Skocz do zawartości

Shockwave

Zarejestrowani
  • Postów

    184
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW x5 E70 2007r 3.0d 235km
    BMW 330xd E46 2005r 3.0d 204km

Osiągnięcia Shockwave

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Ja polecam X5 3.0d Mam od 6 lat. Nie narzekam. Poza wtryskami nic takiego się nie działo. (przebieg 265k km.) też mam chip ale na 270Km i 600 Niutków zrobiony przez GCS Tuning jakieś 3 lata temu - 0 problemów z tego tytułu.
  2. Ja mam obecnie 265tys. Samochód od 6 lat w moich rękach (od 75k nalotu) serwisowany regularnie oleje na czas itp. Autko z 2007r 3.0d Do tej pory z grubszych rzeczy wymieniłem wtryski(teraz wymieniam całe 6), wycięty DPF, regeneracja alternatora i w zasadzie poza jakimiś drobnostkami tyle... DPF być może wyciąłem niesłusznie bo zrobiłem to chwile przez wtryskami a mogło być tak że wtryski puszczały i zalewało DPF i w zasadzie tyle... - spostrzeżenie be DPF jest takie ,że pali ponad litre mniej na 100km.Chip zrobiony przy 170kkm na bezpieczne 270KMi coś około 600niuta. Auto doposażyłem prawie na maxa włącznie z el.wysuwanym hakiem i el.klapą. zmiana lamp na Poliftowe, CCC na CIC i jeszcze masa innych rzeczy i nie narzekam. też wystawiłem teraz na sprzedaż ale zrobię jeszcze rozrząd i zostawiam. Co jeszcze mi może paść ? Turbo ? to 1000zł i spokój mam nadzieje na długo. W zawieszeniu od nowości nie grzebane - bo nie ma potrzeby. Jeśli przebieg jest prawdziwy to tez 300tyś naprawdę nie jest powodem do obaw. 56tyś zł. to bardzo dobra cena.
  3. Witam. Potrzebuję kompletny rozrząd z wszystkimi zebatkami,napinaczami i co tam się jeszcze wymienia do X5 E70 z 2007r 3.0d 235KM Biorę pod uwagę firmę IWIS ( fabryczny montaż ?) Na inne firmy też jestem otwarty
  4. Wypowiadałem się w tym temacie na stronie 2 w 2014r przy przebiegu 140.000km X5 E70 3.0d 235KM. Martwiłem się wtedy przy ówczesnym przebiegu a teraz martwię się jeszcze bardziej :) Na chwilę obecną na budziku 266tyś km i jak się zastanawiałem przy 140k km tak i zastanawiam się teraz przy 266k km. Latam na Motulu 5w30 zmienianym co 10.000km, Na tą chwilę wywaliłem DPF i wymieniłem wszystkie wtryski z poważniejszych napraw. Wystawiłem autko na sprzedaż bo chciałem uciec d wymiany rozrządu ale chyba je zostawię jak go już zmienię. Jakiej firmy rozrząd polecacie i czy jakiś sprawdzony warsztat w małopolsce ?
  5. Ja z tym ,żyję nadal :) Przyzwyczailem się i nie zwracam na to uwagi ;) komuś coś się udało zdiagnozować ?
  6. Shockwave

    BMW E46 z X czy bez ?

    przecierz nikt tu nie pisał że rwd jest złe. ale na śliskie ,strome podjazdy to najgorszy wybór (chyba ze silnik z tyłu) Przeciętnemu userowi w zupelnosci wystarcza, ale w górach i na śliskim się nie sprawdza. ja sam po 4x4 wolę RWD niż FWD i skręt jest zazwyczaj większy przy Rwd
  7. Shockwave

    BMW E46 z X czy bez ?

    mam 330xd i nie zamieniłbym go na żadne FWd czy RWD. oprócz tego mam też E70 oczywiście też 4x4 .Mieszkam co prawda w górach i w zimie FWD i RWD staje kilometr od domu i ostatni kilometr pokonuje pieszo:) Wcześniej mialem Lexusa is 250 z RWD i.... tez nie parkowałem pod domem :) Jak chcesz adrenaliny polecam skok ze spadochronem lub Bungee.. Szukając jej w ostrym zakręcie z butem w podłodze pomyśl ,że jak CI nie wyjdzie to możesz "ściągnąć" z tego świata kogoś niewinnego nie wspominając o sobie ( choć jak zrobisz krzywdę sobie to pół biedy bo w końcu szukałeś adrenaliny) Poza tym ani 330d ani 330i nie jest driftowozem i nie nadaje się do szukania adrenaliny. Mozesz mieć jej namiastkę jak stracisz panowanie nad nie do końca wyczutym wozem. Co do spalania w 330xd to jest ono na poziomie 7,5l i mam je stale (manual) obliczam je dzileląc zatankowane pod korek litry przez pokonane kilometry a nie wg żadnych wskazań. Wiadomo Diesel spala teoretycznie mniej ale nie zawsze bo na krótkich odcinkach gdzie nawet się nie zagrzeje wypije więcej niż benzyna z tą samą pojemnościa.
  8. Ja wymieniałem same z przodu (dorwałem w ori kolorze) ale już fabrycznie były podgrzewane. CO do kanapy na pewno potrzebujesz wiązki która wydaje mi się powinna iśc od panelu tylnego. jak spotkasz kogoś kto rozbiera X-y to Ci ją za grosze opchnie. samo przełożenie , dołożenie paru kabelków i zakodowanie dla speców co robią BMW to pikuś. Ogarnie CI to każdy kto koduje i robi drobne naprawy BMW. Nie wiem jak z wentylacją bo nie miałem styczności. Elektryka zagłówka,pamięć i cała reszta elektryki znajduje się w fotelu i wszystko będzie działać. Greg uzupełnij profil skąd jesteś , być może ktoś CI poleci speca sprawdzonego w okolicy.
  9. Odkopuję swój wątek o ironio, Ta supraśna kamera cofania w końcu mi padła na amen , wyświetla same zakłócenia (coś jak telewizor bez podłączonej anteny jak jeszcze obraz nie był cyfrowy) czy są jakieś sprawdzone zamienniki bądź najlepiej ori kamera tylko "poprawiona" czyli HD ? zastanawiam się co mogło się stać bo obraz jakiś tam jest tzn że jest sygnał bo przełącza się na widok z kamerki po wbiciu R , czy padnięta będzie sama kamerka czy coś w instalacji ?
  10. Ostatnio pojawił się u mnie nowy problem... po tym jak wymieniałem skrzynię biegów oraz mieszki od przegubów bo były spękane a z jednego ostro nawet smar wylazł... zauważyłem coś nietypowego a mianowicie: Jak mocniej wcisnę gaz np przy 1500-1800obr i uto zaczyna przyspieszać ładnie ciągnie do 2000obr i tu na 4,5,6 biegu w okolicy równych 2k rpm na pół sekundy trzęsie całą budą! jest to takie uczucie jak przy dojeżdzaniu w niektórych miejscach do pasów dla pieszych (stosowane przy szkołach w celu zwolnienia/obudzenia kierowcy) Albo jakby się najechało na tą białą linię oznaczającą krawędź jezdni. Służy to chyba obudzeniu kierowcy... Albo taka sytuacja. Jadę sobie na 6 biegu 2500rpm 130km/h autostrada. nagle odpuszczam gaz autko schodzi poniżej 2000rpm (załóżmy na 1700) po czym wciskam gaz ponownie aby sie znów rozpędzić i jak obrotomierz wskazuje ok 2k rpm zatrzęsie i ciągnie dalej... ( nie zauważyłem aby przestało ciągnąć) i dzieje sie tak tylko jak mocniej wcisnę gaz, przy delikatnym jego "muskaniu" przy przekraczaniu 2k rpm nic sie nie dzieje(nie zatrzęsie). Ta sama zasada tyczy sie biegu 4,5,6 na niższych nie udało mi się tego wyłapać... Jakies pomysły ?
  11. z rozruchem raczej nie ma problemów :D nie mam AGM... ale mój fabryczny tez nie był AGM. Napinacz paska ... alternatora ? może... nie jestem mechanikiem, nie znam się...
  12. Pisze bo nie znalazłem odpowiedzi w necie. jak pewnie wszyscy posiadacze x5 E70 zauważyli nasze X5 bardzo lubią "pić" prąd, a że zbliża się zima pojawił sie u mnie problem z akumulatorem. Ale od początku Wymieniłem fabryczny aku w zeszłym roku (auto mam z 2007) na Boscha silvera 100ah... Zaadoptowany mam na 110ah bo nie da się na 100(sick!!) teoretycznie powinien byc przeładowywany...(chyba lepsze z dwojga złego niż niedoładowany?) Po 2 dniach bez odpalania rozrusznik ledwo kręcił aku ma 2lata.. Do rzeczy. w zeszłym roku jak zmieniałem aku i odpiąłem fabryczne to auto po zmianie już nie odpaliło (zgubiło pracę silnika) tak powiedzał dziqusek jak zdalnie mi naprawiał auto. Teraz chciałem doładować aku a że nie chcę go wyciągac to podpiąłem pod maską z przodu. Czy tak może być ,czy tez muszę podpiąć "krokodylki" pod klemy aku ? ? Prostownik po włączeniu pokazał 12A. więc takim napięciem go ładowałem, po chwili spado do jakichś 1-2A i tak jest cały czas. Mój prostownik to AGRI50
  13. Odkopuję Archaiczny wątek , ale ma tylko 3 posty może ożyje. Czy ktoś instalował fabryczny alarm ? co jest do tego potrzebne ? P.S Nie zakladam nowego wątku bo nazwał bym go identycznie...
  14. Kurde , udał się :) terazm mam pytanie o to jak zAngielszczyć Inpę ?:) i czy w E46 są jeszcze jakies opcje godne włączenia ?
  15. Dzięki DIN - wyczerpałeś moje pytanie w 100% ale pojawilo sie nowe... Ja nie chce miec mozliwosci kodowania wszystkich modeli wystarcza mi E70 i E46 bo takie mam auta. Sciagnalem wszystko jak podane w instrukcji na 1 stronie. pliki daten i pozostale z chomika tez wg. instrukcji. znalazlem opis jak dokodowac mruganie kierunkami przy otwieraniu/zamykaniu. sciaglem wszystlie profile itd jak to opisane na str. 1 zobaczymy czy się uda :) NIE UDA PO wcisnieciu ALSZ (pkt 6) mam to co na screenie OPIS 1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert 2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile - expertmode - OK następnie File- Edit prifl - hasło: repxet - ok wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli : individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW - ok conistance check = sprawdza czy wszystko klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN OK OK możemy zapisać ten profil żeby za każdym razem tego nie robić File -save i nazywamy np E46 3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku) 4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU) 5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście 6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram ALSZ 7. Teraz wciśnij F6, czyli Back 8. Wbierz F4 "Program ECU", w tym przypadku kodujemy kierunki, a więc w oknie, które się pokaże wybieramy moduł GM5 9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na „coapireadsggetfswpsw", następuje odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC 10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień: http://i.imgur.com/ISA5xoa.jpg który profil wybrać po wybraniu profil LADEN którym się koduje ? http://i.imgur.com/WyUyCLc.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.