Skocz do zawartości

Kasprzyk19

Zarejestrowani
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kasprzyk19

  • Urodziny 02.01.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 325i automat

Osiągnięcia Kasprzyk19

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Uszkodzony modul konfortu przestawił przekaźnik na płytce od bezpieczników i nie puszczał prądu na radio.
  2. wyciągnąłem radio wysłałem do naprawy i okazało się że radio jest sprawne. Sprawdzałem napięcie na przewodach (brązowy - czerwono zółty) po włączonym zapłonie i nic się nie pojawia. Masa Jest, przejście z bezpiecznika F31 do radia też jest. Tylko nie ma wogóle prądu na bezpieczniku. Wyjełem całą płytkę z bezpiecznikami żeby zobaczyć o co tam chodzi i już sam nie wiem. Poniżej przesyłam Foty. Z kąd powinno iść napięcie na tyn bezpieczniku???? wejscie do tego bezpiecznika w ogóle się nie styka z płytką po której idzie napięcie https://zapodaj.net/4efcf3fa6482f.jpg.html https://zapodaj.net/47d6fa4937011.jpg.html
  3. Nr vin AG96689. To jak to sprawdzić czy problem lerzy po stronie radia czy instalacji?? Najlepiej by było podmienić radio ale nie mam drugiego
  4. Mam u siebie navi bussnes. Wyjąłem radyjko na wierzch i jak dobrze patrzę na pinie 12 i 15 powinno być napięcie po włączeniu zapłonu tak ??( kabel gruby brązowy i czerwono żółty) a u mnie nic nie pokazuje .
  5. wiecie może czy moduł konfortu odpowiedzialny jest za radio, wyświetlacz , nagłośnienie??
  6. https://images83.fotosik.pl/1106/e6d3bb93014b76a7med.jpg https://images83.fotosik.pl/1106/c8e6960c7e56c6bbmed.jpg
  7. Witam Mam kolejny problem z moja Bmw. Mianowicie ostatnio na trasie padł mi moduł konfortu, a w drodze powrotnej zgasło mi radio. Moduł konforu wymieniony. Ale radio (idrive) nie działa w dalszym ciągu co powinienem jeszcze sprawdzić?? Ewentualnie które jeszcze bezpieczniki odpowiedzialne są za radio. W dalszym ciągu jeszcze na wyswietlaczu (liczniku) zapala mi się dziwna kontrolka żółta z oknem. Pojawia się i znika co chwile. Skanowałem unoś auto w jbbf wyskakuje jakieś dziewny blada zaraz wrzucę pinskrena. Co powinienem posprawdzać ??
  8. Miałem takie objawy ze czasami na biegu jałowym szarpnął i potrafił zgasnąć. Nie równo pracował na zimnym silniki. Wyrzucał różne błędy, przyplywki, vanosa ,czujnika położenia wału i różne takie. Po wymianie wszystko się unormowalo. A ja wymieniałem wszystko po kolei a bledy nie znikały. Ale nie minol miesiąc i nie mogę odpalić auta:p :/
  9. Dodam jeszcze ze przy każdej kolejnej nie udanej próbkę odpalenia nie wyskakuje żaden błąd
  10. https://images83.fotosik.pl/934/b606ff768ae1fc0bmed.jpg
  11. Witam mam kolejny problem z moim autem auto kręci ale nie chce odpalić sprawdzałem iskrę na dwuch pierwszych cylindrach wszystko jest ok paliwo w listwie tez jest. Macie może pomysł co może być nie tak. Podłączyłem komp wykasowałem błędy myślałem ze pomoże a tu nic, próbowałem również klemę ściągnąć na jakis czas również nic nie pomaga. Auto mam w automacie. Macie może pomysł jak odpalić auto. Ponizej wrzucę historie ostatnich błędów
  12. Problem rozwiązany wina leżała w odmie, była nieszczelna i łapał lewe powietrza
  13. mogłby mi ktoś przetłumaczyć ten bład przepływki 2D0F Luftmassenmesser, signal Kurzschluss nach Minus oder Leitungsunterbrechung
  14. dziekuje za szybką odpowiedz, też podejrzewam ten silniczek valvatronika. Pamiętam że czytałem dużo o silnikach z valvatronikiem to przeważnie wszyscy pisali że przy 150 tyś będzie trzeba wymienić silniczek, a ja u siebie jeszcze nic z nim nie robiłem Jutro jak znade chwile to wykręce go. Przez INPE nie ma możliwości go jakoś sprawdzić??
  15. Witam Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem. Na biegu jałowym potrafi dosyć mocna szarpnąć i czasami zgasnąć. Jeździ normalnie. INPA wywalała mi nasępujące błedy: - czujnik położenia wałka - wymieniałem na nowy simensa - przepływka - chyba już ze dwie próbowałem i dalej to samo - problem z valvatronikiem I teraz nie wiem czy czasami problem nie leży w valvatoniku?? macie jakiś pomysł?? co można by było jeszcze sprawdzić. Mam INPe , co mógłbym sprawdzić jakie parametry Autem zrobiłem już ze 100 tyś i nigdy nie miałem z nim problemu naprawy ograniczały się tylko do wymiany świec, cewek, oleju, filtrów. Obecny przebieg 199 tyś Z góry dziękuje za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.