mgdz
Zarejestrowani-
Postów
190 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
była : E91 320d
jest: E39 m52 b28 sedan- ; f31 318d sport line ; e53 m62TUb44
Osiągnięcia mgdz
Współpracownik (7/14)
0
Reputacja
-
Na tym filmiku który podesłałem wyżej gość robi to w 10 mi -Przynajmniej tak pisze .Co prawda nie jest to e53 tylko e38 ale silniki te same (pomijając vanosy) Tak że może uda się bez rozbierania kolektora??
-
No tego separatora to już chyba nie ma szans wymienić bez rozbierania połowy silnika? Z tego co wiem to jest gdzieś za rozrządem, czy może się mylę? Jak robili rozrząd to mieli posprawdzać czy wszystko jest ok. Olej wyciekał z pod pokryw zaworowych powiedzieli że cewki były całe mokre od niego .Zostało to ogarniete ,cewki zostały stare ale dostałem informację że mogą długo nie pociągnąc. Martwi mnie ta odma bo jeśli to jest to co mi wrzuciłeś to dostęp do tego raczej słaby ,myslałem że chodzi o tą przy kolektorze jak na wrzuconym filmiku
-
ale co masz na mysli mówiąc że można?
-
A jak to się ma do e53 przed liftem gdzie jest stały napęd? też musi być taka precyzja jeśli chodzi o producentów i rodzaj bieżnika?
-
Dzięki za sugestie .Masz na myśli odmę tą z tyłu po lewej stronie za kolektorem ? Pokazaną na tym filmiku ? http://bityl.pl/QKE0t Wymieniałem niedawno rozrząd .Tam za nim też jest jakaś odma olejowa której nikt mi nie ruszał .(może i szkoda) Mam nadzieję że to nie ta bo koszty rozbierania były duże.
-
Witam jak w temacie.Może ktoś podpowiedzieć przyczynę? Po odpaleniu na zimnym silniku auto chodzi równo .Po rozgrzaniu silnika zaczyna się delikatne falowanie obrotów na bieg jałowym. Falowanie występuje tylko po właczeniu skrzyni biegów na P- postój . Po przełaczeniu na D-drive jak auto stoi -trzymam nogę na hamulcu falowanie ustaje :?: Nie wiem czy to ma związek ale na zimnym silniku autko prawie nie kopci z rur -dymek jest prawie niewidoczny ale po rozgrzaniu wydaje się że jest go zdecydowanie za dużo- kolor spalin normalny biało-szary. Płynu nie ubywa.Ma ktoś jakieś sugestie?
-
Tam jest jeden pływak czy 2? Bo chyba zbiornik jest podzielony?
-
Witam od jakiegoś czasu obserwuję dziwne zachowania wskaznika paliwa .Gdy auto jest zatankowane tak o 3/4 lub więcej wskaznik działa wydaje się prawidłowo wraz z z "wędrowaniem wskazówk paliwa w lewo zmniejsza się zasięg w km. Otóż wczoraj wysiadłem z auta jak wskazówka pokazywała zawartośc baku około 1/4 .Dzisiaj wsiadam do auta wskazówka pokazuje prawie pól baku i dużo większy zasięg .NIe tankowałem paliwa rzecz jasna. I tak zauważyłem że po zatankowaniui wyjeżdzeniu paliwa do ok połowy baku lub mniej zaczynają się takie dziwne historie . Jadę autem wskazówka nie poakazuje ubywania paliwa i zasięg pozostaje ten sam .I tak naprawdę nie wiem ile mam jeszcze w baku paliwa i ile jeszcze mogę przejechać ,czy może za chwilę stanę .Czy ktoś miał podobny przypadek? To jest okropnie frustrujące :duh:
-
No teraz wiem co poeta miał na myśli :) U mnie pasowały zwykłe płaskie osłony gumowe .
-
No to musiałeś zrobić podobną robotę jak jak z bi-ledem :D , bo przegwintowanie miało podobny cel czyli osadzenie soczewki tak żeby nie było przerwy -dziury między szkłem a maskownicą. Tyle tylko że przy evox chyba pasuje idealnie rozstaw otworów montażowych i nie potrzeba adapterów. Ten Sinolyn też wydaje się być ok ..Evoxy Morimoto kosztują coś ok 130$ .Nie mam wiedzy czy za tą ceną idzie jakość ,i nie wiem czy warto dopłacić :think: . Napisz jak ci się te evoxy sprawują , ps :Co miałeś na myśli mówiąc o osłonach przeciwkurzowych?
-
Tu masz link do paru zdjęć. Niestety nie nastawiałem się do robienia tutorialu. Po krótce wyglądało to tak .Z odbłyśnika została wymontowana stara soczewka halogenowa hella ,była ona mocowana na 4 długich śrubach .Na te śuby po przegwintowaniu został nałożony nowy projektor bi-led Ronan (taki akurat kupiłem) 2 śruby pasowały a kolejne 2 trzeba było połączyć z projektorem na adapterki. W lustrze odbłyśnika tam gdzie była żarówka od świateł długich została zamontowana soczewka dalekosiężna morimoto .Powiększyłem tylko lekko otwór montażowy .Wybór padł na nią ponieważ jest jedyną którą znalazłem w necie a która pasowała wielkością .Jednocześnie jest b dobra jakościowo. Montowanie dwóch biledów do jednego klosza ? Rozważałem taką możliwośc. Ale po pierwsze primo Bi led jest za duży ponieważ odbłyśnik do świateł długich jest dużo płytszy niż ta strona od świateł krótkich i nie zamkniesz klosza .A po drugie primo bi led jest cięższy od soczewki Morimoto i nie wiem czy odbłyśnik nie byłby za bardzo obiązony bo całość trochę waży .A poza tym sam oceń jak to świeci:) https://photos.app.goo.gl/7SSKvCqzKKH5i3rP7 ps. Co do kabli trzeba tylko połączyć jeden kabelek od otwierania przysłony razem ze światłami długimi .Konektorki dostępne są na portalu aukcyjnym tak samo jak gumowa osłona zamykająca reflektor od tyłu. Nie mam błedów spalonej żarówki ,Ringów nie ruszałem zmieniłem tylko ich zasilanie na żarówkę ledową -świecą teraz na biało i dużo jaśniej W tej chwili przymierzam się do zoperowania świateł mojego drugiego pacjenta x5 e53 .Nie wiem jeszcze tylko czy zrobię podobnie czyli bi-led Ronan czy może wsadzę mu Evox-R 2.0 bi xenon .Ten drugi pasuje idealnie p&p w miejsce hella e55 które mam w aucie . W e39 miałem zwykłe halogeny to dylematu nie było w x5 mam xenony tak że sprawa do rozważenia .Może ktoś ma jakąś wiedzę czy te evoxy-R 2.0 róznią się od siebie jakością?..Bo widzę że Morimoto też je robi ale są droższe niż u konkurencji :)
-
Będę miał trochę czasu to wrzucę parę fotek .Na razie opiszę co wymodziłem u siebie .Lampy poliftowe zwykłe halogenowe do e39 były niestety na twardym kleju ,Rozklejanie to jakaś masakra .Jedna lampa spalona w piekarniku -klej nie puścił:) Kupiłem drugą i ...dałem rozkleić do firmy -resztę zrobiłem już sam :cool2: . A mianowicie .W miejsce soczewki hellae55 przyszły bi-ledy Ronan 3" .Było trochę przeróbek bo nie pasowały p&p .Przegwintowywanie śrub montażowych z oryginalnych odbłyśników, dokładanie adapterów etc.. Na tym etapie prawie wszystkie firmy kończą przeróbki .Polerują klosze czyszczą potem nowy miękki klej butylowy i do klienta za 2k od sztuki. Ja postanowiłem pójść krok dalej .W reflektor światła długiego wrzuciłem soczewkę dalekosiężną Morimoto. Całość wnetrza lampy zmatowana w epoksyd i czarny mat. Efekt wizualny jak i w postaci efektu świecenia WOW :shock: Czyli reasumując Mam teraz 2x światło mijania led oraz4 x światła drogowe led . Potęga żwiatła naprawdę.Jazda w nocy to bajka :lol: Teraz koszty .Soczewki Ronan z olx komplet ok 500zł , Morimoto komplet z wysyłką ok 700zł.Klej butylowy do ponownego złożenia lampy 50zł .Rozklejanie w firmie 300zł. Wtyczki chyba ok 30zł Czyli całość ok 1600zł plus moja praca. Za ten projekt co mam zapłaciłbym w firmie ok 4k ..Jak mówię znajdę czas to wrzucę to do galerii zarówno prace z montażu jak i efekt końcowy .No i satysfakcja bezcenna:)) ps: Ceny spalonej lampy w piekarniku nie uwzględniłem :mrgreen:
-
ok :) poszło na priv
-
Bardzo dziękuję za wszystkie porady. Mam naprawdę dobrego speca od gazu i wiem że to ogarnie. Powiem szczerze że ten pomysł z umieszczeniem sprężarki we wnęce nadkola przyszedł zupełnie spontanicznie chociaż nie miałem pewnośći że się zmieści .Nie mam jej zresztą i teraz :lol: - bo auto w domu a ja w trasie innym pojazdem .Ale skoro i wam przyszedł do głowy ten pomysł wcześniej to znaczy że się zmieści :mrgreen: Kolego Skimir byłaby szansa na jakieś foty z Twojego montażu butli ? Bardzo by to pomogło w podjęciu pewnych decyzji montażowych. :cool2: