Skocz do zawartości

dlmail

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2008

Osiągnięcia dlmail

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Niestety nie posiadam już tych zdjęć.
  2. Nieprawidłowo ustawiony ncs expert domyślnie nie zapisuje zmian, ustaw tak jak w instrukcji.
  3. Wielkie dzięki, zdaje się, że strzał w 10. Po odblokowaniu menu i sprawdzeniu temperatury pokazał 102, po otwarciu maski spadło nagle do 90, a potem to już latał miedzy 80 a 100. Jutro kupuję czujnik, no i chyba dobre piwo dla Ciebie :clap:
  4. Hej, właśnie wróciłem z trasy ok 100km i po zaparkowaniu dobiegł mnie dziwny szum, po krótkiej diagnozie okazało się, że to wentylator chodzi na pełnych obrotach. Zdziwiło mnie to bo nigdy tak się nie rozkręcał (nawet latem w upale), a co dziwniejsze silnik był całkiem zimy, a płyn ciepły. Podłączyłem go do kompa i pojawił się błąd który wystąpił ok 200km wcześniej. Dodam tylko, że w czwartek profilaktycznie podłączyłem kompa i nie było błędów, ale dolałem ok 100ml płynu chłodzącego. Co może być przyczyną? Błąd jaki otrzymałem: F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum : 26.10.2014 16:35:18 JobStatus: OKAY Variante : D71N47A0.PRG Version : 6.060 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x4C2F 4C2F DDE-Steuergerät intern (MonLimSet) Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 39 Kilometerstand 162296 km Motordrehzahl 2055.50 rpm Kühlmitteltemperatur (Sensorwert vor der Korrektur) 10.07 degC maximaler Raildruck der letzten 10ms (1 Byte) 927.25 bar Einspritzmenge - Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung (1 Byte) 29.43 mg/hub Luftmasse pro Zylinder (1 Byte) 891.39 mg/hub Luftdruck vor Einlassventil (1 Byte) 1506.57 hPa Erfasste Batteriespannung (1 Byte) 14601.34 mV Umgebungsdruck (1 Byte) 1016.50 hPa aktueller Motorstatus 16.00 - Regenerationsstatus 1048577.00 - Status der Momentbegrenzung durch die Überwachung 1.00 - Entprellter Status der Ebene 1 Sollwertpfadebegrenzung der Überwachung 1.00 - Unentprellter Status der Ebene 1 Sollwertpfadebegrenzung der Überwachung 1.00 - Status der motorseitigen Momentenbegrenzung aus der Überwachung 1.00 - Begrenzungsmoment der Sollwertpfade aus der Überwachung 185.28 Nm Inneres Moment für den Set-Pfad vor der Überwachungsbegrenzung 188.37 Nm Plausibilisiertes Ruckeldämpfermoment 1.14 Nm zulässiges Moment des Drehzahlreglers 403.18 Nm Solldrehmoment des SpdGov auf dem Kraftstoffpfad -0.01 Nm Ebene 1 Schnittstelle zulässiges inneres Motormoment 39.45 % ASD Störungsregler Ausgangsmoment -1.27 Nm Plausibilisiertes Ruckeldämpfermoment 1.14 Nm Mengensollwertpfad wird durch funktionale Steuergeräteüberwachung begrenzt Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler ist nicht im Shadowspeicher eingetragen Fehler ist nicht im Historybuffer eingetragen Fehlercode: 4C 2F 21 00 00 00 01 27 4F 3F 10 0F 32 76 4B 8E 60 92 B1 10 00 10 00 01 01 01 01 01 5B A8 5B C3 55 5F 63 18 55 55 65 55 4A 55 5F ===============================================================================
  5. Nie ma w tym nic niezwykłego. Oczywiście gwarancja musi być pisemna i mieć sensowne warunki. Jasne, że nie ma nic dziwnego. W tym kraju istnieje coś takiego co się nazywa swoboda umów, jeśli tylko obie strony się zgodzą można wpisać w taką umowę wszystko i jest ona ważna.
  6. Pierwsze co to sprawdzić czy jest paliwo i czy pompa działa.
  7. Poszukaj tematu o dziwnym zapachu i czyszczeniu parownika klimatyzacji tam jest również napisane jak wyjąć wentylator i co nasmarować.
  8. Tu wyświetlacza jeszcze nie rozbierałem, ale robiłem to już kilkukrotnie w laptopach. Jeśli obraz jest, tylko bardzo ciemny wręcz czarny to na bank problem jest ze świetlówką podświetlającą. W laptopach to jest tak że w wiekszości przypadków sama świetlówka jest ok, tylko niedochodzi napięcie więc wystarczy powalczyć z lutownicą. Oczywiście czasami trzeba wymienić świetlówkę. Jak nie rozbierzesz to się nie dowiesz.
  9. Prawdopodobnie spadło tunelem na dół. Najłatwiej będzie jak wymontujesz schowek pasażera i zdejmiesz dmuchane wtedy ci to wypadnie. Wbrew pozorom jest to bardzo proste i zrobisz to w 30 min. Jakbyś szukał szczegółów to poszukaj na forum wątku o dziwnym zapachu z klimy. Przy okazji możesz oczyścić parownice od klimy.
  10. Z tego co wiem na frm2 też można ustawić.
  11. Problemem jest źle założona pokrywa, też z tym walczyłem po tym jak wymieniłem olej. Jak ją zakładasz to pilnuj aby końcówka dobrze wpasowała się w otwory które są w podszybiu. Jak nie wpasują się dobrze to na wolnych obrotach jest nieprzyjemny odgłos zwłaszcza przy ruszaniu pod górę.
  12. Proponowałbym skorzystać ze spowaniaczy stosowanych w drzwiczkach szafkowych. Np. http://www.baldai.pl/product.php?id_product=123 ale są różne rodzaje dobierz kształt który będzie można łatwo zamontować.
  13. Dzięki za info, w poniedziałek dzwonię do Luzina. Rozumiem że chodzi o tego mechanika:BMW Kwiatkowski Adres: Luzino, Św. Antoniego 3 Telefon: 602-157-675 Przynajmniej to podaje wujek google.
  14. Niestety przebieg w moim aucie doszedł do 150k i zaczął odzywać się rozrząd. Pytanie gdzie to najlepiej zrobić w Trójmieście lub okolicach i ile to powinno kosztować. Naradzie dowiadywałem się w jednym miejscu to podali kwotę 5k co wydało mi się dużo porównując do cen podanych w niektórych postach.
  15. Chyba inaczej się nieda u mnie też tak działa. Jak nie chcę aby na 0 swieciły się światła to wyłączam DRL w nawigacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.