Skocz do zawartości

bunia328i

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 328i 1998

Osiągnięcia bunia328i

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. bunia328i

    samopoziomowanie

    no dobrze więc żeby dołożyć to samo poziomowanie to co będę potrzebował? Na pewno czujniki na wahacze, wiązkę do podłączenia czujników, moduł świateł do ksenonu i tyle? Czy będę potrzebował coś jeszcze?
  2. bunia328i

    samopoziomowanie

    więc tak. Poszukałem trochę, bo niewiele w ten temat się wcześniej zagłębiałem i wychodzi na to, że wspominana wcześniej przeze mnie "skrzyneczka" :oops: , to moduł lcm III np ten:http://allegro.pl/modul-komputer-komfortu-swiatel-lcm-iii-bmw-e46-i3740799148.html Moduły lcm III mają nr 8386209 lub 8386208 Moja e46 jest z 99r, tak więc chyba będę potrzebował moduł lcm, ten z pojedynczym pokrętłem od podświetlenia zegarów, bo lcm III występowały w młodszych rocznikach? Patrzyłem na OEM wpisując nr części, lecz nie mogłem znaleźć, gdzie one były stosowane. Proszę o pomoc w dobraniu odpowiedniego modułu i przepraszam za całe zamieszanie. Pozdrawiam
  3. bunia328i

    samopoziomowanie

    z linku, który przysłałeś będę potrzebował moduł do ksenonu z czujnikiem deszczu ale szukając właśni tego modułu znalazłem tę "skrzyneczkę" np. ta: http://allegro.pl/modul-komputer-komfortu-swiatel-lcm-iii-bmw-e46-i3740799148.html Będzie mi to potrzebne?
  4. bunia328i

    samopoziomowanie

    po przegrzebaniu allegro w poszukiwaniu potrzebnych elementów zrodziło się kolejne pytanie dotyczące modułu świateł. Otóż jedni jako moduł sprzedają włącznik z pojedynczym pokrętłem do regulacji natężenia podświetlenia zegarów, inni natomiast taką skrzyneczkę do której podłącza się trzy wiązki kabli. Czy, aby poziomowanie działało poprawnie wystarczy wymienić ten włącznik, dołożyć czujniki na wahacze i połączyć wszystko odpowiednią wiązką i jak wspomniał kolega wyżej zaprogramować czy będę musiał jeszcze wymienić tę skrzyneczkę? Może ktoś już przerabiał taki temat? Pozdrawiam
  5. bunia328i

    samopoziomowanie

    A możesz mi podpowiedzieć jak to zrobić? Da radę to zrobić w jakimś serwisie samochodowym, który posiada oprogramowanie do tego modelu? Czy jest to trochę bardziej skomplikowany temat?
  6. bunia328i

    samopoziomowanie

    Witam, mam pytanie odnośnie samo poziomowania ksenonów. Mam zamontowane ksenony, są spryskiwacze, które działają tak jak powinny (spryskują chyba co 3 mycie szyby), jednak mam moduł świateł z ręczną regulacją, a na wahaczach nie ma zamontowanych czujników. Tak już auto kupiłem i jednak przeszkadza to, że nie ma automatycznego samo poziomowania. I tu mam pytanie. W jaki sposób ów samo poziomowanie dołożyć? Czy jeżeli kupię te czujniki na wahacze, moduł świateł od ksenonów i wiązkę, aby połączyć te czujniki z modułem, to samo poziomowanie będzie działać? Czy jest to bardziej skomplikowana sprawa? Pozdrawiam
  7. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    jest to sprzęgło hydrokinetyczne. W automacie nie ma dwumasy tylko właśnie konwerter. Objawami jego zużycia u mnie było właśnie falowanie obrotów po rozgrzaniu silnika i towarzyszący zafalowaniu dźwięk jakby zgrzytnięcia
  8. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    Witam po długiej przerwie. Problem rozwiązany. Za całe zamieszanie był odpowiedzialny konwerter. Po wymianie konwertera auto chodzi jak powinno. Może się to komuś przyda. Pozdrawiam
  9. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    Dzisiaj sprawdziłem cały dolot i jest szczelny więc odpada kwestia lewego powietrza. Czy ktoś wie jak się zakończyła sprawa Hoodego? Bo mnie dręczy ten sam problem
  10. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    Kurczę sam już nie wiem gdzie szukać. Przejrzałem gumy od filtra do przepustnicy i wszystkie są szczelne. Wymieniałem odmę bo myślałem że to jest przyczyna tego zamieszania i też jest tam wszystko szczelne a problem nadal pozostał. Gdzie jeszcze może zasysać lewe powietrze? Nie chce mi się wierzyć że zasysa spod uszczelki pod kolektorem bo nic tam nie grzebałem a samo z siebie raczej nic się tam nie powinno rozszczelnić
  11. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    sprawdziłem i za każdym razem jest kilka tych samych błędów. P0161 coś z grzaniem sondy lambda, P0170 coś z mieszanką paliwa, P1188 to również coś z mieszanką, do tego wypadanie zapłonu na różnych cylindrach. raz na 2, raz na 4 czy 5, wyskakuje jeszcze błąd aktywacji przekaźnika pompy paliwa. Błędy można bez problemu wykasować jednak po chwili znów wywala błąd P0161, a następnie te kolejne. Czy to może być przyczyną falowania obrotów i tego dziwnego dźwięku, który temu zawahaniu towarzyszy? I o którą sondę chodzi? Jak sprawdzić która jest uwalona?
  12. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    dodam że falowanie zaczyna się dopiero po rozgrzaniu silnika. Jeżeli wskazówka temp jest na niebieskim polu auto chodzi jak trzeba
  13. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    ten dźwięk nie jest typowym chrobotaniem, a raczej buczeniem. Ciężko to określić. Dobywa się gdzieś z tyłu auta. Być może pochodzi z wydechu i tak się niesie. Jeśli ktoś się spotkał z takim przypadkiem będę wdzięczny za każdą wskazówkę
  14. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    A w twoim przypadku falowaniu też towarzyszył dziwny odgłos jakby chrobotania gdzieś z tyłu jakby w dyfrze? Bo u mnie w momencie wahnięcia obrotami właśnie taki dziwny dźwięk się pojawia
  15. bunia328i

    328i Bład Za uboga dawka

    Witam mam pytanie i jak z twoim problemem? Opanowałeś to falowanie? Pytam bo mam ten sam problem i nie mogę sobie z tym poradzić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.