Skocz do zawartości

Proceder

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d

Osiągnięcia Proceder

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Poszukiwania nadal trwaja, internetowe fora i gieldy online nie oferuja nic ciekawego, sprzeda ktos jakies miejscowki w niemczech gdzie mozna cos dobrego wyciagnac?
  2. konkretna odpowiedz dzieki kolego
  3. Koledzy jak rozroznic silnik M47 od N47 gdy podniose maske,jezeli jest roznica wizualna to jakies zdjecia bylby rowniez jak najbardziej pozadane lub jakies poszczegolne charakterystyczne elementy dzieki ktorym moge sie zorientowac juz na pierwszy rzut oka jaki to M czy N.
  4. Dobrze ale ja kupie PO 2008 a jak dobrze bedzie to PO 2009r a silnik dokladnie 2.0D 130kw 177KM a czy M czy N to zalezy jak trafie wolalbym N, a z tego co widze pierwsze roczniki 2007 to golasy. Posumowujac N47 rozrzad; M47 turbo to najczestrze awarie zwiazane z seria silnika? w mojej opini lepiej wymienic raz rozrzad niz 2x turbine i odrazu po tym kombinacje z DPF a co i dzie za tym wstydz jak po rozpaleniu pieca weglowego ze swojego doswiadczenia widzialem juz model z zapieczonymi pierscieniami, dymialo gesto czarna sadza - po wymianie pierscieni ustapilo.
  5. Temat ogolme sie rozwinol zdania podzielone, wszystkie wypowiedzi potraktuje jako przestroge, jestem jeszcze na etapie poszukiwawczym co do modelu silnika to pewne, kwestia wyposarzenia jak dla mnie tez ma znaczenie, jak do tej pory temat rozrzadu byl dosyc mocno poruszony ale kwestie typu 2masa, skrzynia(manual - bo taka bedzie) turbina, wtryski bywaja tez wadliwe jak rozrzad? no i co jeszcze elektronika podkladowa, wskaznia zegarow... czy sa z tym problemy?
  6. Witam, przymierzam sie do zakupu 2-litrowki z 2008r i potrzebuje porad i opini przy zakupie QPty, na temat silnika, jego pracy czy exploatacji. Kraza pogloski o halasliwym lancuchu rozrzadu, problemach ze skrzynia czy dwumasa nie mowiac o turbinie, no i oczywiscie jakie sa realia w spalaniu te naprawde szczere.
  7. Ja rowniez mialem na mysli niemieckie autostrady, ale pomijacie najwazniejsza kwestie do 30k ciezko kupic dobra 3.0 a nawet jesli to chyba kazdy przyzna ze lepiej kupic bardziej wyposarzone 2.0 niz ubogiego golasa 3.0 z 2001 roku. Z tego co patrze orientacyjnie cenowo to tak sprawa wyglada na pierwszy rzut oka. Zobaczy sie w niemieczech nie wszystkie oferty sa na necie mozliwe ze trafi sie cos godnego uwagi, ale pozostaje w dalszym ciagu podatek itp bo wiem ze silniki typu 3L (powyzej 2L z tego co wiem) placi sie bebechy za kwity zeby przerejestrowac w kraju.
  8. jednoznacznie tego nie stwierdzam ze nie poszaleje ogolnie silnik diesla chyba nie lubi deptania po gazie do konca mam racje? do szalenstwa fakt nada sie 330d bardziej niz 320d ale nie w tym sek, mi jedynie chodzi o dynamiczna jazde dynamiczne przyspieszenie ze startu, a nie o pilowanie i topienie kapci, zmieniam auto ze wzgledu ze robie dystans 1500km 4x w roku i meczy mnie juz e36 potrzebuje konfortu/wygody jak bezpieczenstwa i oczywiscie malego spalania.
  9. koszt na sam zakup auta ustawilem na 30 000 bez kosztow rejestracji i ubezpieczenia, zdaje sobie sprawe o wkladzie finansowym zeby to jezdzilo na tyle za ile kupilem, sam jestem szczesliwym posiadaczem e36 po przejsciach i poczulem smak wizyty u mechanikow, ale sam fakt ze auto jakie by nie bylo zawsze trzeba dorzucic bo cos siada.
  10. Kwestia jest ze motor 3.0 jest bardziej oplacalny owszem ale na sam zakup 3.0 to musial bym wydac minimum 45 tys, a za ta cene moge spokojnie szukac juz w serii 5 e60 to sie mija z celem bo poluje na e46
  11. Zaczynaja sie konkrety bardzo przydatne :) wlasnie co do jednostki napedzajacej sie namyslem bardzo dlugo, benzyna wiadomo wiecej frajdy z jazdy i co najwazniejsze dzwiek silnika powalajacy w 6cio cylindrowkach, a diesel tak zwany kopciuch dla emerytow nie dla ludzi z ciezka noga, ale co na to powiem zdecydowanei zawarzyla tu cena paliw i jaka ta cena bedzie w przyszlosci dlatego spalanie diesla jest jak najbardziej przyszlosiowa.
  12. Widzialem oferty sprzedazy nawet 2006r e46 QP co rowniez mnie zaskoczylo, auto bedzie sprowadzane z niemiec w takiej cenie, wlasnie o takie konkrety pytalem bolek :) zapewne jest tego wiecej, w przypadku diesli malo wiem od zawsze jezdze bendzyna a co model nowesz to wiecej bajerow i problemow, ktos to kupi nie wiedzac co jest grane a pozniej jest meka i utopione pieniadze. Ktos jeszcze podzieli sie doswiadczeniem ?
  13. Duzo czytam na forum wlasnie o 330d i co drugi mowi ze skrzynia pada, ale 2.0 w wersi po liftowe 150km to jest wystrczajaco do jazdy jak dla mnie.
  14. Witam, chcę kupic e46 2.0 TD COUPE wersja po FL rocznik najstarysz jaki biore pod uwage to 2004, co do wyposarzenia kokpitu rowniez mam pytania co do systemow ASC,ESP, DSC, parktronic, czujnik czujnik deszczu/zmierzchu czy bixenon skretny no i tempomat, pomijajac radio z nawigacja, jak to sie ma do calosci i czy dostane takie wyposarze za 30 000 zl? ogolnie chodzi mi o opinie osob ktore eksploatuja taki silnik, na co uwarzac jak sie sprawuje czy cos regularnia nawala itd oczywiscie jakie sa rzeczywiste statyski spalania trasa/miasto w roznych sezonach, sam do konca nie jestem pewien co do zakupu diesla akutalnie mam e36 1.8 is w czystej benzynie i jestem zadowolony pomijajac fakt duzego spalania. Teraz mysle nad dieslem bo sa ekonomiczne no ale sa i wady diesli widac to zima najbardziej, Nie interesuja mnie slowa krytyki tylko powazna pomoc przy zakupie auta, moge liczyc na wasza pomoc ? Jest temat do tego: viewtopic.php?f=69&t=200081
  15. No wlasnie ... po probuje jeszcze i ewentuanie wtedy bede myslal nad nowa mozliwe ze sie sypla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.