Skocz do zawartości

jurasbreslau

Zarejestrowani
  • Postów

    669
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Był: Saab 9-5 V6 3.0T
    Było: E39 530d Touring 99r.
    Jest: E39 530dAT Individual 99r.
  • Lokalizacja
    Amsterdam<==>Wroclaw<==>Zduńska Wola
  • Zawód
    Malujemy Amsterdam :)

Osiągnięcia jurasbreslau

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Kolego do oceny konkretnych egzemplarzy mamy odpowiedni dzial :cool2:
  2. Ja robię w niedzielę niestety :mad2:
  3. Ja po prostu bede, przyjmijmy, ze bez auta :mrgreen:
  4. Jak nikt nie pilnuje to tak jest a potem czytasz opowiesci o autach, ktore juz dawno poszly :mad2:
  5. A co poszlo? 1. elus_WSH 2. Gedio 3. Pienio 4.Kubaa88 5. jurasbreslau
  6. Według mnie nie jest powiedziane, że musimy za każdym razem się spotykać wielką grupą, jak się zbierze z 8-10 osób to też jest ok. Jak nas będzie więcej to można się spotkać na strefie przemysłowej koło Nieuwegein (https://www.google.pl/maps/dir/De+Liesbosch,+Ravenswade+16,+3439+LD+Nieuwegein,+Holandia/52.0534912,5.1157169/@52.0531577,5.1150774,17z/data=!4m8!4m7!1m5!1m1!1s0x47c665dca490fc33:0x38bde65227a658ff!2m2!1d5.1172897!2d52.0543325!1m0?hl=en) tam miejsca wystarczy na dowolną ilość aut. Niedaleko jest jakieś centrum handlowe z tego co kojarzę to na kawę też można zawsze skoczyć ewentualnie. Tak jak mówiłem, mi niedziela pasuje, postaram się zerwać wcześniej, tylko mi to Volvo psuje całokształt :mrgreen:
  7. Ja może dam radę jak się z pracy jakoś urwę o rozsądnej godzinie. Ale przyjadę jak coś Volvo S40 :mrgreen: , bejca mi znowu posłuszeństwa odmówiła :mad2:
  8. Czyżby ADECO ? :P a zresztą co za różnica 500 prawie jak 5 er ;) tylko 2 x 0 dodali ;) Dokładnie, Adecco :mrgreen: Ty też u nas pracujesz? Mnie na koordynatora przyjęli miesiąc temu :norty: Dwa zera w gratisie ale silnika to 1/3 tylko i napęd nie z tej strony co trzeba :cry2:
  9. Witaj w klubie, ja od niedawna też mam nową pracę :D Ze spotkaniem, u mnie ciężko chwilowo, bo padła mi pompka przelewowa w baku i auto zalega pod robotą a ja czekam na części :mad2: A białym Fiatem 500 :8) raczej nie podjadę na zloty BMW :mrgreen:
  10. Na pusto to może. Jak lecę do PL albo z powrotem to mniej więcej całą drogę 160-180 no i mniej jak 8,5l to się nie da przy takich prędkościach nawet jak jedziesz tylko we dwie osoby i z większym bagażem. Przy prędkościach rzędu 200-240km/h to pokazuje między 12 a 14l :twisted: W mieście dycha, inaczej nie chce być. Natomiast faktycznie jak się kompa wyzeruje przy prędkości 80km/h (dozwolone w NL na normalnych drogach)i jedzie się tak na tempomacie, to na odcinku ok 70km pokazało mi 4,7l :8) 100km/h na tempomacie (Amsterdam - Haga, ok 80km autostradą) 6l, nie więcej.
  11. Ta niedziele mam wolna wiec jakoś można się ustawić :D
  12. Hej. Ja 31 idę na festiwal w Amsterdamie, mam już bilety od dłuższego czasu, tak że odpadam. Chyba, że znajdziecie jeszcze bilety na TikTak New Year Event w Heineken Music Hall :D Święta w tym roku niestety musiałem przepracować :mad2: , chociaż w Sylwestra dali wolne a 1go znowu do roboty, szczęśliwie na nockę :mad2:
  13. Nie da się. Zdjęcie kierownicy akurat jest najmniej problematyczne przy tej operacji. Odkrecasz śrubki mocujące poduche, rozpinasz kabelki i odkrecasz samą kierownicę. Lift elektryki nie szedł w parze z liftem ogólnym. Z którego miesiąca masz auto?
  14. Rozumiem ze masz na myśli manetke. W takim wypadku musisz odkręcić kierownicę (po uprzednim rozlaczeniu prądu, żeby poducha nie strzeliła przypadkiem :mrgreen:), następnie musisz rozkręcić plastik odsłaniając kolumnę kierowniczą (2 śrubki - jedna z dołu, druga z gory). Oczom Twoim ukaże się taki widok (jesli masz auto po lifcie elektryki, jeśli nie to i tak skumasz co i jak) : http://s25.postimg.org/puaaeztj3/DSC_0144.jpg Odkrecasz 4 widoczne śruby aby ściągnąć taśmę i potem musisz zdemontować manetke (malutkie śrubki) , ale ostrożnie żeby niczego nie połamać. Jeśli masz elektrycznie regulowana kolumnę kierowniczą uważaj na manetke jej egulacji - łatwo może wypaść przy demontażu innej (mi się rozpadła przy wyciaganiu tej od kierunków na szczęście poskladalem). Myślę, że jak będziesz rozkręcać to wszystko to łatwo polapiesz co i jak zdemontować, e39 jest na szczęście dość intuicyjne jeśli chodzi o montaż. Potem złożyć do kupy wszystko i działa :cool2:
  15. A od nowego roku nie znoszą przypadkiem tej opłaty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.