Skocz do zawartości

Godlike

Zarejestrowani
  • Postów

    134
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Godlike w dniu 26 Października

Użytkownicy przyznają Godlike punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E60 N53, F34 B47, jest G05 B57

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Godlike

  1. U mnie po ok miesiącu użytkowania i 2500km, przestałem odczuwać ucisk na prawym pośladku. Albo fotel się trochę rozbił, albo znalazłem inną pozycję, ale d..a się przyzwyczaiła ;D
  2. Godlike

    Ogrzewanie lusterek

    Mam nadzieję, że się nie pogniewałeś, taka drobna uszczypliwość, ale nie złośliwa 🙂 żarcik 😉 Pewnie, wszyscy mamy swoje preferencje i ja to szanuję 🙂 Żart miał bardziej dotyczyć tych samych przełączników w grupie VAGa, które pamiętają końcówkę lat 90tych, niezależnie czy to topowy i bardzo dobry bądź co bądź Touareg, czy Audi A2 jakie miała żona, czy Skoda Octavia 🙂 chociaż pardonsik… Na Twoim zdjęciu jest wykończenie aluminiowe 🙂
  3. Godlike

    Ogrzewanie lusterek

    To już moje 3cie BMW z automatycznym grzaniem lusterek i nie wiem, bo nie musze wiedzieć, jak to się kontroluje. Tak jak oba posty wyżej, działa to bardzo dobrze i nie trzeba sobie zawracać tym głowy. Jak ktoś potrzebuje takiej kontroli, to niech kupi Skodę, ewentualnie Tuarega, maja te same przełączniki lusterek od 25 lat 😄
  4. zawieszenie... pięta Achillesowa BMW.. jaki przebieg i ile lat w tej chwili?
  5. Godlike

    Retrofit X5 LCI

    W G05 preLCI znajomy sprawdzał możliwość dołożenia to jakiś worek kasy wychodził, napewno ponad 20k. Jest mnóstwo sprzętu w tym kierownicy, radarów lub innych czujników do dołożenia. Sam soft nie wystarczy.
  6. Oczywiście... tak jak napisałem, wszystko się zgadza, robisz to zgodnie z rekomendacją producenta, zgodnie z instrukcją nie powinieneś lać 95. Natomiast jeśli dla silnika B58 rekomendacją jest 95, to lanie 98 to przepalanie kasy, tym bardziej, że w tej chwili różnica w cenie 95 i 98 jest znaczna. W sumie nie powiedziałem nic nowego, ale nie wiem dlaczego tak trudno to zrozumieć, że lanie paliwa o większej liczbie oktanowej niż podaje producent, nie będzie miało wpływu na jego osiągi? 🙂 a te +/-13km na hamowni, przy 380-450 koniach... to błąd pomiarowy, na który może mieć wpływ pora dnia, otoczenie (temperatura, ciśnienie itd. itd.), czy też jakość samego paliwa, pomijając liczbę oktanową. Sam ścigałem się autem z silnikiem o stopniu sprężania 10.5:1, z seryjnym sterownikiem, na zalecanej przez producenta RON95. Gdyby miało to sens nie rezygnowałbym z dodatkowej mocy 😉 Teraz wymieniłem silnik na taki o stopniu sprężania blisko 12:1 na stand alone ECU, mapa została ustawiona na paliwie RON98 i koniecznie teraz na takim muszę jeździć, w przeciwnym wypadku sterownik będzie wycofywał zapłon w przypadku pojawiania się 'stuków'.
  7. ROF ROFem, ale wydaje mi się, że to charakterystyka zawieszenia jest taka, dość twardo je zestroili. IMO ciut za twardo, ale też bez przesady, da się żyć. Ostatnio wsiadłem w nowego GR Yarisa, chciałem to jako drugie auto w rodzinie Żonie wcisnąć, ale tam jest dopiero beton, więc chyba będzie musiał być czwartym aucie w rodzinie 🙂 Co do zwinności, na pewno z osią skrętną jest jeszcze lepiej, ale wierzcie mi, że i bez niej jest bardzo dobrze jak na auto tej wielkości. W porównaniu z dość długim 3GT jest znacznie lepiej, no chyba, że to efekt kamer 360 i efektywniejszego wykorzystania przestrzeni.
  8. Po przejechaniu pierwszych 1500km, generalnie uważam setup za udany, nie mam skrętnej tylnej osi, a i tak auto jest zaskakująco zwinne. Za to nie wiem czy nie wybrałbym jednak pneumatyki. Mam 21” koła ROF i jest dość twardo na nierównościach jak na SUVa tej klasy. Najbardziej do tej pory cieszy mnie wyciszenie, dźwięk silnika, asysty pro, w tym kamery 360pro i asysty parkowania, Audo Harmana i mega rozbudowane multimedia. np. w Halloween, BMW wrzuciło na jeden dzień apke Happy Halloween, krótka animacja wykorzystująca audio i oświetlenie ambinente. Sztos! 🙂 to się nazywa dopieszczanie klienta 🙂 z minusów, uważam że kierownica powinna bardziej się wysuwać, albo pedały cofać 🙂
  9. Niech leje to co zaleca producent, więcej nie zaszkodzi, ale też nie pomoże.
  10. Nie twierdzę, że tak 🙂 pisałem ogólnie co i jak z tym rodzajem tankowanego paliwa.
  11. Żeby paliwo98 albo vpower100 miały sens, komputer musi być odpowiednio wystrojony, fabrycznie lub tuningowo. Inaczej to nie ma sensu, jeśli silnik jest wystrojony pod 95, lanie 98 lub więcej niczego nie da. Paliwo wysokooktanowe leje się głównie przy wysokiem poziomie kompresji/poziomie sprężania silnika np. 11:1 lub więcej w celu zapobiegania spalaniu stukowego. Więc jeśli nie masz wysokiej kompresji z fabryki lub programu pod 98 albo vpower100, lanie takiego paliwa nie doda Ci mocy ani momentu 😉 przepalanie kasy
  12. Nie wiem jak pasażerowie, narazie nikt nie mną nie jeździł 😂 w ten weekend jakaś pierwsza trasa dopiero 😉
  13. Na lewym fotelu, kierowcy przecież 😉 po prawej stronie fotela. Może jeszcze szukam optymalnej pozycji w SUVie. Same fotele są mega wygodne, ale brakuje mi pozycji jak w niższym aucie, tu trochę zbyt pionowo, chciałbym bardziej tylny fotel cofnąć, ale kierownica mało się wysuwa. Z drugiej strony jak cofam fotel, dzieciaki zaczynają mieć ciasno. Przypominam że przesiadłem się z 3GT a tam z tyłu miejsca więcej niż w serii 7. Mam 181cm i 95kg gdyby ktoś pytał, więc raczej typowe.
  14. U mnie nie ma ani wentylacji ani masaży, a i tak bywa, że uwiera.
  15. U mnie masażu brak… zgłaszałeś to może w ASO? ps ufff już myślałem, że mam zbyt wymagającą d..ę 😂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.