Skocz do zawartości

roger4

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 318 iS coupe automat 1993 r.
    e39 520 i touring 1999 r.
  • Lokalizacja
    Kraków/Racibórz
  • Zawód
    mechanik

Osiągnięcia roger4

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. dostałem kilka wiadomości na priva dotyczących tych tulei niestety nie mogłem odpowiedzieć ponieważ moje wiadomości lądują w folderze do wysłania. Prosił bym administratora o sprawdzenie tego. do Administratora tez nie mogę wysłać priva w tej sprawie.
  2. Jeżeli jest spękana u góry będzie również spękana na dole.
  3. Tak mogą być wywalone. Wjedź na kanał wejdź do kanału i niech ktoś ci buja tyłem, jeżeli są one wywalone zamiast pracować na amortyzatorach będzie pracowała ci na tulejach. Zwłaszcza na tych co są umieszczone z przodu zaraz za zbiornikiem paliwa. Jak już będziesz w kanale weź sobie porządny klucz bodajże 21 lub 22 mm i długą rurkę i odkręć jedną śrubę razem z miseczką ci zejdzie i zobaczysz w jakim stanie sa tuleje, rób to bez podnoszenia auta.
  4. Witam Proszę o radę jaki interfejs kupić aby mi działał z e39 i dobrze by było aby tez z e36 i e46. Kolega kupił interfejs z jego e46 się łączy bez problemów a z moją [BAD]. Próbował przez INPA, Carsoftem 6.1.4 i [BAD]. Nie czyta. Słyszałem nie wiem czy dobrze ale że musi być interfejs który współpracuje z Carsoftem 6.5. W mojej bawarce mam obydwa gniazda okrągłe i obd2 bo jest z 99 roku.
  5. na poliuretanie nigdy nie jeździłem, więc się nie wypowiadam, w każdym razie komfort się pogorszy bo jest mniejsza amortyzacja. Dzisiaj montowałem klientowi do e39 wahacze TRW przednie tzw górne, które tez nie są złe i przyzwoitej cenie. one występują jako kpl z tuleją i bez tulei więc trzeba uwazać przy zakupie, bo sama tuleja nie należy do najtańszych. Z TRW te wahacze sprzedaję po 250 zł/szt. Jakbyś był zainteresowany częściami. To ci mogę wycenić za ile co bym ci mógł sprzedać. Oczywiście jakbyś brał kpl. do przodu to jeszcze coś z ceną zrobię. Oczywiście cena sklepowa jest wyższa. Co do Swaga to często Zakładam do Passatów B5 ale wymieniam cały komplet a jest ich tam po 4 na jedną stronę, łączniki, końcówki drążków, łącznie z wszystkimi śrubami ( zamawiam całe pudło) i na jeden pasek już 2,5 roku jeżdzi jeszcze nic nie wywalił co prawda same częsci kosztowały go ok. 1800 zł u mnie cena sklepowa była dużo wyższa. Firmy na których się przejechałem to HP czyli Hans Pries inaczej Topran, Impergum, juz nie wspominajać o Mototechnice bo to padło jakiego mało. W E46 kolega zawsze chciał abym mu zakładam Meyle niby bardzo dobre przez wszystkich chwalone, a z wielu BMW które serwisuję tylko u niego co chwila robię zawieszkę i co ciekawe wymieniam wciąż te same części. Nikomu nic nie zachwalam każdy kupuje co uważa. Nie zawsze wysoka cena znaczy że dobre. Obecnie klientowi założyłem tanie amortyzatory HART cena dla klienta 200 zł/szt. i jestem ciekawy ile zrobi na nich (sam chciał). Ja staram się zbierać opinie od moich klientów na temat poszczególnych części.
  6. ... ale wahacze były stalowe a nie aluminium, teraz koncerny motoryzacyjne projektują tak samochody aby przetrzymały tylko gwarancję ale za długo nie pojeździło. Ponieważ mało zarabia się na gotowym produkcie, więcej na częściach i serwisie. Druga starą bmkę którą mam od lat a ma już 18 wiosen ma jeszcze oryginalne wahacze nic nie wymieniane nawet żadnej gumki, oprócz tylnych amortyzatorów i tylnych poduszek amortyzatora. Co do firmy Swag to aż mnie dziwi że nie słyszałeś w wielu autach ta pierwszy montaż idzie.Ta sama fabryka wypuszcza produkty pod 2 nazwami Febi i Swag kiedyś jeszcze bilstein teraz pod nazwą bilstein są tylko amortyzatory. Ale nie wiem czy marka Bilstein należy jeszcze pod ten koncern.
  7. sorki że ci jeszcze nie z wymiarowałem nowej tulei ale mam tyle roboty, że ciągle zapominam. Postaram się jutro wziąść tuleje i suwmiarkę z warsztatu.
  8. Do e46 kumpel kupil wahacze niby renomowanej firmy "Meyle" z wymiennymi sworzniami wersja wzmocniona. Co 4 miesiące wybijają się sworznie. W drugiej e46 wymieniałem na "SWAG" (zwykly bez wymiennych sworzni) i zrobiła już dziesiątki tysięcy km i nic i dalej ok. Ja jak robie zawieszkę klientom to jeżeli chodzi o wahacze i simerblocki to zakładam zawsze SWAGA nie ważne czy to mercedes bmw, vw. Nie zawsze to co wymienne jest lepsze.
  9. Zobacz kilka postów wyżej jest podany opis i jest podana cena.
  10. Z przodem nic nie kombinowałem. Ale powiem ci że bezsensu tam coś kombinować. Ze sworzniem nic nie zrobisz. co do tulei to trzeba by było zobaczyć ale bezsensu. Z ciekawości kiedyś kupiłem do swojej najtańszy wahacz jaki znalazłem ( wtedy mnie mocno przycisnęło z kasą bo rozkręcałem firmę) i z czystej ciekawości założyłem aby zobaczyć ile mi wytrzyma. Dałem za niego 75 zł ( nie majątek) ma on za sobą ponad 15.000 km, a ja nie patrze jaka droga często się zdarzało że po dziurawej gruntowej przeleciałem ponad 80 km/h i o dziwo się jeszcze trzyma. Drugi tej samej firmy mam już ok 20000 km. też na razie ok.
  11. Przeczytaj kilka postów wyżej. Robię wkładki metalowe w stare simerbloki. Mam założone na swoim aucie i jestem bardzo zadowolony z nich. Więc nowe tuleje leżą mi na półce i czekają na klienta.
  12. Ja robię a la rudy 102. Bardzo prosto i skutecznie. Nie wyrzucając oryginałów.
  13. napisz na priva podam ci wymiary tylko muszę z warsztatu przynieść suwmiarkę.
  14. jak chcesz diesla szukaj 2,5 163 KM ( poliftowa) lub 3,0 ale cenny aut w dobrym stanie będą znacznie wyższe
  15. to masz do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.