Skocz do zawartości

gustuff

Zarejestrowani
  • Postów

    290
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530d
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia gustuff

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Gniazdo amortyzatora 31 30 6 852 212 2 sztuki, kupię tylko nowe
  2. Ciekawy patent. Dzięki za informację
  3. Możesz podać więcej info? Może jakieś zdjęcia? Nie wiem czym są te podkładki pod procesor.
  4. Witam, Niestety dekodery z podwieszanego wątku przestały poprawnie działać. W jednym udalo mi się sprawdzić wyposażenie, ale zalezy mi na danych technicznych. Czy mogę poprosić o rozkodowanie? C0788 Dzięki
  5. Czesc, podmuch z nawiewow w czasie gdy auto jest zamkniete i zostanie uruchomione ogrzewanie postojowe lub przewietrzanie powoduje wzbudzanie sie niefabrycznego alarmu. Ma ktos jakis pomysl w jaki sposob dezaktywowac czujnik ultradzwiekowe tylko gdy uruchomione jest Webasto?
  6. Ile zapłaciłeś? Może przez te problemy z turbo skład mieszkanki był nieprawidłowy i produkował za dużo sadzy i przytkało filtr? To nie ma żadnego związku z E60. Tak ma każde BMW :wink:
  7. I jak tam na polu walki?
  8. Nie da się tak wyjąć. Kombinowałem, zapierałem, że mało się nie ze... :shock: ale nic to nie dało. Psikane preparatem też było.
  9. No to lipa. Caly czas jest problem z moca czy tylko po rozgrzaniu? Moze wtedy probuje sie DPF wypalac. Sprawdzales na komputerze cisnienia? Probowales wymusic wypalenie? Powodzenia w dalszej walce. :mad2:
  10. W sumie to chodzi o dostęp do wtyczek, żeby je wyciągnąć, bo siedzą bardzo mocno w gniazdach, więc najlepsza możliwość na skierowanie siły w dół jest właśnie od spodu auta. Dostęp do śrub jest "bezproblemowy" od góry.
  11. Tak jak w pierwszym poscie: pytanie dotyczy dostepu do sterownika od spodu auta
  12. Sprawdzałeś wartości korekcji wtrysków przed i po naprawą?
  13. Dzięki wielkie, u mnie wygląda to podobnie po podwójnym wypaleniu. W zasadzie wartości są OK, ale dziad zbyt często się próbuje wypalać (nawet jest błąd w DDE). Nie wiem o co chodzi - jeżdżę cały czas po autostradzie. Są jakieś sprawdzone metody chemicznego czyszczenia DPF'a? Wie ktoś na jakiej zasadzie działa czujnik ciśnienia? Czy kabel od niego może być lutowany?
  14. I jak? Nikt nic nie wie? :cry:
  15. Poniżej mój wynik. Jakieś sugestie? http://aukcje.vipserv.org/przeplywomierz/airmass_test_1.bmp http://aukcje.vipserv.org/przeplywomierz/airmass_test_2.bmp http://aukcje.vipserv.org/przeplywomierz/airmass_test_3.bmp http://aukcje.vipserv.org/przeplywomierz/airmass_test_4.bmp I jak tam sprawa? Dasz radę podesłać screeny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.