opiekują się chłopaki z tej firmy) EDIT: folia XPEL Ultimaten Plus
  6. maciek_w

    M50i 4.4 V8 530km

    Pożyjemy, zobaczymy. Mnie masa i gabaryty nowego M5 zupełnie nie odstraszają
  7. maciek_w

    M50i 4.4 V8 530km

    Jako kolejne daily, po zakończeniu leasingu na M60i, to mi się marzy nowa M5 w Touringu (G99). V8 to V8… diesle już miałem i mi wystarczy
  8. Ja mówię o takich fotelach, jak na fotce poniżej (w konfiguratorze znane jako „wielofunkcyjne fotele przednie M”)
  9. maciek_w

    Ogrzewanie lusterek

    A ja dzisiaj zauważyłem, że kiedy fotel włączy automatycznie podgrzewanie, to zmiana temperatury klimy może wyłączyć grzanie. Startując z parkingu podziemnego pod biurem miałem temp ustawiona na 19C, na zewnątrz było ok 0. Grzanie fotela włączyło się tuż po wyjechaniu na zewnątrz budynku Ponieważ lubię mieć zimno w aucie, przestawiłem klimę na 17.5c, a podgrzewanie fotela natychmiast wyłączyło się
  10. Hmmm… u mnie boczki też dociskają, a wg dealera i mojej własnej obserwacji (i prób w czasie jazd) fotele są identyczne od strony konstrukcji Różnią się właśnie podświetlaniem logo ///M i dostępnymi kolorami tapicerek Pikowanie na fotelach także jest takie samo, albo bardzo podobne. Inne jest natomiast na bokach drzwi (nad podłokietnikami). W prawdziwych M jest tam o wiele bogatsze wykończenie i miękkie wypełnienie pod skórą. U mnie jest wyraźnie biedniej
  11. Zapraszam - wysyłaj PM, pojeździmy, porównamy 🙂
  12. maciek_w

    Ogrzewanie lusterek

    Ja też nie rozumiem; ale mam tylko mgr ze szkoły biznesu, to wiadomo... Moc grzania możesz zmienić - automat u mnie włącza najniższy stopień, a w fotelu pasażera średni stopień grzania (automat ustawiony na 4/5 dla kierowcy i 5/5 dla pasażera). Może wybrany przez automat poziom zależy od temp zewn?
  13. Tak, jest zauważalna Tylko to jest taka różnica, której doświadczysz mając jedną i drugą wersję obok siebie. W takich warunkach natychmiast czuć przepaść między sztucznym pokryciem deski a prawdziwą skórą Taka sama przepaść będzie między plastikiem i tą sztuczną skórą Zatem wybór sztucznej skóry nie jest zły - sprawdza się, trwała, etc. Zakładam, że nie macasz deski, jadąc autem, więc wrażenia sensoryczne z nią związane są drugorzędne. Optycznie też nie przeszkadza - jest estetyczna, matowa, nie odbija się w szybie, etc. Ma też tę zaletę, że nie ma owego szwu, o którym czytałem na Bimmerpost, że "lubi pęknąć" w autach długo stojących w upale w pełnym słońcu Ja u siebie mam pełną skórę, bo była elementem pakietu z tapicerką merino dla foteli M (nie chciałem czarnych, które można mieć w nieco uboższym pakiecie, m.in. bez skóry na desce). Czy wziąłbym tę opcję jako indywidualny dodatek osobno płatny? Nie, nie wziąłbym
  14. maciek_w

    Ogrzewanie lusterek

    Moc grzania ustawiasz bezpośrednio z ekranu głównego klikając w obrazek fotela (osobno kierowca / pasażer) Długości grzania nie ogarnąłem... zawsze wyłączam sam, jak już mi za gorąco w fotelu. Kierownicy nie wyłączam, a sama też nie przestała mi się grzać (może za krótkie trasy jeżdżę? Tak na oko mam 25-28km z domu do pracy)
  15. Miałem komforty z masażem i wentylacją w siódemce. Do znudzenia powtarzam, że było mi wygodniej w piątce brata na komfortach bez masażu. A jeszcze wygodniej jest mi w fotelach M (już pomijam, że wyglądają jak milion dolców) EDIT, po przeczytaniu posta @Kingu: 182 cm, 80 kg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.