Skocz do zawartości

maciek_w

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 092
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana maciek_w w dniu 5 Stycznia

Użytkownicy przyznają maciek_w punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było: F10 520d; F10 535d; G11 740d
    Jest: G05 M60i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek_w

  1. Myślę, że nie ma co bać się na zapas. Da się z tym żyć 🙂
  2. XPEL to chyba taki wytyczający poziom?
  3. MBB to “trudny” kolor w tym sensie, że zupełnie inne wrażenie robi na różnych samochodach. Przynajmniej w moim odbiorze Uwazam, że na dużej budzie (X5, X6) wygląda mega. Natomiast na mniejszych autach słabiej - nawet M5 kombi w MBB wyglądało nieciekawie
  4. W środku nie robiłem folii, tylko zabezpieczenie skór. Zastanawiam się nad folią satynową na ekran Tak, na folii na zewnątrz jest ceramika GTechniq (ponoć jakiś specjalny preparat do kładzenia na folię). Błyszczało ładnie, jak odbierałem. Teraz, przy tej pogodzie, wygląda jak każde inne usyfione błotem auto 🤭 Jeśli robiłbyś u nich, to powołaj się na Maćka od granatowej X5. Może potraktują łagodniej przy wyliczaniu ceny 🙂
  5. Nigdy nie spotkałem w salonie BMW kompetentnego sprzedawcy. Not once A miałem styczność z czterema salonami w Warszawie, jednym w Poznaniu i dwoma w Krakowie Według mnie poleganie na sprzedawcy samochodów jest proszeniem się o kłopoty…
  6. Czujniki nie działały u mnie - komputer nie rozpoznał. Trzeba było wymienić reszta, jak piszesz, plug and play
  7. Tak, robiłem w Warszawie w Shine Factory. Bardzo polecam
  8. Fotele M bez masaży to najwygodniejsze fotele, jakie BMW oferuje do X5. Wygodniejsze od komfortów, a już szczególnie od komfortów z masażami Jedyny element, który można ocenić jako "twardy" to boczki na siedzisku, które są ustawione w jednej pozycji i nie można ich regulować (nie rozkładają się tak jak te w oparciach pleców). Ta ich cecha może być mankamentem dla osób, które mają szerokie uda. Ja mam 182 cm i 80 kg wagi, więc nie jestem szczególnie obszerny i zupełnie przestałem zauważać "sztywność" tych podparć. Szybko nabiera się przyzwyczajenia do innego ułożenia nogi i nic nie przeszkadza. Na początku było to czuć, bo człowiek przejeździł kupę lat rozwalony jak budda medytujący w pozie kwiatu lotosu, to każda zmiana ułożenia ciała może drażnić. Jak mówię - ten efekt szybko mija Kupiłem oryginalny komplet nowiutkich zimówek na feldze 741 M (21" wzór "Y") z oponami Pirelli Scorpion Winter (275 przód, 315 tył). W cenie był transport na palecie z Trójmiasta do W-wy oraz komplet czujników TMPS, które trzeba było zmienić. Koła leżały u dealera rok, kupione jako zapas do modeli pre-LCI. Do mojego LCI koła pasują, ale komputer jest inny i czujniki w kołach też inne w LCI, więc dealer był tak miły, że zadbał i o ten temat
  9. O, a tego patentu nie znałem
  10. maciek_w

    Box dachowy

    Tu dla porównania wklejam link z "pojedynkiem" 740d vs M60i: zeperfs.com - duel 740d vs X5 M60i Uwaga techniczna: ten serwis lubi wykraczać się, jeśli wykryje jakieś ad-blocki etc. - trzeba je wyłączyć i wszystko powinno działać (ja u siebie wyłączam na 5-10 min)
  11. Tak, prawda. Plus zauważyłem, że na wstecznym ASS jest wyłączony
  12. Hmmm, ja tak nie mam - tj, tak moduluję hamulcem, że nie doprowadzam do wygaszenia silnika przy manewrach. A SS działa mi w zasadzie tylko na światłach lub w korkach
  13. Tak - CarPlay to połączenie po WiFi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.